Har du en bedsteveninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Jeg har plads til flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

B&J

Nadia&Daniel skriver:

Kunne ikke beskrive det bedre

Anmeld

25. marts 2012

2721

tanja. skriver:

Anmeld

25. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Beskriv gerne jeres forhold til hinanden Er det vigtigt med en bedsteveninde?

Ja, det har jeg. Vi har kendt hinaden siden vi var 3 år og vi er 31 nu. Kendetegnet ved vores venskab er, at vi kan stole på og regne med hinanden, og vi ved altid, hvor vi har den anden Vores familier er ligeledes den andens familier...

Anmeld

25. marts 2012

Nadia&Daniel

B&J skriver:

Men ikke nok med det (ang. byturene) - men er også flyttet helt fra Jylland til Sjælland. Og de bekendte jeg har fået mig siden 2008, er bekendte igennem svigerinde og manden min.. Så ingen jeg ved jeg kan stole 100% på..

Dog har jeg "mødt" nogle skønne piger herinde

Anmeld

25. marts 2012

JH12

B&J skriver:

jeg savner en bedsteveninde.... jeg havde en engang men da jeg ikke gik i byen var jeg ikke god nok mere desværre så det var nok bedst det slutte men en bedste veninde er vigtig i mine øjne da det er hende der støtter en fortæller en sandheden grin og græde sammen med

Desværre samme historie her.. Men det har ikke været en bedste veninde, hvis man kan ryge på at man ikke rigtig gider at gå i byen mere, sådan har jeg Det ihvertfald...

Anmeld

25. marts 2012

MortilCilas

Jeg vil nok kalde hende den bedste veninde. Hun var den jeg regned med ville smutte, så snart Cilas kom, hun var den eneste der blev. Hun nussed min mave da jeg var gravid, og holdte Cilas som lille, selvom hun ikke er meget for små børn. Hun elsker når han er med, når vi sammen. Vi snakker om mange ting, men ikke de dybeste ting. Men hun er en jeg bestemt ikke vil undvære. Jeg har kendt hende i 5 år. Vi har haft rigtige mange op og nedture, men vi er stadig veninder!

Anmeld

25. marts 2012

Nadia&Daniel

Havde en lyserød drøm om at min mødregruppe kunne lave om på det.. Men det gik total modsat vej

Anmeld

25. marts 2012

Ønskebarnet12

Jeg havde en bedste veninde i 2008 men efter et år opdagede jeg hun havde noget gang med min bror og det værste var at han var gift:-( fik aldrig snakket med hende angående om dette, da hun ikke ville indrømme det, selvom jeg havde alverdens beviser, men siden det skete, var der problemer i både hendes liv og min brors og sidder stadig fast idag, jeg savner hende fordi jeg havde så meget tilfælles, vi havde grint, grædt og haft en masse sjove oplevelser sammen.. Jeg har prøvet at skrive til hende men hun svare mig ikke, og det så ærgerligt fordi jeg ikke føler det slut :-( bliver så ked af det selvom det er 3 år siden

Anmeld

25. marts 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Beskriv gerne jeres forhold til hinanden Er det vigtigt med en bedsteveninde?

Ja, jeg har en bedste veninde 

Vi kan fortælle alt til hinanden uden at noget slipper ud til andre. Vi har et 'søskende' bånd til hinanden og har aldrig svigtet hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.