Har du en bedsteveninde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Beskriv gerne jeres forhold til hinanden Er det vigtigt med en bedsteveninde?

Jeg har en bedste veninde, og jeg elsker hende..

Vi deler alt med hinanden, og det er virkelig ned i de mindste detaljer..
Vi er der for hinanden, vi kan ringe midt nat hvis det er det vi har brug for, vi snakker ikke sammen hver eneste dag, men vi ved lige præcis hvor vi har hinanden henne, og det er det der betyder noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Laura.

Min lillesøster er også min bedste veninde, hvis man kan sige det sådan.. Hun er 1 år yngre end jeg selv og vi fortæller hinanden alt, som vi ikke kan gøre til andre.

Jeg havde engang flere rigtig gode veninder, men har måtte droppe kontakt til en af dem, da hun altid løj om alting og ville bare lave rav i den, hvor hun kunne komme til det og når hun kunne .. til sidst fik jeg bare nok.

En anden god og tæt veninde har jeg kendt siden 7 klasse. Men da hun fik barn begyndte hun at tage mindre og mindre kontakt til mig. Vi snakker dog stadig sammen i dag, men vores forhold er slet ikke som det var engang.

Den eneste jeg stoler på er min søster.

Anmeld

26. marts 2012

MariaJ

Nej, men jeg har tre søstre, som jeg er meget tættere på end jeg tror jeg nogensinde kunne være med en veninde. Vi bor langt fra hinanden, men der er bare et andet bånd og jeg kan være 100% afslappet og mig selv sammen med dem på en måde, som jeg aldrig har kunnet med selv de bedste veninder.

Jeg har altid haft nære veninder som jeg har set meget, men de senere år har mange flytninger og travle familieliv for alle ændret det en del. Jeg er ikke selv særlig social, og har mere behov for at være alene hjemme med familien end med veninder efter en lang dag/uge, så jeg er ikke selv særlig god til at holde venindeforholdene i gang. Men nogle overlever af sig selv med deres egen dynamik. Nogle af dem, der har været mine bedste veninder har jeg kun sporadisk kontakt med. Andre ser jeg sjældent, men er tætte når vi ses. Fordelen ved at flytte er jo også at man får nye veninder, selvom vi ikke kender hinanden så godt endnu eller har kendt hinanden så længe.  

Anmeld

26. marts 2012

FrkZier

jeg har en veninde, der uden tvivl er den bedste veninde i verden.. vi har kendt hinanden siden vi var 5 år gamle.. og vi har været de tætteste veninder de sidste 12-13 år.. jeg ville ikke kunne undvære hende for noget i verden

Anmeld

26. marts 2012

Frk Mig

Jeg har en bedst ven og det er min dejlige mand. Han er en person jeg kan fortælle alt til og jeg nyder bare at han lytter til hvad jeg fortæller og han giver gode råd når jeg er i tvivl om noget ..  Han er den jeg stoler mest på i hele verden og jeg ved at han ALTID er der for mig når jeg har brug for det 

Anmeld

26. marts 2012

Kofoed.

Jeg har ikke en, som jeg fortæller alt til, har et par stykker, hvor jeg fortæller forskellige ting, både fordi der er så meget for tiden, men også fordi nogen bare forstår nogle ting bedre end andre. Jeg kan heller ikke holde ud, at være for meget sammen med en anden kvinde, max 24 timer og så ellers en uges pause fx.

Anmeld

26. marts 2012

merle2010

Anonym skriver:

Hvad skete der?

kort og godt så forelskede hun sig i min kærestes bedste ven, jeg sagde til hende at det ikke var iorden overfor hendes mand, og det hele endte med at hendes mand overfaldt vores ven med en kniv

formodentlig pågrund af nogle løgne og sådan noget...

efterfølgende har hun sendt beskeder med løgnhistorier om mig til min kæreste, og har sagt at vi var nasserøve og at hun aldrig har haft det bedre end efter vi er ude af hendes liv...

så jeg har åbenbart ikke betydet det for hende, som hun betød for mig...

men det værste af det hele er at jeg SAVNER hendes børn som jeg har fulgt hele deres liv

jeg SAvner deres gæstfrihed(som man sjældent finder nogen der er, så meget som dem)....

og så savner jeg at have en man kan ringe til om ALT...

hun har allerede en ny veninde går jeg ud fra....

men hun var jo ikke en veninde, når hun kan sige sådan om os efterfølgende..

det værste er osse at vi havde mange fælles venner, og de ved jo ikke hvilket ben de skal stå på..

men jeg bekymrer mig ikke mere om det, er kommet videre, men savner bare en rigtig bedste veninde...

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

kort og godt så forelskede hun sig i min kærestes bedste ven, jeg sagde til hende at det ikke var iorden overfor hendes mand, og det hele endte med at hendes mand overfaldt vores ven med en kniv

formodentlig pågrund af nogle løgne og sådan noget...

efterfølgende har hun sendt beskeder med løgnhistorier om mig til min kæreste, og har sagt at vi var nasserøve og at hun aldrig har haft det bedre end efter vi er ude af hendes liv...

så jeg har åbenbart ikke betydet det for hende, som hun betød for mig...

men det værste af det hele er at jeg SAVNER hendes børn som jeg har fulgt hele deres liv

jeg SAvner deres gæstfrihed(som man sjældent finder nogen der er, så meget som dem)....

og så savner jeg at have en man kan ringe til om ALT...

hun har allerede en ny veninde går jeg ud fra....

men hun var jo ikke en veninde, når hun kan sige sådan om os efterfølgende..

det værste er osse at vi havde mange fælles venner, og de ved jo ikke hvilket ben de skal stå på..

men jeg bekymrer mig ikke mere om det, er kommet videre, men savner bare en rigtig bedste veninde...

Øv

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvor er det dejligt at høre om jeres bedsteveninder! Keep them coming

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Beskriv gerne jeres forhold til hinanden Er det vigtigt med en bedsteveninde?

Jeg havde engang en.. Men så gik jeg meget i byen, og der havde hun en kæreste igennem 4 år.. Nu har jeg en kæreste på 4 år og hun gå i byen... Så er vi ligesom faldet fra hinanden.. Og går op i mange forskellige ting.. Men jeg savner det da helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.