Baby hoster helt vildt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

M (:

Silas&Mille skriver:

Det var dejligt at læse dit indlæg.

Vi har smme problem med Silas og har haft det on and off siden november

Rart at læse at det vi har gjort er det man kan gøre.
Det skære bare en i hjertet når ens lille guldklump hoster så meget hele tiden  

Er glad for at du kunne bruge mit indlæg. (:

God bedring med lillemanden, og nej, det er aldrig sjovt at se sin lille guldklump have det skidt, men nu kan du i det mindste hvile med en viden om, at DU gør alt, hvad du kan, for at hjælpe ham igennem det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Silas&Mille

M (: skriver:

Er glad for at du kunne bruge mit indlæg. (:

God bedring med lillemanden, og nej, det er aldrig sjovt at se sin lille guldklump have det skidt, men nu kan du i det mindste hvile med en viden om, at DU gør alt, hvad du kan, for at hjælpe ham igennem det!

tak

Anmeld

22. marts 2012

Silas&Mille

Babyklar skriver:

er ikke så go til læs og forstå.

men når han hoster voldsom skal han have den ?

Nu ved jeg ikke om jeg måske har misforstået et af indlægene.

men hvordan medicinen skal gives afhænger vel af hvilken slags medicin hun har fået til drengen Så vidt jeg kunne læse mig til så har TS fået ordineret maske og medicin til drengen, men kunne ikke se hvilken medicin hun har fået til ham.

Vi har også fået astma medicin til Silas fordi han fik konstateret asmatisk bronkitis, men vi skal kun give ham masken to gange om dagen. Morgen og aften.

Det har hjulpet en del, men der kommer stadig en nat indimellem hvor han hoster rigtig meget.

Til TS: hvis du har fået medicinen gennem din læge skal han/hun fortælle dig i hvilket omfang du skal bruge masken på din dreng.

Beklager hvis jeg skaber forvirring, men der er forskel på de astma mediciner man kan få. 

Anmeld

22. marts 2012

VIPpigen

Babyklar skriver:

D

wow havde slet ikke forstår han sku have den når den voldsome hoste startet :s ..

men når den voldsom hoste starter skal han havde den og trække vejret med den for munden 5gange ?

Du sætter den for, giver et pust og han tager 10 indåndinger, et pust mere og 10 indåndinger igen... Og som sagt virker den ikke efter 5 min giver du igen ;-)

Anmeld

22. marts 2012

Moar2011

VIPpigen skriver:

Du sætter den for, giver et pust og han tager 10 indåndinger, et pust mere og 10 indåndinger igen... Og som sagt virker den ikke efter 5 min giver du igen ;-)

Kkan han ikk få for meget

Anmeld

22. marts 2012

Moar2011

VIPpigen skriver:

Anmeld

22. marts 2012

VIPpigen

Silas&Mille skriver:

SSo

men hvordan medicinen skal gives afhænger vel af hvilken slags medicin hun har fået til drengen Så vidt jeg kunne læse mig til så har TS fået ordineret maske og medicin til drengen, men kunne ikke se hvilken medicin hun har fået til ham.

Vi har også fået astma medicin til Silas fordi han fik konstateret asmatisk bronkitis, men vi skal kun give ham masken to gange om dagen. Morgen og aften.

Det har hjulpet en del, men der kommer stadig en nat indimellem hvor han hoster rigtig meget.

Til TS: hvis du har fået medicinen gennem din læge skal han/hun fortælle dig i hvilket omfang du skal bruge masken på din dreng.

Beklager hvis jeg skaber forvirring, men der er forskel på de astma mediciner man kan få. 

Som jeg har forstået det er det anfaldsmedicin, altså den blå, og lyder til hvis jeg husker rigtigt så får du den forebyggende, er den ikke brun?? ;-)

Men også lidt forvirrende, for det er rigtigt som du skriver, der står ikke hvad medicin det er ts har fået

Anmeld

22. marts 2012

Moar2011

Silas&Mille skriver:

Vi har fået den der skal skabe luft 

Anmeld

22. marts 2012

VIPpigen

Babyklar skriver:

Ikke af hvad lægen fortalte os på børneafdelingen, og i torsdags sagde astma og allergi lægen det samme... Skal lige være sikker, er den blå, den i har fået??

Anmeld

22. marts 2012

Silas&Mille

Som jeg har forstået det er det anfaldsmedicin, altså den blå, og lyder til hvis jeg husker rigtigt så får du den forebyggende, er den ikke brun?? ;-)

Men også lidt forvirrende, for det er rigtigt som du skriver, der står ikke hvad medicin det er ts har fået

Den vi har fået er faktisk lilla 

Men ja vi  har fået den forbyggende medicin. 

Vores læge sagde godt nok at vi hvis det blev rigtig rigtig slemt med hans hosten, kunne bruge den som anfalds, men den vil være 10 minutter om at virker.

Det ahr heldigvis ikke været nødvendigt indtilvidere (7-9-13)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.