Babyklar skriver:
Da vi idag hentet vores barn kom en af pædagogerne og fortalte at storm havde haft et voldsom hoste anfald og hun så helt forstrækket ud i hovede da hun fortalte det, vores barn var helt rød i hovedet og trak ikk vejret ordentligt i få sekunder og hun ku høre der sad nået 
Han skal have sin spacer med i vuggestue så, så de kan give ham når han har behov, enten når han hoster voldsomt, eller han begynder at pibe...
Vores dp havde også en uheldig episode med en af de andre børn, han hoster også rigtig meget, og havde anstrengende vejrtrækning. Mor og far skulle til læge med ham senere samme dag. Men kun kort efter jeg har afleveret Lilje hoster og og nyser han på samme tid, han bliver chokeret og vil give sig til at skrige, og i det han trækker vejret ind mister han bevidstheden, og stopper med at trække vejret.
Vores dp får liv i ham, og ringer til hans forældre, som vælger at ringe efter en ambulance. De bliver kørt på sygehuset, men de kan intet finde på hans lunger, så han fik samme spacer med hjem, og anfaldsmedicin, og skal også have ved behov...
Det er så vigtigt når de har det så slemt at den spacer er med over alt... Jeg havde vores med ned og handle hvis jeg havde Lilje med. De første par uger var den fast inventar alle steder Lilje også kom...
Anfaldsmedicinen kan hjælpe så meget hvis du tager det inden det bliver slemt...
Prøv feks. I morgen aften inden i putter ham at give den inden han skal sove, og se hvordan natten også bliver... Måske det er en idé at give den fast til aftenputning de næste dage ;-)
Anmeld