Åndssvage vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja gi du den gas med det.. Det kan der hvis ikke ske noget ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Dejligt  Går igang mandag. 

Husk at det er en bestemt måde du skal træne også.. Held og lykke med det!!! Har selv tabt 9,8kg på 2½ uge...

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Det er det offentlige, har fået en henvisning fra min læge. Hun er rigtig sød og rigtig forstående, men hun sagde bare at man skal have en BMI på max 30. Og jeg kan da også godt forstå at der er nogle risici når man vejer for meget, det er slet ikke det. Men hold op hvor er de sidste kilo svære at komme af med.

Jeg er nemlig bange for at jeg går helt ned hvis jeg får et nej. Jeg fik en meget svær depression allerede da jeg fik af vide at havde PCO og det var en lang og hård tid med en masse tåre og hold op hvor var jeg sur hele tiden  .. Tror ikke jeg ville kunne klare en tur mere.

Men hvis det er det offentligt, så kan jeg vel ikke bare sige at jeg prøve et andet sted ? 

Ser lige du har PCO ? Har du prøvet med metformin ? Den styrede rigtig meget min appetit og jeg fik nemmere ved at tabe mig og spise mindre.. Håber sådan snart du kan komme i behanhling. 

Jeg skulle have været i behandling hvis jeg ikke blev naturligt gravid inden for ½ år... Men behandlingen krævede der en bmi på  28.... 

Jeg skulle tabe mig 14 kg.. tabte mig 12½ kg.. Og så blev jeg naturligt gravid .. Jeg har selv PCO ! Held og lykke! 

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Husk at det er en bestemt måde du skal træne også.. Held og lykke med det!!! Har selv tabt 9,8kg på 2½ uge...

Wow det er flot 

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ser lige du har PCO ? Har du prøvet med metformin ? Den styrede rigtig meget min appetit og jeg fik nemmere ved at tabe mig og spise mindre.. Håber sådan snart du kan komme i behanhling. 

Jeg skulle have været i behandling hvis jeg ikke blev naturligt gravid inden for ½ år... Men behandlingen krævede der en bmi på  28.... 

Jeg skulle tabe mig 14 kg.. tabte mig 12½ kg.. Og så blev jeg naturligt gravid .. Jeg har selv PCO ! Held og lykke! 

Jeg er selv på Metformin, men syntes ikke den rigtig gøre noget. De første 2 uger var jeg plaget af bivirkninger, men ikke mere..

Jeg fik af vide at jeg skulle have en BMI på 30, så skal tabe 13 kilo mere  Men det er vist også forskelligt fra hvem man snakker med  

Men det kan da være jeg er ligeså heldig som dig når jeg har tabt mig  

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg er selv på Metformin, men syntes ikke den rigtig gøre noget. De første 2 uger var jeg plaget af bivirkninger, men ikke mere..

Jeg fik af vide at jeg skulle have en BMI på 30, så skal tabe 13 kilo mere  Men det er vist også forskelligt fra hvem man snakker med  

Men det kan da være jeg er ligeså heldig som dig når jeg har tabt mig  

Ja, det kom af sig selv med vægtabet. Jeg havde meget PCO prægede æggestokke ved første scanning da havde jeg en bmi på 32... Nu har jeg en Bmi på 28, hun scannede mig og sagde: Hvor er dine æggestokke blevet fine efter vægtabet, slet ikke lige så Pco Prægede som før.. Hvis jeg ikke tager fejl så er du gravid inden 3 mdr.. ellers skal du nok få hjælp. Samme måned som hun sagde det, stod jeg med en Posetiv test

Anmeld

11. marts 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

EJa jeg skal afsted på klikken 10/4, men jeg vejer stadig alt for meget, de første 10 kg var nemmer, men mangler stadig 13 kg  13 kg på 4 uger  ..

Min almindelige læge siger at jeg skal have en BMI under 30, men det ser bare så uvirkeligt ud  ..

Har i gode ideer? Syntes selv jeg spiser sundt. Spiser mange måtider, meget frugt og meget grønt og kommer da ud og gå en del ja er endda gået i gang med pilates herhjemme i stuen ..

Øv  Hvordan var jeres første tur på klinikken og hvad sagde de hvis i vejede lidt for meget?

Først får du lige en kram hvor må det være hårdt at kæmpe med vægten oveni barnløsheden. Jeg erselv blevet gravid via brædstup fertilitetsklinik. (offentlig) . Kender ikke de præcise krav men mit generelle indtryk var at der også var nogle dejlige store piger i behandling derude så er ikke sikker på man iver afvist hvis først man har vist man gør en indsats. Kender selv flere piger med pco der tabte sig i forbindelse med de sku ha behandling, og resultatet blev at de blev naturligt gravide i stedet. Håber de vil hjælpe jer i gang og det lykkes for jer

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja, det kom af sig selv med vægtabet. Jeg havde meget PCO prægede æggestokke ved første scanning da havde jeg en bmi på 32... Nu har jeg en Bmi på 28, hun scannede mig og sagde: Hvor er dine æggestokke blevet fine efter vægtabet, slet ikke lige så Pco Prægede som før.. Hvis jeg ikke tager fejl så er du gravid inden 3 mdr.. ellers skal du nok få hjælp. Samme måned som hun sagde det, stod jeg med en Posetiv test

Okay, super positiv læge du havde  dejligt... Og tillykke med det 

Jamen er glad for at du fortæller mig det, det giver mig jo bare mere lyst til at tabe de kilo, syntes godt nok det har været svært det hele 

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Først får du lige en kram hvor må det være hårdt at kæmpe med vægten oveni barnløsheden. Jeg erselv blevet gravid via brædstup fertilitetsklinik. (offentlig) . Kender ikke de præcise krav men mit generelle indtryk var at der også var nogle dejlige store piger i behandling derude så er ikke sikker på man iver afvist hvis først man har vist man gør en indsats. Kender selv flere piger med pco der tabte sig i forbindelse med de sku ha behandling, og resultatet blev at de blev naturligt gravide i stedet. Håber de vil hjælpe jer i gang og det lykkes for jer

Jamen hvis jeg taber mig de sidste 13 kilo så kan det da også være at der sker helt af sig selv  .. Kunne være dejligt istedet for at skal igennem alle de behandlinger, det skulle vist være ret hårdt har jeg kunne læse mig til ..

Anmeld

11. marts 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Va

Jamen hvis jeg taber mig de sidste 13 kilo så kan det da også være at der sker helt af sig selv  .. Kunne være dejligt istedet for at skal igennem alle de behandlinger, det skulle vist være ret hårdt har jeg kunne læse mig til ..

Det er da at foretrække selvfølgelig. Jeg var gennem to iui forsøg og 1 icsi forsøg og syns ikke dét var helt så slemt somandre .Men øko er da klart rarest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.