Åndssvage vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Tænker.... Har du fået tjekket dit stofskifte? Hvis det er for lavt, kan det jo være med til at gøre det svært at tabe sig...

Nej det har jeg ikke fået tjekket, men det kan da godt være det er det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Camulla skriver:

Ja, men man forbrænder bare ikke særlig mange kalorier ved det... Har prøvet power yoga engang og det var bare slet ikke mig. Elsker dog step! Ved en times yoga eller pilates forbrænder du 214 kcal, ved step 500 kcal og ved en times løb med 13 km/t 1135 kcal, så der er jo lidt forskel Hader bare at løbe  

Nu ved jeg ikke hvilken telefon du har, men jeg har en iPhone og har hentet en app som hedder Shape Up og den er bare helt fantastisk! Det skulle du prøve hvis du har mulighed for det  

Og held og lykke! Håber det lykkes for dig  

Arr det er en kalorietæller, smart 

Okay vidste ikke der var så meget forskel  det er ellers pisse hårdt.

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Du kan nå det med DuKan dieten... Skøn mad...

Dejligt  Går igang mandag. 

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det er hårdt men man forbrænder bare ikke særlig mange kalorier ved det. Så motions center, cykle, svømme eller løbe ville jeg foreslå..
Prøv evt. shape up club på nettet det er lige som madlog bare gratis

Ja min søster siger vi skal starte i motionscenter til den 1.

Vidste ikke at der virkelig ikke var mere i det, til at starte med tabte jeg mig 10 kg udelukkende ved gå ture og sund mad 

Anmeld

9. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja min søster siger vi skal starte i motionscenter til den 1.

Vidste ikke at der virkelig ikke var mere i det, til at starte med tabte jeg mig 10 kg udelukkende ved gå ture og sund mad 

Det er os altid "nemmere" i starten for der er det jo helt nyt for kroppen og men jo mere trænet man bliver jo mindre anstrenger kroppen sig også ska der bare mere til.. Det er os det med at man træner de samme muskel grupper når man dyrker samme type motion også svinder resultaterne.. Min søstre har lige tabt 14cm om maven på 1uge blot ved hård varrieret træning og protein holdit mad og ingen frugt da frugtose os kan gøre det svære at tabe sig

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er os altid "nemmere" i starten for der er det jo helt nyt for kroppen og men jo mere trænet man bliver jo mindre anstrenger kroppen sig også ska der bare mere til.. Det er os det med at man træner de samme muskel grupper når man dyrker samme type motion også svinder resultaterne.. Min søstre har lige tabt 14cm om maven på 1uge blot ved hård varrieret træning og protein holdit mad og ingen frugt da frugtose os kan gøre det svære at tabe sig

Ja det har du nok ret i, men nu melder vi jo også ind i motionscenter til den 1. 

Ja frugt er godt nok ikkk godt, jeg ved det godt..

Men syntes også bare at gulerødder, kål og blomkål bliver kedeligt  er der andre lækre, nemme og "lige til at spise" grøntsager  ? 

Anmeld

9. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Ja det har du nok ret i, men nu melder vi jo også ind i motionscenter til den 1. 

Ja frugt er godt nok ikkk godt, jeg ved det godt..

Men syntes også bare at gulerødder, kål og blomkål bliver kedeligt  er der andre lækre, nemme og "lige til at spise" grøntsager  ? 

Kommer jo os lidt an på hvilke frugt, blåbær er jo super pga antioxidant.. Selleri, persillerod (min farvorit) nødder i små mængder, peberfrugt, kan ikke lige komme på noget.. har sådan en stor tupperware kasse hvor jeg har en masse ren gjorde grønsager skåret ud og klar, det ordener jeg om søndagen også er der friske sager hele ugen til at gå og spise af.. Det kan jo os være du har meget væske i kroppen og det vejer jo os godt

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Kommer jo os lidt an på hvilke frugt, blåbær er jo super pga antioxidant.. Selleri, persillerod (min farvorit) nødder i små mængder, peberfrugt, kan ikke lige komme på noget.. har sådan en stor tupperware kasse hvor jeg har en masse ren gjorde grønsager skåret ud og klar, det ordener jeg om søndagen også er der friske sager hele ugen til at gå og spise af.. Det kan jo os være du har meget væske i kroppen og det vejer jo os godt

Altså nu starter jeg Dukan kuren på mandag så nu har jeg skrevet ned hvad jeg må spise og ikke må spise - og der er jo masser af grønt.

Tomat, agurk, spinat, asparges, radiser, porre, grønne bønner, kål, svampe, selleri, fennikel, salat, aubergine, squash, peberfrugt, gulerod og rødbede.

Men jeg tænker lidt, er det sådan at grøntsagerne ikke må tilberedes? 

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

http://dukanslankekur.dk/slankeopskrifter/

Kan se at der er opskrifter  havde jeg jo ikke set. Så må man jo nok gerne tilberede det hehe

Anmeld

9. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

http://dukanslankekur.dk/slankeopskrifter/

Kan se at der er opskrifter  havde jeg jo ikke set. Så må man jo nok gerne tilberede det hehe

Ja gi du den gas med det.. Det kan der hvis ikke ske noget ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.