Anonym skriver:
Ja jeg skal afsted på klikken 10/4, men jeg vejer stadig alt for meget, de første 10 kg var nemmer, men mangler stadig 13 kg
13 kg på 4 uger
..
Min almindelige læge siger at jeg skal have en BMI under 30, men det ser bare så uvirkeligt ud
..
Har i gode ideer? Syntes selv jeg spiser sundt. Spiser mange måtider, meget frugt og meget grønt og kommer da ud og gå en del ja er endda gået i gang med pilates herhjemme i stuen ..
Øv
Hvordan var jeres første tur på klinikken og hvad sagde de hvis i vejede lidt for meget?
Hej med dig.
Nu ved jeg ikke om du er i det offentlige eller det private?
Da vi startede op var det på privat klinik i Skive. Jeg vejede dengang 5 kg for meget i forhold til deres ideal. Så efter alle prøver osv var klaret og ALT så fint ud - fik vi besked på at gå hjem indtil jeg havde tabt de 5 kg.
Det var ikke noget vi var forberedte på og jeg gik helt i sort. Kampen havde været SÅ lang. Det lykkedes mig ikke og i stedet røg der 10 kg på fordi jeg blev så ked af det.
Jeg var sikker på at slaget var tabt. Jeg gik og var ked og trist i 1½ år indtil det pludselig slog mig, at jeg kunne prøve at kontakte en anden klinik - og vupti så var vægten FULDSTÆNDIG ligemeget. Altså de siger stadig (har været ved tre forskellige der siger det samme) at selvfølgelig vil det være optimalt at jeg tbaer mig, men at det ikke er en hindring for at komme igang med behandling. Og nu efter en del IUI forsøg har vi været igennem et icsi og jeg ruger lige nu på 2 guldæg.
Jeg kan ikke give dig råd til at tabe dig - men jeg vilk bare sige at du skal ikke lade dig underkue af deres holdning. Rigtig mange steder vil de gerne behandle, selvom man vejer for meget.
Tror man skal være voldsom overvægtig før det blir et isue.
Held og lykke 
Anmeld