Åndssvage vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ja og banan i store mængder feder jo...

måske prøv at skære dit frugtforbrug ned til 1 om dagen..

hvor meget væske drikker du og hvilket

Spiser også kun 1 banan, men det er jo også for at få noget variation, er egentligt ikke særlig glad for banan som sådan.

Jeg drikker kun vand, og meget af det. I hvert fald 2 liter om dagen  

Men jeg er faldet over noget der hedder Dukan Kuren, tror faktisk jeg vil prøve det, den virker lidt hård, men skal/vil jo gerne tabe mig de kilo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Maja88

Anonym skriver:

Spiser også kun 1 banan, men det er jo også for at få noget variation, er egentligt ikke særlig glad for banan som sådan.

Jeg drikker kun vand, og meget af det. I hvert fald 2 liter om dagen  

Men jeg er faldet over noget der hedder Dukan Kuren, tror faktisk jeg vil prøve det, den virker lidt hård, men skal/vil jo gerne tabe mig de kilo.

jeg arbejder med en som er på dukan kuren.. hun synes den er super nem

Anmeld

9. marts 2012

Camulla

Anonym skriver:

Ja jeg skal afsted på klikken 10/4, men jeg vejer stadig alt for meget, de første 10 kg var nemmer, men mangler stadig 13 kg  13 kg på 4 uger  ..

Min almindelige læge siger at jeg skal have en BMI under 30, men det ser bare så uvirkeligt ud  ..

Har i gode ideer? Syntes selv jeg spiser sundt. Spiser mange måtider, meget frugt og meget grønt og kommer da ud og gå en del ja er endda gået i gang med pilates herhjemme i stuen ..

Øv  Hvordan var jeres første tur på klinikken og hvad sagde de hvis i vejede lidt for meget?

Jeg tror ikke at gåture, yoga og pilates giver ret meget. Men det er selvfølelig bedre end ingenting Jeg vil foreslå dig at starte i fitness, du skal have sved på panden! 

Står selv lige nu og skal tabe 15 kg og går i fitness 3 gange om ugen, hvilket nok ikke engang er nok   og det er lidt svært til tider at komme ud af døren, men når jeg så er der, er det så rart!!  

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jeg arbejder med en som er på dukan kuren.. hun synes den er super nem

Ja der står jo også at man må spise så meget man vil, det skal bare være af noget bestemt, så det virker da ikke som om man kommer til at sulte  Den tror jeg at jeg hopper på på mandag, har en nem uge i næste uge, så hvis jeg skulle blive træt eller andet så bliver dagene ikke så træls  

Ih ser allerede lysere på tingene, tænk hvis jeg kunne tabe mig de sidste kilo inden den 10/4  Eller i hvert fald næsten hehe... 

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Camulla skriver:

Jeg tror ikke at gåture, yoga og pilates giver ret meget. Men det er selvfølelig bedre end ingenting Jeg vil foreslå dig at starte i fitness, du skal have sved på panden! 

Står selv lige nu og skal tabe 15 kg og går i fitness 3 gange om ugen, hvilket nok ikke engang er nok   og det er lidt svært til tider at komme ud af døren, men når jeg så er der, er det så rart!!  

Jo Pilates og Yoga er pisse hårdt, man får sved på panden med det samme  og man kan mærke at alt i ens krop bliver brugt.

Man tror jeg starter på Dukan kuren på mandag, den virker effektiv.

Min søster har også lokket mig til at starte med hende i fitness til den 1, så det er jo fint nok.. 

Anmeld

9. marts 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jo Pilates og Yoga er pisse hårdt, man får sved på panden med det samme  og man kan mærke at alt i ens krop bliver brugt.

Min søster har også lokket mig til at starte med hende i fitness til den 1, så det er jo fint nok.. 

Tænker.... Har du fået tjekket dit stofskifte? Hvis det er for lavt, kan det jo være med til at gøre det svært at tabe sig...

Anmeld

9. marts 2012

tarkoflen

Hej
Jeg har en veninde, der har spist efter bogen Spis dig gravid og faktisk har tabt sig en del uden at hun før var overvægtig...
Men det gælder jo så om at følge den 100% for at det virker, og der får man jo nogleredskaber til, hvad der er sundt, for det må jeg indrømme, at det synes jeg nogle gange er svært at finde rundt i, for kostrådene skifter hele tiden.
Jeg har også hørt, at hvis man spiser godt med protein til frokost og husker morgenmaden, så har man nemmere ved at tabe sig, fordi man ikke får lyst til at spise hele tiden.

Håber det lykkedes for dig! Men husk på, at 13 kg. på en måned er en del, så du må ikke blive helt slået ud, hvis du mangler lidt, og de derfor måske skubber det en måned, de skal nok hjælpe dig

Anmeld

9. marts 2012

Camulla

Anonym skriver:

Ja, men man forbrænder bare ikke særlig mange kalorier ved det... Har prøvet power yoga engang og det var bare slet ikke mig. Elsker dog step! Ved en times yoga eller pilates forbrænder du 214 kcal, ved step 500 kcal og ved en times løb med 13 km/t 1135 kcal, så der er jo lidt forskel Hader bare at løbe  

Nu ved jeg ikke hvilken telefon du har, men jeg har en iPhone og har hentet en app som hedder Shape Up og den er bare helt fantastisk! Det skulle du prøve hvis du har mulighed for det  

Og held og lykke! Håber det lykkes for dig  

Anmeld

9. marts 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja jeg skal afsted på klikken 10/4, men jeg vejer stadig alt for meget, de første 10 kg var nemmer, men mangler stadig 13 kg  13 kg på 4 uger  ..

Min almindelige læge siger at jeg skal have en BMI under 30, men det ser bare så uvirkeligt ud  ..

Har i gode ideer? Syntes selv jeg spiser sundt. Spiser mange måtider, meget frugt og meget grønt og kommer da ud og gå en del ja er endda gået i gang med pilates herhjemme i stuen ..

Øv  Hvordan var jeres første tur på klinikken og hvad sagde de hvis i vejede lidt for meget?

Du kan nå det med DuKan dieten... Skøn mad...

Anmeld

9. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Hvad er en masse motion, som sagt er jeg ude og gå en masse ture med hunden og jeg dyrker pilates herhjemme hver dag (hvilket da i øvrigt er sygt hårdt hehe). Når jeg er blevet okay med pilates så vil jeg også dyrke Yoga.

Ja det er hårdt men man forbrænder bare ikke særlig mange kalorier ved det. Så motions center, cykle, svømme eller løbe ville jeg foreslå..
Prøv evt. shape up club på nettet det er lige som madlog bare gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.