Åndssvage vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Okay, super positiv læge du havde  dejligt... Og tillykke med det 

Jamen er glad for at du fortæller mig det, det giver mig jo bare mere lyst til at tabe de kilo, syntes godt nok det har været svært det hele 

Det kan jeg GODT FORSTÅ! var et nervevrag!!! ... og magtede det bare ikke .. men det gik Godt det var lidt en motivator for dig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det er da at foretrække selvfølgelig. Jeg var gennem to iui forsøg og 1 icsi forsøg og syns ikke dét var helt så slemt somandre .Men øko er da klart rarest

Hehe jeg aner slet ikke engang hvad alle de ting betyder  Men ja det er da rarest at få en baby naturligt 

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det kan jeg GODT FORSTÅ! var et nervevrag!!! ... og magtede det bare ikke .. men det gik Godt det var lidt en motivator for dig.. 

Ej men jeg har døjet med depression siden jeg fandt ud af det og nu har jeg det endelig godt igen, så det ville være forfærdeligt hvis alle de forsøg skulle gøre mig deprimeret igen..

Anmeld

11. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ej men jeg har døjet med depression siden jeg fandt ud af det og nu har jeg det endelig godt igen, så det ville være forfærdeligt hvis alle de forsøg skulle gøre mig deprimeret igen..

Ja.. jeg håber sådan det lykkes for dig.. 

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja.. jeg håber sådan det lykkes for dig.. 

mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.