Åndssvage vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg synes slet ikke det er vanskeligt. Du kan jo sagtens skære til flere dage. Du skal bare sætte det ind som en opskrift og så kan du skrive hvor meget du spiser af den store portion.

Hvis det kun er salat uden noget som helst, så er der jo heller ikke særlig mange kalorier i, så det ville jeg bare logge som en blandet salat!

Ja jeg ved godt at jeg kan sætte det ind som en opskrift, men hvis jeg bare tager en portion så kan jeg da ikke se hvor meget jeg får af hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Lunae

Anonym skriver:

Ja jeg ved godt at jeg kan sætte det ind som en opskrift, men hvis jeg bare tager en portion så kan jeg da ikke se hvor meget jeg får af hvad?

jow, du skriver jo hvor mange gram af hele salaten du tager!

Anmeld

9. marts 2012

Maja88

Anonym skriver:

Jeg spiser ikk ris, pasta og kartofler. Drikker aldrig alkohol.

Jeg spiser små portioner og tager aldrig 2 gang - er jeg sulten så spiser jeg noget grønt 

hvor meget frugt spiser du i løbet af dagen...

hvor meget væske drikker du og hvilket??

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

jow, du skriver jo hvor mange gram af hele salaten du tager!

Ja ja, men i de gram kan der jo sagtens pludselig være dobbelt så meget peberfrugt som der er tomat i forhold til sidste portion f.eks. Det er det jeg mener 

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hvor meget frugt spiser du i løbet af dagen...

hvor meget væske drikker du og hvilket??

Hm, jeg spiser faktisk meget frugt, måske 2-3 stykker (banan, æbel og melon) og så spiser jeg hvidkål, blomkål og gulerødder.

Anmeld

9. marts 2012

Lunae

Anonym skriver:

Ja ja, men i de gram kan der jo sagtens pludselig være dobbelt så meget peberfrugt som der er tomat i forhold til sidste portion f.eks. Det er det jeg mener 

Ja det er rigtigt, men når vi taler om salat, så gør det jo ikke noget. Altså du kan sgu ikke spise for 1000 kcal om dagen, blot i salat!

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Ja det er rigtigt, men når vi taler om salat, så gør det jo ikke noget. Altså du kan sgu ikke spise for 1000 kcal om dagen, blot i salat!

Haha nej det er selvfølgelig rigtig nok, men jeg er bare ordenmenneske så jeg syntes bare det var træls og skulle skrive alle de små portioner af forskellige grønt ind for at få en salat hele tiden 

Anmeld

9. marts 2012

Maja88

Anonym skriver:

Hm, jeg spiser faktisk meget frugt, måske 2-3 stykker (banan, æbel og melon) og så spiser jeg hvidkål, blomkål og gulerødder.

ja og banan i store mængder feder jo...

måske prøv at skære dit frugtforbrug ned til 1 om dagen..

hvor meget væske drikker du og hvilket

Anmeld

9. marts 2012

Lunae

Anonym skriver:

Haha nej det er selvfølgelig rigtig nok, men jeg er bare ordenmenneske så jeg syntes bare det var træls og skulle skrive alle de små portioner af forskellige grønt ind for at få en salat hele tiden 

Hehe. Jeg tænker mere at det skal bruges i forhold til de kalorieholdige ting, såsom kartofler, pasta, kød osv. Og så selvfølgelig søde sager!

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Hehe. Jeg tænker mere at det skal bruges i forhold til de kalorieholdige ting, såsom kartofler, pasta, kød osv. Og så selvfølgelig søde sager!

Jaa, det kan selvfølgelig være at du har ret  Nå, måske jeg så skulle prøve igen ..

Faktisk faldt jeg lige over noget der hedder Dukan kuren, måske det var noget, den lyder lidt hård, men skal/vil jo gerne tabe mig de kilo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.