Kunne du finde på at gå ned og handle når baby sover hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

lycly

blomst84 skriver:

NejNej ALDRIG.... Kan i ikke gå en tur derhen når hun er vågnet?

Jo, jeg tager hende bare på armen når hun vågner. Så vigtige er de boller heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Zafir

LunaLykke skriver:

Ja, altså, skal nok lige forklare hvad jeg mener med spørgsmålet

Jeg sad her før og fandt en opskrift på boller, som jeg ville bage her når jeg havde lagt Julia til eftermiddagslur. Men jeg mangler gær, for at kunne bage. Så jeg må jo så vente til i aften og få min kæreste til at købe gær med hjem.

Men så tænkte jeg: kan man gå ned og købe gær mens baby sover? Her mener jeg i en butik der ligger under 100 meter væk fra vores hoveddør. Personligt kan jeg slet ikke få mig selv til det. Jeg har flere gange været på loftet når hun sov, og så har jeg taget baby alarmen med, og været væk højst 2 minutter. Det ville heller ikke tage mere end 4-5 minutter at gå ned og handle - men jeg kan bare slet ikke få mig til det!

Hvad siger I? Kunne I gøre det?

Hvis det ligger en butik 100 meter væk, er det jo ikke andet, end at jeg havde baby alarmen i lommen og var i den anden ende af haven.... Så ville jeg da tage baby alarmen med og hente det gær.

Anmeld

7. marts 2012

lycly

Zafir skriver:

Hvis det ligger en butik 100 meter væk, er det jo ikke andet, end at jeg havde baby alarmen i lommen og var i den anden ende af haven.... Så ville jeg da tage baby alarmen med og hente det gær.

Jaaa, men der kan bare ske SÅ mange flere ting når man går ned i en butik, end når man befinder sig i sin have

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

LunaLykke skriver:

Jaaa, men der kan bare ske SÅ mange flere ting når man går ned i en butik, end når man befinder sig i sin have

Hmmm... Sådan havde jeg ikke tænkt på det.
Nu bor jeg heller ikke i nærheden af butikker, så jeg har ikke overvejet problem stillingen før.

Men kan du ikke tage barnevognen med de 100 meter hen til butikken? Det vågner hun vel ikke af?

Anmeld

7. marts 2012

LR85

LunaLykke skriver:

Ja, altså, skal nok lige forklare hvad jeg mener med spørgsmålet

Jeg sad her før og fandt en opskrift på boller, som jeg ville bage her når jeg havde lagt Julia til eftermiddagslur. Men jeg mangler gær, for at kunne bage. Så jeg må jo så vente til i aften og få min kæreste til at købe gær med hjem.

Men så tænkte jeg: kan man gå ned og købe gær mens baby sover? Her mener jeg i en butik der ligger under 100 meter væk fra vores hoveddør. Personligt kan jeg slet ikke få mig selv til det. Jeg har flere gange været på loftet når hun sov, og så har jeg taget baby alarmen med, og været væk højst 2 minutter. Det ville heller ikke tage mere end 4-5 minutter at gå ned og handle - men jeg kan bare slet ikke få mig til det!

Hvad siger I? Kunne I gøre det?

Nej aldrig

Anmeld

7. marts 2012

A&F

Det kunne jeg aldrig finde på . Tænk hvis der skete noget.

Anmeld

7. marts 2012

Darling<3

LunaLykke skriver:

Uh ja, god idé For det er ALTID gæren man mangler - man har som regel altid melet, mælken, æggene osv. Men aldrig gær!

Mangler du stadig gær??

Bor selv i Vanløse og daffer ned og handler om lidt, kan sagtens smide lidt gær hen til dig

Anmeld

7. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Mangler du stadig gær??

Bor selv i Vanløse og daffer ned og handler om lidt, kan sagtens smide lidt gær hen til dig

Smukt søde.

Anmeld

7. marts 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Smukt søde.

Hihi

Anmeld

7. marts 2012

lycly

Zafir skriver:

Hmmm... Sådan havde jeg ikke tænkt på det.
Nu bor jeg heller ikke i nærheden af butikker, så jeg har ikke overvejet problem stillingen før.

Men kan du ikke tage barnevognen med de 100 meter hen til butikken? Det vågner hun vel ikke af?

Hun sover ikke i barnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.