Kunne du finde på at gå ned og handle når baby sover hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

lycly

Maja_4000 skriver:

Nej aldrig ! Jeg kan finde på at gå ned og tømme postkassen .. Vi bor i stuen og postkasserne er inde i opgangen Hehe

Du må få din kæreste til at købe noget tørgær også .. Det kan holde sig i 100 år .. Så har du til en anden gang

Det kan jeg også godt finde på, selvom vi bor heeeelt oppe på 2. sal . Men jeg låser altid døren til lejligheden og så har jeg automatisk mine nøgler med, for døren skal låses "manuelt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

lycly

Mira0911 skriver:

Aldrig i livet! 

Den tid man er væk om det er 2 minutter, kan der sagtens ske end masse.... 

Ja det kan der nemlig, og man ville aldrig tilgive sig selv. Så vigtige er de boller heller ikke

Anmeld

7. marts 2012

MorTil4<3

LunaLykke skriver:

Ja, altså, skal nok lige forklare hvad jeg mener med spørgsmålet

Jeg sad her før og fandt en opskrift på boller, som jeg ville bage her når jeg havde lagt Julia til eftermiddagslur. Men jeg mangler gær, for at kunne bage. Så jeg må jo så vente til i aften og få min kæreste til at købe gær med hjem.

Men så tænkte jeg: kan man gå ned og købe gær mens baby sover? Her mener jeg i en butik der ligger under 100 meter væk fra vores hoveddør. Personligt kan jeg slet ikke få mig selv til det. Jeg har flere gange været på loftet når hun sov, og så har jeg taget baby alarmen med, og været væk højst 2 minutter. Det ville heller ikke tage mere end 4-5 minutter at gå ned og handle - men jeg kan bare slet ikke få mig til det!

Hvad siger I? Kunne I gøre det?

jeg ville mene at man var uansvarlig og ikk egnet til at være forældre hvis man gjorde det

Anmeld

7. marts 2012

lycly

MilleMus1988 skriver:

jeg ville mene at man var uansvarlig og ikk egnet til at være forældre hvis man gjorde det

Jeg er helt enig, jeg ville også mene man var uansvarlig. Er heldigvis heller ikke stødt på nogen der kunne finde på det

Anmeld

7. marts 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Ja, altså, skal nok lige forklare hvad jeg mener med spørgsmålet

Jeg sad her før og fandt en opskrift på boller, som jeg ville bage her når jeg havde lagt Julia til eftermiddagslur. Men jeg mangler gær, for at kunne bage. Så jeg må jo så vente til i aften og få min kæreste til at købe gær med hjem.

Men så tænkte jeg: kan man gå ned og købe gær mens baby sover? Her mener jeg i en butik der ligger under 100 meter væk fra vores hoveddør. Personligt kan jeg slet ikke få mig selv til det. Jeg har flere gange været på loftet når hun sov, og så har jeg taget baby alarmen med, og været væk højst 2 minutter. Det ville heller ikke tage mere end 4-5 minutter at gå ned og handle - men jeg kan bare slet ikke få mig til det!

Hvad siger I? Kunne I gøre det?

Aldrig aldrig nogensinde! Der tænker jeg meget lige som dig! De få gange jeg har skulle op på luftet eller i kælderen, er jeg nærmest styrtet der hen og været helt forpustet, da jeg trådte ind ad døren igen hehe.

Anmeld

7. marts 2012

MorDk

Hvad andre gør kommer ikke mig ved... MEN jeg kunne ALDRIG NOGENSINDE finde på det!!! Kan jeg simpelthen ikke få mig selv til. TÆNK nu hvis.... barnet vågner, græder, er bange, kaster op, bliver kvalt, der opstår brand i bygningen, indbrud mm. NEJ kan slet ikke holde tanken ud!!! Går IKKE engang ned med skraldet!!!

Kald mig bare pylret... men NEJ... NEVER!

Anmeld

7. marts 2012

Janni.

Jeg tænker lidt hvis der er 100 meter, hvorfor så ikke give hende en jakke på og på armen, for at hente en pakke gær altså når hun vågner? 

Jeg kunne heller ikke finde på at gå fra min sovende dreng hvis jeg stod i samme situation. Så er det ikke mere vigtigt end det kunne vente til han vågner. 

Anmeld

7. marts 2012

MorDk

MilleMus1988 skriver:

Så har min mor været MEGET uansvarlig. 

Men jeg var dog ældre 4-5 år. Hun måtte jo gå ud og lufte hunden om aftenen... ude i gangen satte hun et skilt/tegning så jeg forstod at hun bare var ude og lufte hund. TTog jo kun 5-10 minutter.... 

Anmeld

7. marts 2012

blomst84

NejNej ALDRIG.... Kan i ikke gå en tur derhen når hun er vågnet?

Anmeld

7. marts 2012

lycly

Janni. skriver:

Jeg tænker lidt hvis der er 100 meter, hvorfor så ikke give hende en jakke på og på armen, for at hente en pakke gær altså når hun vågner? 

Jeg kunne heller ikke finde på at gå fra min sovende dreng hvis jeg stod i samme situation. Så er det ikke mere vigtigt end det kunne vente til han vågner. 

Det gør jeg også, tager hende bare på armen Det er en meget lille butik og det er ret besværligt at manøvrere rundt med barnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.