Kunne du finde på at gå ned og handle når baby sover hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

lycly

Darling<3 skriver:

Mangler du stadig gær??

Bor selv i Vanløse og daffer ned og handler om lidt, kan sagtens smide lidt gær hen til dig

Tak for tilbuddet! Men hun er vågen nu, så går selv derned lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Zeus

Alt efter hvor længe hun havde sovet, så ja, det ville jeg.. Og har også gjort det..

Ikke handlet, men været nede med en pose tøj til en genbrugsbutik. Den lå ikke længere væk end vi kunne se den fra vinduet, og jeg tog bare babyalarmen med.

Kald mig bare en ravnemor, men jeg kan ikke leve mit liv efter "worst case scenario", så kunne vi aldrig gå uden for en dør...

Anmeld

7. marts 2012

Sørens

Zeus skriver:

Alt efter hvor længe hun havde sovet, så ja, det ville jeg.. Og har også gjort det..

Ikke handlet, men været nede med en pose tøj til en genbrugsbutik. Den lå ikke længere væk end vi kunne se den fra vinduet, og jeg tog bare babyalarmen med.

Kald mig bare en ravnemor, men jeg kan ikke leve mit liv efter "worst case scenario", så kunne vi aldrig gå uden for en dør...

Må altså være enig med dig! 

Anmeld

7. marts 2012

132319

Fald nu ikke døde om, men jeg går af og til på tanken når ungerne sover. Den ligger en spytklat herfra via en sti og det tager 2 min, så er jeg i lejligheden igen. Præcis som hvis jeg gik ned med skraldet.

Risikoen for at der sker noget er lige så stor som at jeg får en blodprop og falder død om i lejligheden eller glider på gulvet på badeværelset og smadrer hovedet -Groft sagt.

Anmeld

7. marts 2012

Laulund87

132319 skriver:

Fald nu ikke døde om, men jeg går af og til på tanken når ungerne sover. Den ligger en spytklat herfra via en sti og det tager 2 min, så er jeg i lejligheden igen. Præcis som hvis jeg gik ned med skraldet.

Risikoen for at der sker noget er lige så stor som at jeg får en blodprop og falder død om i lejligheden eller glider på gulvet på badeværelset og smadrer hovedet -Groft sagt.

Jeg har ikke turde skrive det, men jeg kunne nu også finde på det

Vi bor lige overfor et pizzeria og hvis ikke det var fordi maden er elendig derfra, kunne jeg godt finde på at smutte derover med babyalarmen i hånden. Skyd mig!

Anmeld

7. marts 2012

132319

Laulund87 skriver:

Jeg har ikke turde skrive det, men jeg kunne nu også finde på det

Vi bor lige overfor et pizzeria og hvis ikke det var fordi maden er elendig derfra, kunne jeg godt finde på at smutte derover med babyalarmen i hånden. Skyd mig!

Uff uansvalige og uegnede ravnemor!!!

Anmeld

7. marts 2012

Laulund87

132319 skriver:

Uff uansvalige og uegnede ravnemor!!!

Ja jeg har det meget skidt

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

LunaLykke skriver:

Hun sover ikke i barnevogn

Ja - så kan man ikke gøre det jo

Anmeld

7. marts 2012

Ansemusen

Jeg havde aldrig kunne finde på det med min søn, og tror heller ikke jeg ville gøre det med barn nummer to. MEN jeg synes faktisk rent fornuftsmæssigt ikke, at der er noget forkasteligt i det. Der er ikke forskel på at handle få hundrede meter væk eller at gå i vaskekælderen, hvis jeg skal se fornuftigt på det (vi har ikke vaskekælder, så her har det ikke været aktuelt )! Om natten kunne der i princippet også ske noget. Der kunne opstå brand, så baby omkom på sit værelse, uden at mor og far vågnede i tide. Og der kan ske SÅ meget forfærdeligt ALLE steder, man befinder sig - heldigvis gør der det som regel ikke

Så til jer mødre, som godt kan finde på lige at fise ned og handle kort med baby alarmen mens jeres barn sover, I skal ikke have dårlig samvittighed for min skyld  I er garanteret mere fornuftige og velafbalancerede end os andre "hønemødre"

Anmeld

7. marts 2012

Røverdatter

Jeg har endnu aldrig gjort det, men jo - det kunne jeg godt finde på hvis der var så meget rytme og rutine i hans søvn at jeg bare vidste han ville sove en-to- mange timer

Som en anden skriver så lever jeg heller ikke efter Worst Case Scenario. Lever ikke i frygt.. Så ville jeg bare gå rundt og være usikker på hvad jeg nu kunne gøre, og hvad der nu kunne ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.