Kunne du finde på at gå ned og handle når baby sover hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

trisse

Zafir skriver:

Hvis det ligger en butik 100 meter væk, er det jo ikke andet, end at jeg havde baby alarmen i lommen og var i den anden ende af haven.... Så ville jeg da tage baby alarmen med og hente det gær.

Tak min søde zafir
Sad her og blev helt dårlig over at jeg tænkte det samme som du..
Jeg bor jo virkelig på landet og da vores nabo holdte stor fødselsdag sidste sommer, da puttede jeg Laura herhjemme som hun jo er vandt til og babyalarmen kunne fint række.. Og jeg gik med jævne mellemrum hjem til vores hus og kunne samtidig være en del af festen.. Uhhh jeg er åbentbart en skidt mor..
Men tak fordi du tog hul på den modsatte mening.. Der er flere kan man jo så se der er enige...
Knus herfra Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Zafir

trisse skriver:

Tak min søde zafir
Sad her og blev helt dårlig over at jeg tænkte det samme som du..
Jeg bor jo virkelig på landet og da vores nabo holdte stor fødselsdag sidste sommer, da puttede jeg Laura herhjemme som hun jo er vandt til og babyalarmen kunne fint række.. Og jeg gik med jævne mellemrum hjem til vores hus og kunne samtidig være en del af festen.. Uhhh jeg er åbentbart en skidt mor..
Men tak fordi du tog hul på den modsatte mening.. Der er flere kan man jo så se der er enige...
Knus herfra Kathrine

Jaaaa

Anmeld

7. marts 2012

Clisolka

Aldrig! 

Jeg tør ikke engang gå ned med skraldespanden og jeg bor på 2. sal... Jeg ville aldrig nogensinde kunne tilgive mig selv, hvis der skete noget. Der kan ske så meget på de få minutter man er væk - selvom barnet ligger og sover trygt 

Anmeld

7. marts 2012

Azooo

Jeg har gjord det kun en eneste gang, hvor jeg sku lave boller i karry, var kommet godt igang med det men så opdaget jeg at hoovvvv der er ikke mere karry & gæsterne var på vej.. Så skyndte mig hurtigt at tage baby alarmen og ned i grønt forhandleren der lige er overfor os.. Mit hjerte slog tiiiii gange dobbelt indtil jeg gik og kom igen .. Men han lo der og sov stadig dejlig tungt.. Må sige at jeg stadig har dårlig samvittighed over det og vil aldrig gøre det igen ..

Anmeld

7. marts 2012

TeamRocket

Kunne jeg ikke drømme om. Synes det er uansvarligt at gå fra sine børn, i kortere eller længere tid. Har en bekendt der godt kan finde på at smutte på tanken mens datteren er derhjemme. Hun lader så døren stå ulåst også- DYBT uansvarligt!

Anmeld

13. april 2012

JJH

Hihi, det lyder helt vildt i mine øre. tror det kommer meget an på hvorhenne i Danmark man bor. Jeg bor selv i "udkantsdanmark" og tror da nemt jeg kunne finde på at gå en tur over til naboen, mens den bette sov, endda uden at blinke med et øje. men her kommer selvfølgelig heller ikke mennesker så tit. ville også lade den lille stå udenfor i barnevognen og slet ikke overveje tanken om nogen skulle komme og tage ham/hende. Det er fordelen ved at bo langt ude på landet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.