Kunne du finde på at gå ned og handle når baby sover hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

morethanperfect

LunaLykke skriver:

Lige præcis, der kan ske så mange ting - og jeg ville aldrig tilgive mig selv!

Men jo, kan sagtens vente med at bage til senere. Og ellers så tager jeg hende bare på armen og går derned når hun vågner

Det ville være forfærdeligt hvis der skete noget 

Ja gør det .. Selvom det er nemmest og bage mens de sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

lycly

An&Jo skriver:

Nej det kunne jeg ikke..
Der kan bare ske så meget, butikkens dør går i baglås, der kommer røveri, du besvimer eller falder og slår dig slemt..

Ja jeg tænker alle worst case scenarios med sådan noget, og jeg kunne aldrig drømme om det, for der er jo ingen der ved at din lille baby ligger alene derhjemme..

Lige præcis, der kan ske så meget, og jeg tænker også altid WORST case scenario - man ved jo aldrig! 

Men er da glad for at se at I andre heller ikke vile gøre det - i mine øjne er det uansvarligt og for risikabelt .

Anmeld

7. marts 2012

Hvem?

LunaLykke skriver:

Ja, altså, skal nok lige forklare hvad jeg mener med spørgsmålet

Jeg sad her før og fandt en opskrift på boller, som jeg ville bage her når jeg havde lagt Julia til eftermiddagslur. Men jeg mangler gær, for at kunne bage. Så jeg må jo så vente til i aften og få min kæreste til at købe gær med hjem.

Men så tænkte jeg: kan man gå ned og købe gær mens baby sover? Her mener jeg i en butik der ligger under 100 meter væk fra vores hoveddør. Personligt kan jeg slet ikke få mig selv til det. Jeg har flere gange været på loftet når hun sov, og så har jeg taget baby alarmen med, og været væk højst 2 minutter. Det ville heller ikke tage mere end 4-5 minutter at gå ned og handle - men jeg kan bare slet ikke få mig til det!

Hvad siger I? Kunne I gøre det?

Aldrig, aldrig, aldrig!

Ligesom jeg heller ikke lader drengene sidde i bilen mens jeg render ind i brugsen..

Anmeld

7. marts 2012

Troldemommi

NEJ ALDRIG.

Anmeld

7. marts 2012

lycly

Bondefruen skriver:

Aldrig, aldrig, aldrig!

Ligesom jeg heller ikke lader drengene sidde i bilen mens jeg render ind i brugsen..

Nej det ville jeg heller aldrig gøre..

Anmeld

7. marts 2012

lycly

morethanperfect skriver:

Det ville være forfærdeligt hvis der skete noget 

Ja gør det .. Selvom det er nemmest og bage mens de sover

Det er nemlig nemmest, magter ikke at stå med hænderne nede i en klistret bolledej hvis hun skulle begynde at skrige

Anmeld

7. marts 2012

morethanperfect

LunaLykke skriver:

Det er nemlig nemmest, magter ikke at stå med hænderne nede i en klistret bolledej hvis hun skulle begynde at skrige

Hahahh når hvorfor ik

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Ja, altså, skal nok lige forklare hvad jeg mener med spørgsmålet

Jeg sad her før og fandt en opskrift på boller, som jeg ville bage her når jeg havde lagt Julia til eftermiddagslur. Men jeg mangler gær, for at kunne bage. Så jeg må jo så vente til i aften og få min kæreste til at købe gær med hjem.

Men så tænkte jeg: kan man gå ned og købe gær mens baby sover? Her mener jeg i en butik der ligger under 100 meter væk fra vores hoveddør. Personligt kan jeg slet ikke få mig selv til det. Jeg har flere gange været på loftet når hun sov, og så har jeg taget baby alarmen med, og været væk højst 2 minutter. Det ville heller ikke tage mere end 4-5 minutter at gå ned og handle - men jeg kan bare slet ikke få mig til det!

Hvad siger I? Kunne I gøre det?

Men et godt råd.. Jeg gør altid det at hver anden gang jeg handler (ca ) Så køber jeg 2 pakker gær.. Så jeg altid har i køleskabet.. ellers så invester i tærgør Så står man aldrig i en træls situation Når man har lyst til at bage 

Anmeld

7. marts 2012

lycly

Mor til Liva skriver:

Det kunne jeg ALDRIG finde på, men kan du ikke bare tage hende med derned? Enten i mens hun sover eller bagefter?? Det havde jeg gjort

Jo, jeg tror jeg tager hende på armen når hun vågner Og ellers så  får jeg min kæreste til at købe det med hjem, og så bager jeg når hun er lagt i seng i aften

Anmeld

7. marts 2012

lycly

Mor til Liva skriver:

Det kunne jeg ALDRIG finde på, men kan du ikke bare tage hende med derned? Enten i mens hun sover eller bagefter?? Det havde jeg gjort

Jo, jeg tror jeg tager hende på armen når hun vågner Og ellers så  får jeg min kæreste til at købe det med hjem, og så bager jeg når hun er lagt i seng i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.