maria_wlt skriver:
Direkte en dårlig mor er vist lige hårdt nok..
Men tror meget det handler om hvad man selv synes er okay..
Jeg er jo typen som passer meget på mine børns tænder så jeg mener jo at saftevand i sutteflaske og sut som man vil er NO GO.. Men det er jo kun min holdning
Vi er MEGET forskellige
Men saftevand og en sut kan næppe gøre dig til dårlig mor... (ved jeg måske bliver kvalt nu) Men rygning omkring børn ville i mine øjne kunne gøre 'en til dårlig forældre/voksen...
Jeg er faktisk enig med dig.... Også derfor vi har en debat herhjemme om man skal købe alm. saftevand eller sukkerfri saftevand...
Men så er der det med at det sukkerfri saftevand er skadeligt fordi det er så kunstigt... men det skader jo ikke tænderne...
Det alm. saftevand er mere naturligt, men skader tænderne...
Lasse har ikke ville drikke vand m.v. men det er han blevet bedre til.. og det skal lige siges, at saftevandet herhjemme er en del fortyndet...
Jeg synes også man skal beskytte børn imod rygning..... jeg ryger selv, men går udenfor om dagen.. om aftenen efter han sover, ryger jeg under emhætten (fordi jeg ikke tør gå udenfor)...
Men om det direkte er at være en dårlig forælder? tja.. det er vel der det moderne samfund er på vej hen imod
Anmeld