Hvor er det nemt at føle sig som en dårlig mor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Ryberg

Nessie skriver:

Jeg er en HAMMER-god mor for min søn.

Jeg har mine fejl og mangler, og gør ikke altid tingene på den korrekte måde, springer ind i mellem over hvor gærdet er lavest osv.

Men der er INGEN der elsker min søn så højt og på samme måde som jeg gør, og derfor er jeg hans perfekte mor

Hvor er det smukt skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Clisolka

Jeg må bestemt melde mig ind i klubben over dårlige mødre  I skal ikke være alene, jeg er her også 

Ja, Isabella har smagt saftevand! Hun har sin sut når hun vil - jeg vidste jeg ikke skulle komme tilbage på arbejdet efter barslen, for faderen har en dårlig indflydelse! 

Ja, hun får en kiks/ostehaps når hun kommer hjem fra vuggestuen - og ja, hun får også sukker indimellem...

Hun fik KØBE-grød og mos.... Den hjemmelavede ville hun ikke have. Hun blev ammet 6 uger, så holdte jeg ikke til det længere - og hold op, det var den bedste beslutning jeg nogensinde har taget som mor! 

Vi er i hvert fald ikke perfekte forældre herhjemme, og det tror jeg også ville være kedeligt i længden 

Anmeld

7. marts 2012

Ryberg

Babymor2010 skriver:

Jeg må bestemt melde mig ind i klubben over dårlige mødre  I skal ikke være alene, jeg er her også 

Ja, Isabella har smagt saftevand! Hun har sin sut når hun vil - jeg vidste jeg ikke skulle komme tilbage på arbejdet efter barslen, for faderen har en dårlig indflydelse! 

Ja, hun får en kiks/ostehaps når hun kommer hjem fra vuggestuen - og ja, hun får også sukker indimellem...

Hun fik KØBE-grød og mos.... Den hjemmelavede ville hun ikke have. Hun blev ammet 6 uger, så holdte jeg ikke til det længere - og hold op, det var den bedste beslutning jeg nogensinde har taget som mor! 

Vi er i hvert fald ikke perfekte forældre herhjemme, og det tror jeg også ville være kedeligt i længden 

Velkommen

Synes jeg er blevet MEGET positivt overrasket over hvor mange der egentlig gør tingene ligesom vi gør herhjemme.... og synes egentlig tråden er rigtig rar at være en del af, når man netop møder de der trælse fordomme....

Anmeld

7. marts 2012

TeamRocket

Vi gør vel alle vores bedste og forsøger at give vores poder det bedste liv vi kan, fuld af kærlighed og glæde, men selfølgelig også fuld af 'fejl' vi er jo blot mennesker- ikke robotter.

Mine børn må ikke besøge rygerhjem, overhovedet! Mine børn må ikke se tv i hverdagene, det er KUN i weekenden og først når vi HAR været ude og lege. Tilgengæld får de mariekiks (uhhh- tomme kalorier, im so bad) riskiks, alverdens frugt og hjemmebagte boller rigtig tit, og ja det er ligeså tit choko boller som det er grov boller. De får ofte et glas pulver kakao til morgenmaden, fordi det er så hyggeligt. Og nogle gange får deres tøj en omgang ariel i vaskemaskinen.

Jeg kan finde på at sende den store ud i haven og lege med hunden hvis jeg synes hun er træls og larmer for meget. Og nå ja, min dreng på 14 mdr var pivet i dag- han græd og græd og græd- så jeg gav ham en kop kold cola. Ring til børneværnet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.