Aaaaarrrgggghhh... Håber for syv sytten da ikke at du udelukkende får aborten fordi kæresten ikke er klar, og jeg håber da slet ikke at du stadig er sammen med fjolset!!! Prævention eller ej så ville en god kæreste aldrig tvinge dig til den 4 abort (ved godt han ikke har noget med de andre at gøre) og slet ikke når lægen taler om at "skåne din livmoder". Når du engang finder dig en moden kæreste som gerne vil stå ved sit ansvar kan du jo risikerer at du slet ikke kan få børn. Bare det at han truer dig ved at sige at han går fra dig hvis du ikke får det fjernet får mig til at krumme tæer, han skal ikke ønske at møde mig en mørk aften :-) håber virkelig du tænker dig godt om og at du træffer dine valg ud fra hvad DU vil og ikke kæresten. Der er jo ingen garantier i livet så han kan jo skride om en måned alligevel og der er masser af børn der vokser op uden deres far uden det ødelægger deres liv.Hilsen en der er ret følelsesladet da hun desværre heller ikke blev gravid i denne måned ;-/
Igen er jeg uenig. Hvis manden ikke vil have et barn, så vil manden ikke have et barn. Han er ærlig og melder klart ud.
Et vennepar i min omgangskreds er lige gået fra hinanden fordi hun valgte at beholde et "uheld" selvom han sagde at han ikke var klar. Han valgte alligevel at blive sammen med hende, men nu hvor barnet er et år, kan han bare ikke mere. Det har tæret for meget på deres relation at han er endt i et liv han ikke ville have.
Og ja, det er uansvarligt at dyrke usikker sex, men det er ikke mere uansvarligt af ham end af hende.
Og PS: Håber at du bliver gravid snart. Hilsen en der måtte igennem fire IVF behandlinger og nu står med et vidunder af en drengebebs på snart 5 måneder. Det skal nok lykkes!
Anmeld