modesty skriver:
Igen er jeg uenig. Hvis manden ikke vil have et barn, så vil manden ikke have et barn. Han er ærlig og melder klart ud.
Et vennepar i min omgangskreds er lige gået fra hinanden fordi hun valgte at beholde et "uheld" selvom han sagde at han ikke var klar. Han valgte alligevel at blive sammen med hende, men nu hvor barnet er et år, kan han bare ikke mere. Det har tæret for meget på deres relation at han er endt i et liv han ikke ville have.
Og ja, det er uansvarligt at dyrke usikker sex, men det er ikke mere uansvarligt af ham end af hende.
Og PS: Håber at du bliver gravid snart. Hilsen en der måtte igennem fire IVF behandlinger og nu står med et vidunder af en drengebebs på snart 5 måneder. Det skal nok lykkes!
Vi er ikke så uenige endda, tror bare vi udtrykker os forskelligt :-) jeg mener heller ikke man kan tvinge en mand til at være far hvis han ikke ønsker det, jeg forsøger bare at få TS til VIRKELIG at mærke efter om kæresten er det værd. Jeg mener, som en anden og TS selvogså skriver, at hun aldrig vil tilgive ham.
Anmeld