Mit barn kan ikke lide mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Det vil jeg helt sikker gøre..

det tror jeg også at det kan, for er virkelig ked af det. 

vi har før spurgt ham om hvorfor han gør eller siger noget, så tror ikke det er for hårdt og gør. og ved de også gør det i børnehaven.

Tænker om det var for hårdt at bruge hans dårlige samvittighed, altså gøre ham klar over at du blev ked af det.

Men ja, håber det hele ser lysere ud når du har fået talt med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Jeg forstår fuldstændigt dine tanker Jeg ville have det på præcis samme måde, hvis det var mig der stod i din situation. Bare da farmand duede lidt bedre end mig i nogle situationer i en periode, var jeg rigtig ked af det og bange for, at jeg aldrig ville blive den foretrukne igen. Men det blev jeg altså

MEN når det så er sagt, så vil jeg som udenforståeende fortælle dig, at det er normalt at børn har perioder, hvor de foretrækker den ene frem for den anden, hvor en måske intet må, er dum osv. Og så tænker jeg også, at det måske kan skyldes jalousi over den lille ny. Selvom det er 7 måneder siden, jeres dreng blev storebror, så tror jeg altså sagtens det kan stå på længe. Han er jo blevet "tilsidesat", fordi du nu ikke har lige så meget tid til ham alene, og så er det normalt at han søger tryghed hos sin far.

Men jeg VED at han godt kan lide dig! Han ved slet ikke hvad det betyder, at sige sådan. Han mener bare lige nu og her, som i, at han ikke vil dig lige i den situation. Tænk på, at selv mange misbrugte børn elsker deres forældre alligevel...

JA det gør meget ondt

det er selvfølgelig rigtig at det kan være noget tilbage fra da den lille kom men øv altså hvor vil jeg bare gerne have min lille dreng tilbage som vil sin mor. og vil have mig til og gør noget med ham eller sammen med igen savner ham.

jeg ved selvfølgelig også godt inders inde at han elsker mig. men synes bare lige det her ramte rigtig hårdt. 

ja det gør de utrolig nok tak for dit svar 

Anmeld

1. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ansemusen skriver:

Jeg forstår fuldstændigt dine tanker Jeg ville have det på præcis samme måde, hvis det var mig der stod i din situation. Bare da farmand duede lidt bedre end mig i nogle situationer i en periode, var jeg rigtig ked af det og bange for, at jeg aldrig ville blive den foretrukne igen. Men det blev jeg altså

MEN når det så er sagt, så vil jeg som udenforståeende fortælle dig, at det er normalt at børn har perioder, hvor de foretrækker den ene frem for den anden, hvor en måske intet må, er dum osv. Og så tænker jeg også, at det måske kan skyldes jalousi over den lille ny. Selvom det er 7 måneder siden, jeres dreng blev storebror, så tror jeg altså sagtens det kan stå på længe. Han er jo blevet "tilsidesat", fordi du nu ikke har lige så meget tid til ham alene, og så er det normalt at han søger tryghed hos sin far.

Men jeg VED at han godt kan lide dig! Han ved slet ikke hvad det betyder, at sige sådan. Han mener bare lige nu og her, som i, at han ikke vil dig lige i den situation. Tænk på, at selv mange misbrugte børn elsker deres forældre alligevel...

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja det gør de i børnehaven, men aldrig dagen efter. Jeg synes han er for lille til at tage "et problem" dagen efter.

venter til hvis det sker engang til. det håber jeg ikke det gør

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Tænker om det var for hårdt at bruge hans dårlige samvittighed, altså gøre ham klar over at du blev ked af det.

Men ja, håber det hele ser lysere ud når du har fået talt med ham.

tak.

tror jeg vil lade være med og sige noget til ham. 

og bare lade som intet er hændt imorgen. hvis  han ikke selv siger noget imorgen..

Anmeld

1. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

venter til hvis det sker engang til. det håber jeg ikke det gør

Nej det må man håbe det ikke gør

Anmeld

1. marts 2012

Michalala

Anonym skriver:

tak for krammet..

far sagde jeg vil ikke have du siger sådan noget. 

det kunne da være en mulighed det vil jeg nævne for min mand. mange tak

Dejligt at din mand bakker dig op på den måde

Hvis I prøver det af vil det være super med en tilbagemelding...

Rigtig god aften til dig. Og op med humøren. Jeg tror din søn elsker dig for den dejlige mor du er.

Anmeld

1. marts 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

JA det gør meget ondt

det er selvfølgelig rigtig at det kan være noget tilbage fra da den lille kom men øv altså hvor vil jeg bare gerne have min lille dreng tilbage som vil sin mor. og vil have mig til og gør noget med ham eller sammen med igen savner ham.

jeg ved selvfølgelig også godt inders inde at han elsker mig. men synes bare lige det her ramte rigtig hårdt. 

ja det gør de utrolig nok tak for dit svar 

det var så lidt

Kunne det måske være en mulighed, at du og din søn tager en tur alene i Zoo eller andet og hygger jeg uden far og baby?

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Michalala skriver:

Dejligt at din mand bakker dig op på den måde

Hvis I prøver det af vil det være super med en tilbagemelding...

Rigtig god aften til dig. Og op med humøren. Jeg tror din søn elsker dig for den dejlige mor du er.

Mange tak.

jeg skal nok give tilbage meldning, min mand er på den og har sagt vi prøver og gøre det imorgen.

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

det var så lidt

Kunne det måske være en mulighed, at du og din søn tager en tur alene i Zoo eller andet og hygger jeg uden far og baby?

Det kunne være vi skulle tage nogen ture alene, så vi kan få noget hygge sammen

mange tak for tippet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.