Anonym skriver:
Ja det var hvad min søn sagde her til aften inden han skulle i seng
mit hjerte er virkelig knust i flerre tusind stykker lige nu, men hvad pokker får ham til og sige sådan 
jeg siger til ham flere gange om dagen at jeg elsker ham. og han siger han også elsker mig.
men jeg tror virkelig han på en eller anden måde han virkelig ikke kan lide mig.. jeg må aldrig læse godnat historie for ham, det er kun hans far der må det
jeg finder mig til dels i det, men det gør ondt han ikke vil have det
og her til aften inden han skulle puttes hvade vi aftalt jeg skulle læse, men lige inden vi går ind siger han at han ikke kan lide mig

nå jeg ville bare lige ud med det.. tak fordi i ville læse med 
Ved du hvad.....jeg tror han siger sådan fordi han er 100% tryg ved dig, og ved du elsker ham uanset hvad der sker...
Nu ved jeg jo ikke hvor gammel han er, men har selv en dreng på 4 der havde en lang periode, hvor han fortrak far til ALT!! Og det er jo egenlig meget naturligt...de er jo MÆND!!! Men for delen hvor jeg bare følte mig afvist og uduelig! En dårlig mor...ja alle de der tanker.
Men jeg måtte accepterer det, og far og sønnikke fik et tæt bånd, men pludselig en dag, så var det mig der skulle gøre alt for ham, og far fik højlydt skæld ud, hvis han blandede sig (og her er vi så ligenu). Tænker at det er meget periodesvis, og han siger det ikke fordi han vil sårer dig, eller fordi han egenlig mener det som sådan. Han siger det fordi han i hans hjerne nu ikke bare er en lille dreng, men EN MAND, ligesom far!!
Håber det gav lidt mening