Mit barn kan ikke lide mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.747 visninger
55 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Anonym trådstarter

Ja det var hvad min søn sagde her til aften inden han skulle i seng

mit hjerte er virkelig knust i flerre  tusind stykker lige nu, men hvad pokker får ham til og sige sådan 

jeg siger til ham flere gange om dagen at jeg elsker ham. og han siger han også elsker mig.

men jeg tror virkelig han på en eller anden måde han virkelig ikke kan lide mig.. jeg må aldrig læse godnat historie for ham, det er kun hans far der må det jeg finder mig til dels i det, men det gør ondt han ikke vil have det  

og her til aften inden han skulle puttes hvade vi aftalt jeg skulle læse, men lige inden vi går ind siger han at han ikke kan lide mig

nå jeg ville bare lige ud med det.. tak fordi i ville læse med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

mit hjerte er virkelig knust i flerre  tusind stykker lige nu, men hvad pokker får ham til og sige sådan 

jeg siger til ham flere gange om dagen at jeg elsker ham. og han siger han også elsker mig.

men jeg tror virkelig han på en eller anden måde han virkelig ikke kan lide mig.. jeg må aldrig læse godnat historie for ham, det er kun hans far der må det jeg finder mig til dels i det, men det gør ondt han ikke vil have det  

og her til aften inden han skulle puttes hvade vi aftalt jeg skulle læse, men lige inden vi går ind siger han at han ikke kan lide mig

Tror altså ikke det er fordi han ikke kan lide dig, han er jo den alder hvor far måske bare er sjovere.. så du skal ikke tage det så tungt

Anmeld

1. marts 2012

M (:

Årrh, du trænger vist til et kram - og selvfølgelig kan din søn lide dig! Måske er det bare trygt for ham, at det er far der læser historien som han plejer? 

Anmeld

1. marts 2012

incognito

Nu har jeg selv lige skrevet opgave i psykologi om kønsidentitet. Og i denne alder er det vigtigt for barnet at identificere sig med det samme køn som det selv er. Så vær da glad for at han vil sin far - også selvom du måske føler dig sat lidt udenfor.

Så lidt fik jeg da ud af opgaven

Anmeld

1. marts 2012

signe.

Anonym skriver:

Veed slet ikke hvad jeg skal sige, for ville selv være sønderknust... Men tænker, har der været en episode for nylig hvor du har været "bussemanden" og far har været den gode samaritan(staves)? Herhjemme er det tit mig der er bussemanden og dedt så er far der trøster, i og med dedt er mig der lige står med ham oftest når han laver noget han ikke må....

Anmeld

1. marts 2012

MinNoah

Ville nu ikke tage det personligt... Selvfølgelig kan dit barn lide dig!

Tror man skal forberede sig på at få mange "Frustrations kommenentarer" i hovedet som mor.. Bar vent til de blir teenagere... så tror jeg også de kan sige grimme ting til én i et vredesudbrud.

Det betyder bare at de er 100 procent trygge ved en og ved vi elsker dem uanset hvad

Her er det KUN mor der må læse godnathistorier og putte...

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Årrh, du trænger vist til et kram - og selvfølgelig kan din søn lide dig! Måske er det bare trygt for ham, at det er far der læser historien som han plejer? 

tak for krammet.

ja far har taget meget over siden vi fik en lille ny men det er 7mdr. siden nu og savner virkelig min store dreng som søger mig ikke hans far.. 

Anmeld

1. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Selvfølgelig har han ikke ment det. Børn i den alder siger mange sjove ting og det er sikkert en fase, han skal igennem. Min lillebror havde en periode på et par år, hvor det også kun var far der duede og mor bare var dum, så det skal du ikke tag eså tungt, selvom det selvfølgelig ikke er rart at få kastet i hovedet.

Hvad siger farmand til situationen og hvordan er din søn, hvis I to er alene?

Kh. Linda

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

incognito skriver:

Nu har jeg selv lige skrevet opgave i psykologi om kønsidentitet. Og i denne alder er det vigtigt for barnet at identificere sig med det samme køn som det selv er. Så vær da glad for at han vil sin far - også selvom du måske føler dig sat lidt udenfor.

Så lidt fik jeg da ud af opgaven

tak for svaret, 

han søger sin far i alt og kan kun bruge ham.

og synes bare det har stået på længe nu, og savner virkelig han også har brug for mig. 

giver det mening.

jeg er rigtig glad for at de har et godt og tæt bånd, føler mig bare over set fra hans side af. 

Anmeld

1. marts 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Ved du hvad.....jeg tror han siger sådan fordi han er 100% tryg ved dig, og ved du elsker ham uanset hvad der sker...

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel han er, men har selv en dreng på 4 der havde en lang periode, hvor han fortrak far til ALT!! Og det er jo egenlig meget naturligt...de er jo MÆND!!! Men for delen hvor jeg bare følte mig afvist og uduelig! En dårlig mor...ja alle de der tanker.

Men jeg måtte accepterer det, og far og sønnikke fik et tæt bånd, men pludselig en dag, så var det mig der skulle gøre alt for ham, og far fik højlydt skæld ud, hvis han blandede sig (og her er vi så ligenu). Tænker at det er meget periodesvis, og han siger det ikke fordi han vil sårer dig, eller fordi han egenlig mener det som sådan. Han siger det fordi han i hans hjerne nu ikke bare er en lille dreng, men EN MAND, ligesom far!!

Håber det gav lidt mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.