Mit barn kan ikke lide mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det går meget beder her hjemme. 

jeg har haft lidt alene tid med min søn hvor jeg har hentet ham i børnehave, hvor vi er gået det er en lille tur på et par km. så vi har fået snakket om en masse og vi har været ude og cykel han er gået med til at jeg må læse historie for, så længe far læser den sidste side. 

men det går fremad og jeg kan mærke vi er ved og finde hinanden igen jeg har virkelig savnet den tid med min stor dreng

Hvor er det bare skønt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ja det var hvad min søn sagde her til aften inden han skulle i seng

mit hjerte er virkelig knust i flerre  tusind stykker lige nu, men hvad pokker får ham til og sige sådan 

jeg siger til ham flere gange om dagen at jeg elsker ham. og han siger han også elsker mig.

men jeg tror virkelig han på en eller anden måde han virkelig ikke kan lide mig.. jeg må aldrig læse godnat historie for ham, det er kun hans far der må det jeg finder mig til dels i det, men det gør ondt han ikke vil have det  

og her til aften inden han skulle puttes hvade vi aftalt jeg skulle læse, men lige inden vi går ind siger han at han ikke kan lide mig

nå jeg ville bare lige ud med det.. tak fordi i ville læse med 

Det er omvent med min søn, han vil altid have det er mig som skal alt med ham, læse gonat historie , putte , bade  , osv osv... 

han vil aldrig have far gør det, det er ikke fordi han ikke kan lide far, tror det er fordi det er MIG som næsten altid gør de her ting, og når far så er blevet bedt om at putte ham siger han altid, neeeej det er dig Mor som skal. 

og jeg tror det er fordi han er vandt til det. og at far gør det meget anderledes. og så sjælendt at han gør det. 

og så skal du os regne med alderen, de er ved at være store, og prøver grænser af osv... 

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Det er omvent med min søn, han vil altid have det er mig som skal alt med ham, læse gonat historie , putte , bade  , osv osv... 

han vil aldrig have far gør det, det er ikke fordi han ikke kan lide far, tror det er fordi det er MIG som næsten altid gør de her ting, og når far så er blevet bedt om at putte ham siger han altid, neeeej det er dig Mor som skal. 

og jeg tror det er fordi han er vandt til det. og at far gør det meget anderledes. og så sjælendt at han gør det. 

og så skal du os regne med alderen, de er ved at være store, og prøver grænser af osv... 

det er rigtig nok at han er ved og være en stor dreng. 

min søn har været vand til at mig og min mand skiftes til og putte ham, da jeg arbejder aftenvagter  

men jeg tror virkelig det er fordi jeg har taget mig for meget af lillebror.

for efter at far er begyndt og tage lillebror lidt mere og mig og den store har fået noget alene tid så er det blevet meget beder

Anmeld

12. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Ja det var hvad min søn sagde her til aften inden han skulle i seng

mit hjerte er virkelig knust i flerre  tusind stykker lige nu, men hvad pokker får ham til og sige sådan 

jeg siger til ham flere gange om dagen at jeg elsker ham. og han siger han også elsker mig.

men jeg tror virkelig han på en eller anden måde han virkelig ikke kan lide mig.. jeg må aldrig læse godnat historie for ham, det er kun hans far der må det jeg finder mig til dels i det, men det gør ondt han ikke vil have det  

og her til aften inden han skulle puttes hvade vi aftalt jeg skulle læse, men lige inden vi går ind siger han at han ikke kan lide mig

nå jeg ville bare lige ud med det.. tak fordi i ville læse med 

man ser tit at børn har en faurit forældre, jeg selv har altid kun ville have min far til alting som yngre..

at han ikke kan lide dig, det tror jeg ikke på, men det er hans måde at udtrykke at han pt har en periode hvor far har en lidt vigtiger rolle i hans liv end du har..

alle børn får sådan en periode og det er helt normalt.. ind i mellem er det os normalt at de formulrer sig på den måde da de ikke altid kan finde ud af at formulere det andersledes..

selvfølgelig er det sårende men det er helt naturligt for barnet..

så op med humøret, vær stærk og hav en masse tålmodighed, for de fleste børn går sådan en periode over igen

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

man ser tit at børn har en faurit forældre, jeg selv har altid kun ville have min far til alting som yngre..

at han ikke kan lide dig, det tror jeg ikke på, men det er hans måde at udtrykke at han pt har en periode hvor far har en lidt vigtiger rolle i hans liv end du har..

alle børn får sådan en periode og det er helt normalt.. ind i mellem er det os normalt at de formulrer sig på den måde da de ikke altid kan finde ud af at formulere det andersledes..

selvfølgelig er det sårende men det er helt naturligt for barnet..

så op med humøret, vær stærk og hav en masse tålmodighed, for de fleste børn går sådan en periode over igen

vi er heldigvis kommet ind i en god periode nu hvor jeg har en del alene tid med ham, så vi er lige så stille ved og finde hinanden igen  

tror det bunder i at jeg har taget lillebror for meget og måske glemt den store lidt  

Anmeld

12. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

vi er heldigvis kommet ind i en god periode nu hvor jeg har en del alene tid med ham, så vi er lige så stille ved og finde hinanden igen  

tror det bunder i at jeg har taget lillebror for meget og måske glemt den store lidt  

ja det kunne sagtens give meninge det du siger der  

er rart at det er blevet bedere nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.