Jeg forstår fuldstændigt dine tanker
Jeg ville have det på præcis samme måde, hvis det var mig der stod i din situation. Bare da farmand duede lidt bedre end mig i nogle situationer i en periode, var jeg rigtig ked af det og bange for, at jeg aldrig ville blive den foretrukne igen. Men det blev jeg altså 
MEN når det så er sagt, så vil jeg som udenforståeende fortælle dig, at det er normalt at børn har perioder, hvor de foretrækker den ene frem for den anden, hvor en måske intet må, er dum osv. Og så tænker jeg også, at det måske kan skyldes jalousi over den lille ny. Selvom det er 7 måneder siden, jeres dreng blev storebror, så tror jeg altså sagtens det kan stå på længe. Han er jo blevet "tilsidesat", fordi du nu ikke har lige så meget tid til ham alene, og så er det normalt at han søger tryghed hos sin far.
Men jeg VED at han godt kan lide dig! Han ved slet ikke hvad det betyder, at sige sådan. Han mener bare lige nu og her, som i, at han ikke vil dig lige i den situation. Tænk på, at selv mange misbrugte børn elsker deres forældre alligevel...
Anmeld