Hvad laver du på denne dejlige lørdag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Muffin_girl

bullerbassen skriver:

HI HI mangler lige og spare det sidste sammen  har solgt ud af gemmerne og nu er der snart nok

Så skønt med børnefri , elsker mine unger men må sige det har været rigtig dejligt ..

Kun 3 gang på 2,5 år , og de andre gange har vi skulle til fest. Så denne gang AFSLAPNING

hihi jeg er mød elendig til at spare op.. Og vores køkken fejler som sådan heller ikke noget.. Men ville da være nice med et nyt  

Og kan godt forstå du syntes det er dejligt med børnefri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Stéphanie

AalborgPigen skriver:

Ja kan se du bor i Fr.havn og så farer du vild i Aalborg. Hihi.: Men min veninde fra Sæby farede også vild i Aalborg i starten - og gør det stadig nogle steder

Haha er glad for at hører at det ikke kun er mig. Meeeen mon ikke jeg lærer det på et tidspunkt?  - Altså kan da umuligt farer vildt i aalborg resten af mit liv....

Anmeld

25. februar 2012

Mor Christa

Herhjemme havde vi en liidt hård nat med bette-chefen, så kæresten stod op i morges og lod mig sove lidt længere. Skønt. Jeg sov indtil kl 9, og så kom lillemanden faktisk ud på tidlig middagslur!!! Da han stod op kørte vi i badeland og var der en times tid.. 
HJem og få lækker frokost, i fatka og handle til tunmousse med dansk film i baggrunden! Nu ser manden fodbold og bette-chefen render og danser ;P
Ahh skøn weekend! 

Anmeld

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Øv .. Men så kan du en anden gang

Ja men vores net er noget lort med film og musik det rigtig Nederen.. Må bare købe nogle flere dvd'er Hehe :p 

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Stéphanie skriver:

Haha er glad for at hører at det ikke kun er mig. Meeeen mon ikke jeg lærer det på et tidspunkt?  - Altså kan da umuligt farer vildt i aalborg resten af mit liv....

Jo er jeg sikker på du nok skal Men jeg kan altså også fare vild i Fr.havn på trods af at jeg har boet i Sæby 4 år...!! Pinligt ..  

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Ja men vores net er noget lort med film og musik det rigtig Nederen.. Må bare købe nogle flere dvd'er Hehe :p 

Ja du må udvide din dvd samling

Anmeld

25. februar 2012

mpr

AalborgPigen skriver:

Var i for sent nede at kigge? Og tillykke med at han friede  

Vi var nede i byen kl 12:30 og troede først butikkerne lukkede kl 14:00 men smykke butikkerne, lukkede åbenbart tidligere i dag

Tak

Anmeld

25. februar 2012

.....

Jeg sidder og hygger med min ven kaldt "lektier" , som jeg skal bruge hele min weekend på .

Ellers skal der ordnes vasketøj, og så bruger jeg mine lektier pauser på b.la at tulle lidt rundt herinde

Anmeld

25. februar 2012

Nessie

AalborgPigen skriver:

Er du hende i toget ?  

Hahha ja børn siger jo sandheden

Ha ha, nej  Jeg er hende der stiller signalerne for togene

Anmeld

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Ja du må udvide din dvd samling

Hehe ja det jo nok ikke sidste gang jeg ligger og har det skidt. Men der er bare så mange ting jeg gerne vil have .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.