Hvad laver du på denne dejlige lørdag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Muffin_girl

Strawberry skriver:

Nemmerlig Han er ret belastende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

.....

AalborgPigen skriver:

Hahaha

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

Jeg har været i Kolding storcenter sammen med min veninde hendes kæreste og deres vidunderlige datter på 3 år (hun er bare min øjesten)

og der fik jeg købt et par nye sko

nu ligger jeg bare på sofaen og ser lidt film og tjekker mail osv..efter en lang dag uden mine sea bånd på, har kvalmen meldt sig :/ men er begyndt at hjælpe så bedring her...

i aften vil jeg lave lidt lækkert mad til mig og kæresten og hygge om ham, i håb om han vil overveje at vi skal beholde vores lille baby spire jeg har i maven

rigtig god Lørdag til jer der ude

Anmeld

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Nååeh ja .. Så heller købe det først 

Nemlig har to par bukser jeg kan passe.. Og tre trøjer eller sådan noget har ikke særlig meget tøj. Skal til at have en anden stil. Går mest i sort Hvidt og gråt det vil jeg gerne ud af 

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

bettinaLundstrøm skriver:

Jeg har været i Kolding storcenter sammen med min veninde hendes kæreste og deres vidunderlige datter på 3 år (hun er bare min øjesten)

og der fik jeg købt et par nye sko

nu ligger jeg bare på sofaen og ser lidt film og tjekker mail osv..efter en lang dag uden mine sea bånd på, har kvalmen meldt sig :/ men er begyndt at hjælpe så bedring her...

i aften vil jeg lave lidt lækkert mad til mig og kæresten og hygge om ham, i håb om han vil overveje at vi skal beholde vores lille baby spire jeg har i maven

rigtig god Lørdag til jer der ude

Lyder som en hyggelig dag

Og håber da i beholder jeres baby ! God weekend 

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Nemlig har to par bukser jeg kan passe.. Og tre trøjer eller sådan noget har ikke særlig meget tøj. Skal til at have en anden stil. Går mest i sort Hvidt og gråt det vil jeg gerne ud af 

Kna jeg godt forstå. Det har jeg også en tendens til

Anmeld

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Kna jeg godt forstå. Det har jeg også en tendens til

Ja det passer til alt jo. Men er begyndt at få i andre farve. Men har så os lagt mærke til når vi er nede og vaske mangler jeg altid en trøje eller sådan noget.. Pisse irriterende Mit tøj bliver stjålet 

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

AalborgPigen skriver:

Lyder som en hyggelig dag

Og håber da i beholder jeres baby ! God weekend 

Det var det også en rigtig sjov dag, min veninde har fortalt sin datter at jeg er gravid så hun skulle hele tiden mærke og lytte og så sang hun for lille baby jeg blev helt rørt over det, jeg glæder mig helt vild til min egen

jeg holder på jeg vil beholde det, han har bare mange dumme undskyldninger.

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Ja det passer til alt jo. Men er begyndt at få i andre farve. Men har så os lagt mærke til når vi er nede og vaske mangler jeg altid en trøje eller sådan noget.. Pisse irriterende Mit tøj bliver stjålet 

Vores tøj bliver også stjålet.. Det er simpelthen utroligt ! 

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

bettinaLundstrøm skriver:

Det var det også en rigtig sjov dag, min veninde har fortalt sin datter at jeg er gravid så hun skulle hele tiden mærke og lytte og så sang hun for lille baby jeg blev helt rørt over det, jeg glæder mig helt vild til min egen

jeg holder på jeg vil beholde det, han har bare mange dumme undskyldninger.

Nååe hvor sødt...

Jeg syntes også du skal træffe den beslutning. Men det min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.