Hvad laver du på denne dejlige lørdag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Ja det er mega øv.. Ja ligger og ser serien 

Nååeh Hehhe jeg gider ikke se det mere... Jeg er pt hip på serien Matador

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

hende-nanna

Hvor lyder det hyggeligt! 

Jeg startede kl. 10 med at tage ned i vores lokale Super Brugsen, hvor jeg skulle overtale folk til at få et OK-benzinkort så de kunne støtte vores håndboldklub. Det var to kolde timer ved benzin-tanken 

Dernæst tog jeg til Holstebro med mit håndbold, for at give Holstebros U18-piger tæsk - de fik de, med en snæver sejr på 24-23 til os.

Resten af min dag skal bruges på at få lavet fysik-lektier, se et par film, og slappe af, da jeg desværre har fået bihulebetændelse.

God lørdag til jer alle!  

Anmeld

25. februar 2012

Nessie

AalborgPigen skriver:

Hehhe kan lige se det for mig Sådan en lille rynket rosin  

Hvor arbejder du da henne?

Manden sagde at det lignede gamle tæer, og knægten svarede bare "far gamle tæer"  Ha ha ha, så ved han dét

Jeg arbejder ved jernbanen, og der kører jo tog døgnet rundt, men der er dog stille i dag (i hvert fald i vores område)

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

nannafrederiksen skriver:

Hvor lyder det hyggeligt! 

Jeg startede kl. 10 med at tage ned i vores lokale Super Brugsen, hvor jeg skulle overtale folk til at få et OK-benzinkort så de kunne støtte vores håndboldklub. Det var to kolde timer ved benzin-tanken 

Dernæst tog jeg til Holstebro med mit håndbold, for at give Holstebros U18-piger tæsk - de fik de, med en snæver sejr på 24-23 til os.

Resten af min dag skal bruges på at få lavet fysik-lektier, se et par film, og slappe af, da jeg desværre har fået bihulebetændelse.

God lørdag til jer alle!  

Puhha det lyder som en kold fornøjelse.. Så hjalp det da bestemt ikke at du har bihulebetændelse.. ÆV 

Men du må også have en god lørdag .. Sammen med fysik lektier PUHA ! Godt det ikke er mig

Anmeld

25. februar 2012

Stéphanie

AalborgPigen skriver:

Ihh hvor lyder det da bare hyggeligt Hvor ligger Sunds?

Det er også bare super hyggeligt...

Øhm, nu spørger du så om noget jeg ikke ved noget om.. Men det ligger mere syd på end hvor du bor.. (Går ud fra at du bor i Aalborg)

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Nessie skriver:

Manden sagde at det lignede gamle tæer, og knægten svarede bare "far gamle tæer"  Ha ha ha, så ved han dét

Jeg arbejder ved jernbanen, og der kører jo tog døgnet rundt, men der er dog stille i dag (i hvert fald i vores område)

Er du hende i toget ?  

Hahha ja børn siger jo sandheden

Anmeld

25. februar 2012

mpr

Kæresten og jeg sidder og ser x-factor fra i går imens vi sidder og kigger på forlovelses ringe i kateloger som vi vil ned i byen og prøve på mandag <3

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Stéphanie skriver:

Det er også bare super hyggeligt...

Øhm, nu spørger du så om noget jeg ikke ved noget om.. Men det ligger mere syd på end hvor du bor.. (Går ud fra at du bor i Aalborg)

Ja det kan jeg ikke løbe fra Heheh.. Okay så.. Jeg er også en by/hovedstad/lande spade

Anmeld

25. februar 2012

bullerbassen

AalborgPigen skriver:

Jeg er igang med at vasketøj

Og så ser jeg dansk film på DR1 HYGGELIGT.,.

I aften skal vi spise hos min storesøster og hendes kæreste.. Med en god omgang hjemmelavede pomfritter, de har nemlig fået sådan en Tefal dims hvor man kun skal putte en spiseske fuld olie i Så de har lovet hjemmelavede pomfritter

Og så tager vi en flaske vin med ...

Hav en god lørdag

Slapper max af har haft børnefri siden i går eftermiddags. Hundrede år siden .

I formiddags var vi lige et kort smut i byen , skal have nyt køkken så skulle lige have rettet tegningerne til. Derefter kikkede vi på nye fliser inden turen gik hjem igen

Nu er manden kørt ind efter buller bassen så skal vi hygge med ham indtil sengetid  . De store er fortsat afsted på weekend.

Iaften står den igen på AFSLAPNING

Anmeld

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Nååeh Hehhe jeg gider ikke se det mere... Jeg er pt hip på serien Matador

Er os ved at være lidt træt af det. Men der er intet andet og se og har ikke rigtig andet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.