Hvad laver du på denne dejlige lørdag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Muffin_girl

Chel1992 skriver:

Kæresten og jeg sidder og ser x-factor fra i går imens vi sidder og kigger på forlovelses ringe i kateloger som vi vil ned i byen og prøve på mandag <3

Puha jeg kan ikke klare mere x-factor.. Jeg er ved at få spat af de dumme dommere !!! 

Jeg vil give dig et godt råd.. Spørg efter at se deres udvalg.. De har tit og ofte mange der ikke er i kataloger.. Den jeg fandt var ikke i kataloget.. Og kostede kun 799,- og var LIGE den jeg ville have  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Muffin_girl

bullerbassen skriver:

Slapper max af har haft børnefri siden i går eftermiddags. Hundrede år siden .

I formiddags var vi lige et kort smut i byen , skal have nyt køkken så skulle lige have rettet tegningerne til. Derefter kikkede vi på nye fliser inden turen gik hjem igen

Nu er manden kørt ind efter buller bassen så skal vi hygge med ham indtil sengetid  . De store er fortsat afsted på weekend.

Iaften står den igen på AFSLAPNING

JEG VIL OGSÅ HAVE NYT KØKKEN.. SNYDDD !!!!!!!!!!!!!!!  

Og lyder dejligt i er børnefri, så i kan hygge jer Afslapning er et must i weekenden

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Er os ved at være lidt træt af det. Men der er intet andet og se og har ikke rigtig andet  

Hvis du går ind på dr.dk/bonanza er der et stort udvalg i tv man kan se.. Fx rejseholdet, landsbyen, huset på christianshavn, matador, osv osv osv En masse serier Det gør jeg tit

Anmeld

25. februar 2012

mpr

AalborgPigen skriver:

Puha jeg kan ikke klare mere x-factor.. Jeg er ved at få spat af de dumme dommere !!! 

Jeg vil give dig et godt råd.. Spørg efter at se deres udvalg.. De har tit og ofte mange der ikke er i kataloger.. Den jeg fandt var ikke i kataloget.. Og kostede kun 799,- og var LIGE den jeg ville have  

Vi ser det lidt bare for at have noget baggrundsstøj

Men ja har vi også planer om ^^ Vi var lige nede i byen i dag men butikkerne lukkede lidt for næsen af os D: Men vi havde aftalt at vi ville finde dem sammen når vi blev forlovet og nu friede kæresten i dag så vi havde håbet at kunne finde nogen i dag Men må jo vente til mandag ^^ Så det er bare en lille appetit vækker at kigge rundt

Anmeld

25. februar 2012

Stéphanie

AalborgPigen skriver:

Ja det kan jeg ikke løbe fra Heheh.. Okay så.. Jeg er også en by/hovedstad/lande spade

Det skal du ikke være ked af, det er jeg virkelig også!!! Altså jeg kan jo rent faktisk fare vild i Aalborg, og kommer der efterhånden ret tit 

Anmeld

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Hvis du går ind på dr.dk/bonanza er der et stort udvalg i tv man kan se.. Fx rejseholdet, landsbyen, huset på christianshavn, matador, osv osv osv En masse serier Det gør jeg tit

Det kæresten der har computeren så det kan jeg ikke.. 

Anmeld

25. februar 2012

bullerbassen

AalborgPigen skriver:

JEG VIL OGSÅ HAVE NYT KØKKEN.. SNYDDD !!!!!!!!!!!!!!!  

Og lyder dejligt i er børnefri, så i kan hygge jer Afslapning er et must i weekenden

HI HI mangler lige og spare det sidste sammen  har solgt ud af gemmerne og nu er der snart nok

Så skønt med børnefri , elsker mine unger men må sige det har været rigtig dejligt ..

Kun 3 gang på 2,5 år , og de andre gange har vi skulle til fest. Så denne gang AFSLAPNING

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Stéphanie skriver:

Det skal du ikke være ked af, det er jeg virkelig også!!! Altså jeg kan jo rent faktisk fare vild i Aalborg, og kommer der efterhånden ret tit 

Ja kan se du bor i Fr.havn og så farer du vild i Aalborg. Hihi.: Men min veninde fra Sæby farede også vild i Aalborg i starten - og gør det stadig nogle steder

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Chel1992 skriver:

Vi ser det lidt bare for at have noget baggrundsstøj

Men ja har vi også planer om ^^ Vi var lige nede i byen i dag men butikkerne lukkede lidt for næsen af os D: Men vi havde aftalt at vi ville finde dem sammen når vi blev forlovet og nu friede kæresten i dag så vi havde håbet at kunne finde nogen i dag Men må jo vente til mandag ^^ Så det er bare en lille appetit vækker at kigge rundt

Var i for sent nede at kigge? Og tillykke med at han friede  

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Det kæresten der har computeren så det kan jeg ikke.. 

Øv .. Men så kan du en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.