Hvad laver du på denne dejlige lørdag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Muffin_girl

merle2010 skriver:

den har bare stået på familiehygge hele dagen...jeg har vasket tøj, støvsuget, vasket gulv, gjort rent og lagt alt børnenes tøj ind i deres skabe(vi er lige flyttet)... vi har spillet videospil og danset i stuen.. hehe..

så spiste vi dejlig mad sammen, og jeg badede alle tre unger... mens manden gik i bad hørte vi høj musik i stuen og dansede

den lille blev puttet og vi har sammen med de to store spist lidt guf og set dansk film

nu er manden ved at putte de to store og jeg ligger og slapper af mens lillebror sparker helt vildt i maven...

overvejer om jeg også skal bade hundene.. hihi..

og hvad tror i manden havde med hjem til mig da han havde været ude og køre en tur.. et dejligt stort uldtæppe af ægte uld, som havde kostet 1000 kr fra nyt.. vores venner ville bare smide det ud... det røg en tur i vaskemaskinen og nu er det bare skønt.. det bliver lillebror glad for.. weee

Lyder som en super skøn og hyggelig lørdag Og dejligt med et nyt lækkert tæppe.. Mystisk dine venner ville smide det ud .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Muffin_girl

M&M's Mor skriver:

Her har den stået på rund fødselsdag hos min onkel siden i morgens så nu står den på ren afslapning til mor og far med en film hvis vi da kan holde os vågne efter så lang en dag...

Heheh ja det kan være svært at holde sig vågen efter en lang dag  

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Ja hold fingerne fra vores tøj. Men det sjovt det kun mit tøj der bliver taget ikke kærestens.. 

Her er det også mit.. Jeg tror det er nogle der har lidt for lange fingre ..! 

Anmeld

26. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Her er det også mit.. Jeg tror det er nogle der har lidt for lange fingre ..! 

Ja. Skal bare holde fingerne for sig selv 

Anmeld

26. februar 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

Jeg har godt hørt at Jumboland skulle være kanon sjovt Og kan godt forstå du havde brug for dit eget selskab Jeg fortryder også at der kom lidt for meget rødvin indenbords ... PUHA 

Puha... Selvom der er skægt med en rødvinsbrandert, så er den slem dagen derpå. Jeg kan faktisk godt blive lidt misundelig... Er så "tørstig", det er bare ikke nemt når det hele skal gå op i en større helhed

Sørg for at få noget junk. Det er guds gave til tømmermændene

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Puha... Selvom der er skægt med en rødvinsbrandert, så er den slem dagen derpå. Jeg kan faktisk godt blive lidt misundelig... Er så "tørstig", det er bare ikke nemt når det hele skal gå op i en større helhed

Sørg for at få noget junk. Det er guds gave til tømmermændene

Ja da jeg vågnede imorges troede jeg at jeg skulle dø ! Har nu brugt hele dagen på at blive normal og komme i bad.. Så har kæresten vartet mig op og hentet pizza.. På trods af at han selv har tømmermænd.. 

Men ja det hele skal man gå til at gå op. Det kan sommetider være svært.. Men vi kan da lige lave et cyber skål 

Anmeld

26. februar 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

Ja da jeg vågnede imorges troede jeg at jeg skulle dø ! Har nu brugt hele dagen på at blive normal og komme i bad.. Så har kæresten vartet mig op og hentet pizza.. På trods af at han selv har tømmermænd.. 

Men ja det hele skal man gå til at gå op. Det kan sommetider være svært.. Men vi kan da lige lave et cyber skål 

Det hjalp! Takker

Åhh hvor er han sød. Der er ikke noget bedre end at blive vartet op, når man har "besøg" af de slemme tømmermænd... Jeg håber du er ved at være normal igen 

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Det hjalp! Takker

Åhh hvor er han sød. Der er ikke noget bedre end at blive vartet op, når man har "besøg" af de slemme tømmermænd... Jeg håber du er ved at være normal igen 

Nej han er en sej kæreste  

Og tak.. Jeg ligner et lig med vil nu smide mig i sengen og se matador Så kan det kun blive bedre

Anmeld

26. februar 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

Nej han er en sej kæreste  

Og tak.. Jeg ligner et lig med vil nu smide mig i sengen og se matador Så kan det kun blive bedre

Det lyder som en god idé

God bedring!

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Det lyder som en god idé

God bedring!

Tak.. Og god søndag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.