Hvad laver du på denne dejlige lørdag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.489 visninger
89 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Muffin_girl

Jeg er igang med at vasketøj

Og så ser jeg dansk film på DR1 HYGGELIGT.,.

I aften skal vi spise hos min storesøster og hendes kæreste.. Med en god omgang hjemmelavede pomfritter, de har nemlig fået sådan en Tefal dims hvor man kun skal putte en spiseske fuld olie i Så de har lovet hjemmelavede pomfritter

Og så tager vi en flaske vin med ...

Hav en god lørdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Stéphanie

AalborgPigen skriver:

Jeg er igang med at vasketøj

Og så ser jeg dansk film på DR1 HYGGELIGT.,.

I aften skal vi spise hos min storesøster og hendes kæreste.. Med en god omgang hjemmelavede pomfritter, de har nemlig fået sådan en Tefal dims hvor man kun skal putte en spiseske fuld olie i Så de har lovet hjemmelavede pomfritter

Og så tager vi en flaske vin med ...

Hav en god lørdag

Vi har været en tur i Blockbuster og har rippet dem for alle deres tegnefilm, så vi skal bare hygge på sofaen og se tegnefilm inden farmand kommer hjem. Han er i Sunds til floorball kamp hvor de skal spille om den sidste plads i slutspillet.

Når han kommer hjem skal der laves bøffer med bløde løg efter Emma's ønske. Og måske skal vi lige et smut ned til svigermor da de her i morges kom hjem fra en uge i Norge.

I aften når begge unger er puttet, er der lejet en gyser og en krigsfilm af en eller anden slags, og så skal vi hygge med dem og sikkert også en kop god kaffe

Anmeld

25. februar 2012

Troldemommi

Vi er ved at hænge nogle billeder op i vores stur, det er lidt besværligt da væggene er af beton :-) ellers så hygger jeg med med mand og baby og baby.dk :-)

Ha en god dag og aften til jer allesammen

Monica

Anmeld

25. februar 2012

Nessie

Jeg hyggede lidt med familien i morges, og fik endelig overbevist Daniel om at han lige så godt kunne gå i bad, da han var dyngvåd efter at være kravlet ind i brusekabinen efter legetøj flere gange, da jeg var i bad
Det tog han sig så god tid med, og var helt rynket da jeg endelig fik ham hevet ud derfra  (sad i sit badekar)

Nu er jeg på arbejde, har fri 21.30, og skal bare lige hjem og vende og sove, og så afsted igen i morgen tidlig. Det var så dén weekend

Anmeld

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Ligger på sofaen og har venne marton er lidt sløj idag så den står nok ikke på andet idag end at slappe af og kæresten spiller computer 

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Stéphanie skriver:

Vi har været en tur i Blockbuster og har rippet dem for alle deres tegnefilm, så vi skal bare hygge på sofaen og se tegnefilm inden farmand kommer hjem. Han er i Sunds til floorball kamp hvor de skal spille om den sidste plads i slutspillet.

Når han kommer hjem skal der laves bøffer med bløde løg efter Emma's ønske. Og måske skal vi lige et smut ned til svigermor da de her i morges kom hjem fra en uge i Norge.

I aften når begge unger er puttet, er der lejet en gyser og en krigsfilm af en eller anden slags, og så skal vi hygge med dem og sikkert også en kop god kaffe

Ihh hvor lyder det da bare hyggeligt Hvor ligger Sunds?

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Monica P skriver:

Vi er ved at hænge nogle billeder op i vores stur, det er lidt besværligt da væggene er af beton :-) ellers så hygger jeg med med mand og baby og baby.dk :-)

Ha en god dag og aften til jer allesammen

Monica

hEHHEHE ja både baby og baby.dk Lyder som en HÅRD fornøjelse

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Nessie skriver:

Jeg hyggede lidt med familien i morges, og fik endelig overbevist Daniel om at han lige så godt kunne gå i bad, da han var dyngvåd efter at være kravlet ind i brusekabinen efter legetøj flere gange, da jeg var i bad
Det tog han sig så god tid med, og var helt rynket da jeg endelig fik ham hevet ud derfra  (sad i sit badekar)

Nu er jeg på arbejde, har fri 21.30, og skal bare lige hjem og vende og sove, og så afsted igen i morgen tidlig. Det var så dén weekend

Hehhe kan lige se det for mig Sådan en lille rynket rosin  

Hvor arbejder du da henne?

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

Ligger på sofaen og har venne marton er lidt sløj idag så den står nok ikke på andet idag end at slappe af og kæresten spiller computer 

Venne maraton ? Træls du er syg.. Men dejligt at slappe af

Anmeld

25. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AalborgPigen skriver:

Venne maraton ? Træls du er syg.. Men dejligt at slappe af

Ja det er mega øv.. Ja ligger og ser serien 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.