X factor!! - Lise Rønnes tøj :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Zafir

Filuca skriver:

Kan slet ikke forstå hvad du mener - det er da en flot pyjamas, hun har på!

Nååååeee ja hun er bare gået forkert HEHE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Gaia

Enig. Tøjet mere hænger end sidder på hende. Lidt synd at hun ik bliver stylet bedre...

Anmeld

24. februar 2012

Rsa

Tænker præcis det samme hver gang jeg ser x-factor og det dr ikke kun denne sæsons udsendelser, sådan har det altid været!

Anmeld

24. februar 2012

TineA

Zafir skriver:

Åbenbart ikke

nææææ... et bar jeans og et fedt korset og høje støvler Det ville være najs

Noget hvor man kan se kroppen og fremhæve, hvad der kan fremhæves, tynd eller tyk

Det er muligt - men ikke fashion

Anmeld

24. februar 2012

Mother-love

Nej jeg synes seriøst også det ligner noget der er blevet spist af en ko og kastet op igen. Men synes oftes at de værter der er på tv at deres tøj får dem til at ligne en røv der er træt af at skide altså. Undskyld mit sprog hehe men det er bare min mening

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

michelledam skriver:

Nej jeg synes seriøst også det ligner noget der er blevet spist af en ko og kastet op igen. Men synes oftes at de værter der er på tv at deres tøj får dem til at ligne en røv der er træt af at skide altså. Undskyld mit sprog hehe men det er bare min mening

HAHAHAHA...

Altså louise Wolfs kjole til MGP var MEGA flot, hvis det ikke var at den fik hendes babser til at sidde 2-3 kilometer fra hinanden

Hvad er der blevet af den gode gaaaaaamle smukke kavalergang?

Anmeld

24. februar 2012

Mother-love

Zafir skriver:

HAHAHAHA...

Altså louise Wolfs kjole til MGP var MEGA flot, hvis det ikke var at den fik hendes babser til at sidde 2-3 kilometer fra hinanden

Hvad er der blevet af den gode gaaaaaamle smukke kavalergang?

Må indrømme at jeg ikke så mgp. Men kunne forstille mig hvordan det ser ud. Men jeg synes oftes også når man går ind i en tøj butik idag så tænker man hvad f.... Skete der lige her. Men ja synes oftes at det tøj værterne får på idag fjerne det smukke netop ved disse mennesker.

Anmeld

24. februar 2012

Kamulla

syntes altid hun er så lækker

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

michelledam skriver:

Må indrømme at jeg ikke så mgp. Men kunne forstille mig hvordan det ser ud. Men jeg synes oftes også når man går ind i en tøj butik idag så tænker man hvad f.... Skete der lige her. Men ja synes oftes at det tøj værterne får på idag fjerne det smukke netop ved disse mennesker.

Ved ikke helt hvor man uddanner sådan nogen stylister henne...

Anmeld

24. februar 2012

metski83

Fuldstændig enig. Syntes også rigtig tit hun har noget meget mærkeligt tøj på. Som du også siger, så er det da brand ærgerligt når hun er så køn. 

I aftenens udgavesyntes jeg også det var synd for Manila ( tror det er det hun hedder) Men at de havde puttet hende i så stram en kjole. Den fremhævede ikke noget godt. Jeg er selv kraftig og ville virkelig være ked af hvis det var mig, der fik noget så tætsiddende på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.