X factor!! - Lise Rønnes tøj :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.837 visninger
64 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Zafir

Hvorfor er det bare at hun ALTID bliver stylet så MEGA kikset, så det ser ud som om at hun er i en sæk kartofler

Hun er en super køn pige - lidt for tynd, men altså - det der tøj stylisten finder på. Puha altså. Det er så deprimerende...

Eller er det bare mig????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Saram

Nu skal jeg lige holde øje når man ser hende igen.

Anmeld

24. februar 2012

Clisolka

Zafir skriver:

Hvorfor er det bare at hun ALTID bliver stylet så MEGA kikset, så det ser ud som om at hun er i en sæk kartofler

Hun er en super køn pige - lidt for tynd, men altså - det der tøj stylisten finder på. Puha altså. Det er så deprimerende...

Noooo, det er ikke kun dig - jeg har nogle gange siddet og tænkt mit 

Anmeld

24. februar 2012

Mamalou

Liiiige mine ord! Hun er en rigtig pæn kvinde, men hold da op hvor stylisten bag programmet forstår at pille det af hende, med hendes outfit... Det er så om der er gået sport i at få klædt hende bedst muligt ud 

Anmeld

24. februar 2012

LouiseRH

Det er ikke kun dig! Synes det er sjældent man ser hende i tøj der klæder hende efterhånden! Det er så ærgerligt, for hun er ellers en pæn pige

Anmeld

24. februar 2012

K&S

Zafir skriver:

Jeg sagde lige til manden at hun ser mega gammel ud i det outfit men jeg synes også det korte hår gør hende ældre at se på :-( 

Anmeld

24. februar 2012

Malthesmoar

Ik kun dig over stylet i noget alt for grimt designer tøj..

Anmeld

24. februar 2012

Rødhætte

Zafir skriver:

Kunne ikke være mere enig!

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Men hvis vi alle sammen er enige, - hvordan kan stylisten så finde på det altså!? Jeg forstår det ikke!!!!!!!!!

Stylisten skal FYRES...!!!

Anmeld

24. februar 2012

Mamalou

Zafir skriver:

Men hvis vi alle sammen er enige, - hvordan kan stylisten så finde på det altså!? Jeg forstår det ikke!!!!!!!!!

Stylisten skal FYRES...!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.