X factor!! - Lise Rønnes tøj :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

lycly

Det har jeg også bare siddet og tænkt HVER evig eneste fredag i samtlige sæsoner hvor hun har været vært.

Nøj, hun ligner noget der er løgen nogen gange. Men jeg er desværre bange for, at det er über moderne det tøj hun har på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Zafir

Dot D skriver:

Jeg er heller ikke enig med stylisten.... Ikke det mest heldige tøj, hun bliver puttet i.

Sidste fredag var det første Sophie (7år) sagde: EJ, hvad er det da for en grim kjole, hun har på

Hun har sjovt nok ikke kommenteret det i dag

Det sagde Idun også Hun er jo også 7 år hehe

Anmeld

24. februar 2012

Dot D

Zafir skriver:

Det sagde Idun også Hun er jo også 7 år hehe

Hi hi, de er nu go´e de kære tøser

Anmeld

24. februar 2012

mariamiss6

Ja, idag ser hun røvkedelig ud......

Andre gange har hun et eller andet sindssygt KÆMPE mega stort på hovedet eller skulderen, og det syne sjeg er mindst lige så synd....

Jeg syne sogså de der to piger der synger sammen var uheldige idag... siden hvornår har det klædt en lidt skævansigtet pige med flyveører og rød-hårds-hud at få trukket alt håret til en knold med brylcreme?

Anmeld

24. februar 2012

chael

Liiiidt kikset ja

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

Ja, idag ser hun røvkedelig ud......

Andre gange har hun et eller andet sindssygt KÆMPE mega stort på hovedet eller skulderen, og det syne sjeg er mindst lige så synd....

Jeg syne sogså de der to piger der synger sammen var uheldige idag... siden hvornår har det klædt en lidt skævansigtet pige med flyveører og rød-hårds-hud at få trukket alt håret til en knold med brylcreme?

HAHAHAHAH... Det var PRÆCIS Iduns kommentar idag... Men ja - fuck de der flyveører... Det var ikke så heldigt

Syns ellers de synger godt.

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Mulillas kjole fremhæver VIRKELIG hendes mavse... Lyset falder bare i den, så den bliver ENDNU større.... ARGH

Anmeld

24. februar 2012

Anja.t

Zafir skriver:

Mulillas kjole fremhæver VIRKELIG hendes mavse... Lyset falder bare i den, så den bliver ENDNU større.... ARGH

Ja, det lagde jeg også mærke til, det kunne godt gøres bedre, men jeg synes faktisk at hendes øjenvipper var værre De var alt for lange og hun så trist ud med dem

Anmeld

24. februar 2012

Kofoed.

Zafir skriver:

Tænkte også, Lise tøj var vist ikke det eneste kiks outfit der har været i dag.

Anmeld

24. februar 2012

LykkeB

Tranebær skriver:

Under normale omstændigheder ville jeg give jer ret, hun plejer at være alt for overstylet. Men hold kæft hvor ser hun godt ud i den buksedragt i dag!

Lige mine ord. Den buksedragt er for fed!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.