Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hun er jo på mode....... Men hvis DET er moden så står jeg altså af!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anja.t skriver: Ja, det lagde jeg også mærke til, det kunne godt gøres bedre, men jeg synes faktisk at hendes øjenvipper var værre De var alt for lange og hun så trist ud med dem
Ja, det lagde jeg også mærke til, det kunne godt gøres bedre, men jeg synes faktisk at hendes øjenvipper var værre De var alt for lange og hun så trist ud med dem
Ja det er bare SÅ ærgeligt.. Og jeg er sikker på hun hverken har valgt kjole eller øjenvipper! ÆV! Jeg håber virkelig ikke hun bliver stemt ud, pga. dårlige råd fra stylist...
Muhmi skriver: Ja det er bare SÅ ærgeligt.. Og jeg er sikker på hun hverken har valgt kjole eller øjenvipper! ÆV! Jeg håber virkelig ikke hun bliver stemt ud, pga. dårlige råd fra stylist...
Zafir skriver: Hvorfor er det bare at hun ALTID bliver stylet så MEGA kikset, så det ser ud som om at hun er i en sæk kartofler Hun er en super køn pige - lidt for tynd, men altså - det der tøj stylisten finder på. Puha altså. Det er så deprimerende... Eller er det bare mig????
Hvorfor er det bare at hun ALTID bliver stylet så MEGA kikset, så det ser ud som om at hun er i en sæk kartofler Hun er en super køn pige - lidt for tynd, men altså - det der tøj stylisten finder på. Puha altså. Det er så deprimerende... Eller er det bare mig????
Nej, jeg er helt enig Synes dog generelt, hun er lidt irriterende at høre på, men smuk er hun
Heheh
Moden er virkelig grim pt. !
mariamiss6 skriver: Ja, idag ser hun røvkedelig ud...... Andre gange har hun et eller andet sindssygt KÆMPE mega stort på hovedet eller skulderen, og det syne sjeg er mindst lige så synd.... Jeg syne sogså de der to piger der synger sammen var uheldige idag... siden hvornår har det klædt en lidt skævansigtet pige med flyveører og rød-hårds-hud at få trukket alt håret til en knold med brylcreme?
Ja, idag ser hun røvkedelig ud......
Andre gange har hun et eller andet sindssygt KÆMPE mega stort på hovedet eller skulderen, og det syne sjeg er mindst lige så synd....
Jeg syne sogså de der to piger der synger sammen var uheldige idag... siden hvornår har det klædt en lidt skævansigtet pige med flyveører og rød-hårds-hud at få trukket alt håret til en knold med brylcreme?
Puuuh ja, det klær hende ikke med opsat hår - det var også det første jeg lagde mærke til. Hvorfor er der da ingen der har sagt noget inden hun gik på tv
Kender I ordet "fashion"? ?
Lise er så smuk i aften!!
W.. skriver: Kender I ordet "fashion"? ? Lise er så smuk i aften!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128