Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg syntes hendes buksedragt er MEGA fed...
Under normale omstændigheder ville jeg give jer ret, hun plejer at være alt for overstylet. Men hold kæft hvor ser hun godt ud i den buksedragt i dag!
Tranebær skriver: Under normale omstændigheder ville jeg give jer ret, hun plejer at være alt for overstylet. Men hold kæft hvor ser hun godt ud i den buksedragt i dag!
Zafir skriver: Hvorfor er det bare at hun ALTID bliver stylet så MEGA kikset, så det ser ud som om at hun er i en sæk kartofler Hun er en super køn pige - lidt for tynd, men altså - det der tøj stylisten finder på. Puha altså. Det er så deprimerende... Eller er det bare mig????
Hvorfor er det bare at hun ALTID bliver stylet så MEGA kikset, så det ser ud som om at hun er i en sæk kartofler Hun er en super køn pige - lidt for tynd, men altså - det der tøj stylisten finder på. Puha altså. Det er så deprimerende... Eller er det bare mig????
Jeg erklære mig enig med dig . Hun har ikke særlig mange former i forvejen, men tøjet gør det endnu værre. Synes det er synd, det kunne sagtens gøres bedre.Det er en ommer
Strawberry skriver: Jeg erklære mig enig med dig . Hun har ikke særlig mange former i forvejen, men tøjet gør det endnu værre. Synes det er synd, det kunne sagtens gøres bedre.Det er en ommer
Vi er enige med dig herhjemme
Zafir skriver: Nej - det er synd at lave hende til et fugleskræmsel med fylgeskræmsel tøj på
Nej - det er synd at lave hende til et fugleskræmsel med fylgeskræmsel tøj på
Nemlig. Er selv tynd, så ved selv at en buksedragt er no-go med den "størrelse" . Den sidder bare ikke godt!
Jeg er heller ikke enig med stylisten.... Ikke det mest heldige tøj, hun bliver puttet i.
Sidste fredag var det første Sophie (7år) sagde: EJ, hvad er det da for en grim kjole, hun har på
Hun har sjovt nok ikke kommenteret det i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128