X factor!! - Lise Rønnes tøj :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

4kløver

Her synes vi hun er mega tynd. Ja mega grimt tøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Marts<3

Jeg syntes hendes buksedragt er MEGA fed... 

Anmeld

24. februar 2012

Tranebær

Under normale omstændigheder ville jeg give jer ret, hun plejer at være alt for overstylet. Men hold kæft hvor ser hun godt ud i den buksedragt i dag!

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Tranebær skriver:

Under normale omstændigheder ville jeg give jer ret, hun plejer at være alt for overstylet. Men hold kæft hvor ser hun godt ud i den buksedragt i dag!

Så er det nok mig, der ikke liiiiige har gang i hvad der er mode... hehe

Anmeld

24. februar 2012

.....

Zafir skriver:

Hvorfor er det bare at hun ALTID bliver stylet så MEGA kikset, så det ser ud som om at hun er i en sæk kartofler

Hun er en super køn pige - lidt for tynd, men altså - det der tøj stylisten finder på. Puha altså. Det er så deprimerende...

Eller er det bare mig????

Jeg erklære mig enig med dig . Hun har ikke særlig mange former i forvejen, men tøjet gør det endnu værre. Synes det er synd, det kunne sagtens gøres bedre.

Det er en ommer

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Strawberry skriver:

Jeg erklære mig enig med dig . Hun har ikke særlig mange former i forvejen, men tøjet gør det endnu værre. Synes det er synd, det kunne sagtens gøres bedre.

Det er en ommer

Nej - det er synd at lave hende til et fugleskræmsel med fylgeskræmsel tøj på

Anmeld

24. februar 2012

Timse

Vi er enige med dig herhjemme

Anmeld

24. februar 2012

.....

Zafir skriver:

Nej - det er synd at lave hende til et fugleskræmsel med fylgeskræmsel tøj på

Nemlig. Er selv tynd, så ved selv at en buksedragt er no-go med den "størrelse" . Den sidder bare ikke godt!

Anmeld

24. februar 2012

Dot D

Jeg er heller ikke enig med stylisten.... Ikke det mest heldige tøj, hun bliver puttet i.

Sidste fredag var det første Sophie (7år) sagde: EJ, hvad er det da for en grim kjole, hun har på

Hun har sjovt nok ikke kommenteret det i dag

Anmeld

24. februar 2012

Valle81

Du har ret, hun ligner crap desværre, men synes altid det har været sådan. Enten alt for nedtonet, alt for spacey, alt for over the top.

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.