X factor!! - Lise Rønnes tøj :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Mother-love

Zafir skriver:

Ved ikke helt hvor man uddanner sådan nogen stylister henne...

Griner. Nej ved det jeg godt nok heller ikke. Men mest af alt forstår jeg ikke at de kan sende en vært ind foran hele dk befolkning med god samvittighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Zafir

metski83 skriver:

Fuldstændig enig. Syntes også rigtig tit hun har noget meget mærkeligt tøj på. Som du også siger, så er det da brand ærgerligt når hun er så køn. 

I aftenens udgavesyntes jeg også det var synd for Manila ( tror det er det hun hedder) Men at de havde puttet hende i så stram en kjole. Den fremhævede ikke noget godt. Jeg er selv kraftig og ville virkelig være ked af hvis det var mig, der fik noget så tætsiddende på. 

Det var mest også fordi hendes kjole reflekterede lyset,så hun så ENDNU tykkere ud end hun er...

Man kan godt være stor/større og se rigtig pæn ud i tøjet og det gjorde hun absolut ikke... mmm...

Anmeld

24. februar 2012

metski83

Zafir skriver:

Det var mest også fordi hendes kjole reflekterede lyset,så hun så ENDNU tykkere ud end hun er...

Man kan godt være stor/større og se rigtig pæn ud i tøjet og det gjorde hun absolut ikke... mmm...

Nej det syntes jeg heller ikke hun gjorde. Og det var synd, for syntes hun er en meget køn pige. Men stylist burde også fremhæve de "gode" ting i stedet. 

Anmeld

24. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Zafir skriver:

Hvorfor er det bare at hun ALTID bliver stylet så MEGA kikset, så det ser ud som om at hun er i en sæk kartofler

Hun er en super køn pige - lidt for tynd, men altså - det der tøj stylisten finder på. Puha altså. Det er så deprimerende...

Eller er det bare mig????

Enig, sad især idag og kritiserede det :s synes det er sådan hver uge, sagde til manden at det er flere år siden de har givet hende pænt tøj på, kjole ell :/

Først for år tilbage lavede de de underligste, største og "sygeste" frisurer på hende med opsat hår i alle tænkelige og kunstige muligheder.

Så kottede de hendes frisure så kort som overhoved muligt (er i øvrigt nærmest kortere for hvert år som går)

Så blev hun puttet i punk/rock et eller andet kluns noget tid

Og nu dette gammeldags sække tøj !

Synes det ligner noget som er løgn, bare hun dog ville komme på banen med sine egne meninger, synes hun ligner en grimt klædt dreng, rigtig trist at sige, men hun ER smuk men i det sækketøj med dårligtsbn frisure ses det desværre ikke rigtig, med mindre man har billedet i baghovedet af, hvordan hun så ud engang / og eller i virkeligheden

Anmeld

24. februar 2012

Sakris

Zafir skriver:

Men hvis vi alle sammen er enige, - hvordan kan stylisten så finde på det altså!? Jeg forstår det ikke!!!!!!!!!

Stylisten skal FYRES...!!!

Anmeld

24. februar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Hvorfor er det bare at hun ALTID bliver stylet så MEGA kikset, så det ser ud som om at hun er i en sæk kartofler

Hun er en super køn pige - lidt for tynd, men altså - det der tøj stylisten finder på. Puha altså. Det er så deprimerende...

Enig.. Og så syntes jeg hun er ALT for tynd !!!!!

Anmeld

24. februar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Mulillas kjole fremhæver VIRKELIG hendes mavse... Lyset falder bare i den, så den bliver ENDNU større.... ARGH

Ja enig ! 

Anmeld

24. februar 2012

Mira0911

Zafir skriver:

Nu der bliver snakket om hun er så tynd, mon hun lider af en sygdom eller noget? 

På FB var der en som sagde hun synes at hun bliver tyndere og tyndere for hver fredag der gik i XF.... 

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Mira0911 skriver:

Nu der bliver snakket om hun er så tynd, mon hun lider af en sygdom eller noget? 

På FB var der en som sagde hun synes at hun bliver tyndere og tyndere for hver fredag der gik i XF.... 

Kunne godt være, for hun er virkelig tynd!!

Anmeld

24. februar 2012

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Kan du have ret i ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.