Har kvinderne ikke rimelig meget bukserne på? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Mamalou

Min kæreste må gøre lige nøjagtig som det passer ham, for jeg stoler på ham og jeg er ikke - og bliver aldrig - hans mor. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

ja og hvis vi så har aftalt at han/mig kommer hjem kl 4. og så man er forsinket så sender man lige en sms Så den anden ikke er bekymret 

Ja den regel har vi så også her. Har engang prøvet at være ude efter min mand kl 6 om morgenen fordi jeg slet ikke kunne komme i kontakt med ham og så møder jeg snotskovlen på vejen  haha..

Anmeld

22. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Haha ikke engang i weekenderne er jeg oppe til over kl 24... Jeg har bare slet ikke det der i mig mere, og jeg er trods alt kun 23  Jeg bliver alt for gammel alt for hurtigt.. Åh gid man var ung igen 

hahaha er det så der jeg skal fortælle at jeg er 22, og min kæreste er 26 ? men han kan så heller ikke så meget mere det der med at være vågen til sent.. mig derimod? BESTEMT

Anmeld

22. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ja den regel har vi så også her. Har engang prøvet at være ude efter min mand kl 6 om morgenen fordi jeg slet ikke kunne komme i kontakt med ham og så møder jeg snotskovlen på vejen  haha..

jamen jeg vågnede også engang ved at min tlf ringede kl 6.30 og så ville han bare lige sige han altså var på vej hjem, og han stod nede ved opgangen Men jeg kan altså også godt selv være ude til kl6 i SJÆLDNE tilfælde.. Men det syntes jeg der skal være plads til i et forhold

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hahaha er det så der jeg skal fortælle at jeg er 22, og min kæreste er 26 ? men han kan så heller ikke så meget mere det der med at være vågen til sent.. mig derimod? BESTEMT

Ej men det er virkelig forfærdeligt  hehe .. Min mand på 25 kan sagtens sidde oppe til klokken lort 

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

jamen jeg vågnede også engang ved at min tlf ringede kl 6.30 og så ville han bare lige sige han altså var på vej hjem, og han stod nede ved opgangen Men jeg kan altså også godt selv være ude til kl6 i SJÆLDNE tilfælde.. Men det syntes jeg der skal være plads til i et forhold

Altså jeg må da sige at de sidste gange jeg har været af sted til noget fest at der er det gået overraskende godt for mig, jeg har været ude til både kl 6 om morgene og klokken 8 om morgenen  ..

Jeg er ligeglad med hvornår min kommer hjem, bare han ikk ringer og skriver hele tiden, jeg vågner så nemt  

Anmeld

22. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Altså jeg må da sige at de sidste gange jeg har været af sted til noget fest at der er det gået overraskende godt for mig, jeg har været ude til både kl 6 om morgene og klokken 8 om morgenen  ..

Jeg er ligeglad med hvornår min kommer hjem, bare han ikk ringer og skriver hele tiden, jeg vågner så nemt  

Nej man skal bare huske at give besked Men ikke hele tiden

Anmeld

22. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Nej man skal bare huske at give besked Men ikke hele tiden

Anmeld

22. februar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Hej tøser.

Jeg ved næsten ikke engang hvor jeg skal starte  ..

Nå men, ved ikke om det bare er mig, men jeg syntes da virkelig at mange af kvinderne på Baby.dk har bukserne på derhjemme. Syntes mange brokker sig over små ting omkring deres mænd, har de mærkeligste regler for deres mænd - ja det virker i det hele taget som om mange af mændene ikke må noget som helst medmindre de har skrevet under på en kontrakt først   .. 

Herhjemme er der sjældent et nej, min kæreste kan nogle gange tage i byen 3 weekender i træk - og så kan der derefter også gå flere måneder før han igen tager afsted. - og der er aldrig noget der hedder sig at han skal være hjemme på et vis tidspunkt - han skal have lov at hygge sig nu han endelig er afsted!

Kan da godt se problemet hvis manden tager afsted hver weekend året rundt - men bare fordi man får børn betyder det da ikke at livet skal gå i stå, skal det?

Er flertallet af kvinderne herinde så afhængige af deres mænd at mændene ikke må gå nogen steder? Og hvis de så må tage afsted, må de så kun bruge 100 kr og skal være hjemme kl 2?..

Det er måske bare mig, men syntes der er mange debatter efterhånden (og for nyligt) herinde med kvinder der nærmest har deres mænd i snor men stadig brokker sig over dem  ..

Undskyld undskyld alle sammen, men ja jeg forstår det bare ikke  .. 

Her er det suverænt mig der har bukserne på derhjemme....men jeg er også alene med min datter...fnis

Anmeld

22. februar 2012

Masig

Der er ikke nogen herhjemme der har bukserne på mere end den anden.. Hvis min kæreste bliver spurgt om han vil med i byen med vennerne og han gerne vil, jamen så tager han afsted og jeg giver ham da selvføglelig lov (medmindre vi har andre planer i forvejen).. og der er ingen regler for hvornår han skal være hjemme, dog vil jeg altså have han siger til hvis han har sagt et tidspunkt og så bliver forsinket, men har han ikke nævnt et tidspunkt, så er jeg sådan set ligeglad med hvornår han er hjemme... Han er voksen og kan da styre det selv...

Min mand har MEGET lang snor i forhold til rigtig mange andre jeg har hørt om både herinde, men også blandt veninder... Men det er vilkårene her hos os, han ville ikke trives i et forhold med en kæreste der bestemte hvad han skulle, hvornår og i hvor lang tid...

Til gengæld går det begge veje, så jeg har lige så lang snor og gør da også hvad jeg vil uden han skal blande sig...

Men selvfølgelig er det med respekt for den anden og for forholdet. Hvis han har været afsted flere weekender i træk og jeg så siger at nu kunne jeg egentlig godt tænke mig en weekend hvor han var hjemme og vi hyggede os, jamen så respekterer han jo det og bliver hjemme...

Jeg synes ikke der er en der skal have bukserne på. Man skal selvfølgelig prøve at indordne sig så begge parter er glade, men man skal på ingen måde kontrollere hinanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.