Der er ikke nogen herhjemme der har bukserne på mere end den anden.. Hvis min kæreste bliver spurgt om han vil med i byen med vennerne og han gerne vil, jamen så tager han afsted og jeg giver ham da selvføglelig lov (medmindre vi har andre planer i forvejen).. og der er ingen regler for hvornår han skal være hjemme, dog vil jeg altså have han siger til hvis han har sagt et tidspunkt og så bliver forsinket, men har han ikke nævnt et tidspunkt, så er jeg sådan set ligeglad med hvornår han er hjemme... Han er voksen og kan da styre det selv...
Min mand har MEGET lang snor i forhold til rigtig mange andre jeg har hørt om både herinde, men også blandt veninder... Men det er vilkårene her hos os, han ville ikke trives i et forhold med en kæreste der bestemte hvad han skulle, hvornår og i hvor lang tid...
Til gengæld går det begge veje, så jeg har lige så lang snor og gør da også hvad jeg vil uden han skal blande sig...
Men selvfølgelig er det med respekt for den anden og for forholdet. Hvis han har været afsted flere weekender i træk og jeg så siger at nu kunne jeg egentlig godt tænke mig en weekend hvor han var hjemme og vi hyggede os, jamen så respekterer han jo det og bliver hjemme...
Jeg synes ikke der er en der skal have bukserne på. Man skal selvfølgelig prøve at indordne sig så begge parter er glade, men man skal på ingen måde kontrollere hinanden...
Anmeld