I starten af vores forhold var jeg meget kontrollerende, men var bare så bange for han fandt en anden (min selvtillid var lig 0). Han har dog vist mig at det er mig han vil, så nu går det meget bedre. Skriver omtrent ikke til ham når han er ude, svarer ham kun når han skriver han er kommet til festen (hvis den ikke er her i odense) og ellers har jeg lært at styre mig hvis man kan sige sådan.
Det eneste jeg styrer herhjemme er aftaler med familie, da kæresten ikke har sans for planlægning
så der fortælller jeg bare at jeg har planer om det og det den og den dag og om det er ok med ham. Og det plejer det gerne at være, og så planlægger jeg og så ved han at han skal have "fri" fra alt den dag 
Når han skal noget og han kommer og spørg om det er ok han hæver pege, fx 500 til en bytur, så kigger vi økonomien sammen og hvis der er penge til det så får han selvfølgelig lov.. Så her kommer det helt an på hvordan det ser ud økonomisk den måned vi lige er i. Men indtil videre har der ingen problemer været 
Så jeg synes da ikke jeg styrer min mand..
Anmeld