Har kvinderne ikke rimelig meget bukserne på? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.428 visninger
82 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Jeg ved næsten ikke engang hvor jeg skal starte  ..

Nå men, ved ikke om det bare er mig, men jeg syntes da virkelig at mange af kvinderne på Baby.dk har bukserne på derhjemme. Syntes mange brokker sig over små ting omkring deres mænd, har de mærkeligste regler for deres mænd - ja det virker i det hele taget som om mange af mændene ikke må noget som helst medmindre de har skrevet under på en kontrakt først   .. 

Herhjemme er der sjældent et nej, min kæreste kan nogle gange tage i byen 3 weekender i træk - og så kan der derefter også gå flere måneder før han igen tager afsted. - og der er aldrig noget der hedder sig at han skal være hjemme på et vis tidspunkt - han skal have lov at hygge sig nu han endelig er afsted!

Kan da godt se problemet hvis manden tager afsted hver weekend året rundt - men bare fordi man får børn betyder det da ikke at livet skal gå i stå, skal det?

Er flertallet af kvinderne herinde så afhængige af deres mænd at mændene ikke må gå nogen steder? Og hvis de så må tage afsted, må de så kun bruge 100 kr og skal være hjemme kl 2?..

Det er måske bare mig, men syntes der er mange debatter efterhånden (og for nyligt) herinde med kvinder der nærmest har deres mænd i snor men stadig brokker sig over dem  ..

Undskyld undskyld alle sammen, men ja jeg forstår det bare ikke  .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

MelikkazMoar

min kæreste bliver nok 'holdt i kort snor' der er ikke så tit 'Nej' fra min side af. jeg fortæller dog, at jeg meget gerne vil høre fra ham om natten -hvis det er muligt , og vil ha han skal komme hjem og sove..

min kæreste er meget god til at bruge penge og lave lån og lige pt er vores økonomi bare lig=lort .. så der får han pænt afvide at der er et maks forbrug .. (ligeså vel som jeg må gå med udgroninger og selv plukke mine bryn)

så jo , vi kvinder har nok mere bukserne på..

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

min kæreste bliver nok 'holdt i kort snor' der er ikke så tit 'Nej' fra min side af. jeg fortæller dog, at jeg meget gerne vil høre fra ham om natten -hvis det er muligt , og vil ha han skal komme hjem og sove..

min kæreste er meget god til at bruge penge og lave lån og lige pt er vores økonomi bare lig=lort .. så der får han pænt afvide at der er et maks forbrug .. (ligeså vel som jeg må gå med udgroninger og selv plukke mine bryn)

så jo , vi kvinder har nok mere bukserne på..

Okay, men det syntes jeg måske også er er noget andet. Altså hvis han desideret er en klovn der laver lån osv osv som du siger, så ville jeg nok også selv være lidt striks, så har han jo brugt de penge på lån som han kunne have brugt på en bytur 

Anmeld

22. februar 2012

serinasmor

Jeg kan godt forstå de kvinder der synes det er træls at deres mænd tager i byen alt for tit ... men i de fleste af de tilfælde er det jo også fordi det sker både fredag og lørdag - hver eneste weekend - og hvor manden bruger mange flere penge end der reelt er råd til i budgettet ..

her i huset har jeg nærmest det modsatte problem ...

når vi bliver inviteret til en fest af en art vil kæresten nærmest aldrig afsted ..

Han har ikke behovet siger han - hvilket jo er fair nok så tager jeg bare afsted i stedet ... hvis jeg har lyst ..

vennekredsen er begyndt at undre sig lidt over at det oftest er mig der dukker op .. tror de tror jeg holder ham hjemme men nej ... han er nærmest ikke til at sparke ud ad døren ...

når han endelig spørger så får han da selvfølgelig lov

Anmeld

22. februar 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Okay, men det syntes jeg måske også er er noget andet. Altså hvis han desideret er en klovn der laver lån osv osv som du siger, så ville jeg nok også selv være lidt striks, så har han jo brugt de penge på lån som han kunne have brugt på en bytur 

nemlig.. han må vente med byture i verdensklasse.,. til hans lån er væk omkring 2016.. men så han jo snart en 'gammel' dreng.. 30år

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg kan godt forstå de kvinder der synes det er træls at deres mænd tager i byen alt for tit ... men i de fleste af de tilfælde er det jo også fordi det sker både fredag og lørdag - hver eneste weekend - og hvor manden bruger mange flere penge end der reelt er råd til i budgettet ..

her i huset har jeg nærmest det modsatte problem ...

når vi bliver inviteret til en fest af en art vil kæresten nærmest aldrig afsted ..

Han har ikke behovet siger han - hvilket jo er fair nok så tager jeg bare afsted i stedet ... hvis jeg har lyst ..

vennekredsen er begyndt at undre sig lidt over at det oftest er mig der dukker op .. tror de tror jeg holder ham hjemme men nej ... han er nærmest ikke til at sparke ud ad døren ...

når han endelig spørger så får han da selvfølgelig lov

Jo jo, men er det ikke lige meget om det både er fredag og lørdag i en enkelt weekend hvis der så går noget tid før han skal afsted igen? Altså jeg tænker at manden sagtens kan have venner der skal fejres pga af fødselsdag eller der måske er teamfest på arbejdet og sådan noget - ja f.eks. julefrokost osv osv. Skal han så have et nej fordi han også var afsted for 3 uger siden?

Selvfølgelig skal man ikke bruge 5000 kr i byen hver gang man er afsted, det er jo logisk.

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

nemlig.. han må vente med byture i verdensklasse.,. til hans lån er væk omkring 2016.. men så han jo snart en 'gammel' dreng.. 30år

Haha ja, det kan du jo sige til ham 

Anmeld

22. februar 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Jo jo, men er det ikke lige meget om det både er fredag og lørdag i en enkelt weekend hvis der så går noget tid før han skal afsted igen? Altså jeg tænker at manden sagtens kan have venner der skal fejres pga af fødselsdag eller der måske er teamfest på arbejdet og sådan noget - ja f.eks. julefrokost osv osv. Skal han så have et nej fordi han også var afsted for 3 uger siden?

Selvfølgelig skal man ikke bruge 5000 kr i byen hver gang man er afsted, det er jo logisk.

læs hvad jeg skriver

hver eneste weekend ..

og nej her i huset er det da helt lige gyldigt hvor tit han gerne vil afsted .. jeg vil ikke holde på ham - men jeg er heller ikke den jaloux type overhovedet ....

men som sagt har jeg jo også det modsatte problem

Jeg HAR været i et forhold hvor der var meget alkohol, torsdag, fredag og lørdag- i hver eneste weekend .. det er sgu ikke det sjoveste ...

Anmeld

22. februar 2012

katrineoerum

Min mand er ofte ude hos sine venner i hverdags aftnerne, men på den måde at han først smutter når ungerne er lagt. Vi snakker om at han godt kan være ude måske tre-fire aftener og ugen. Der til vil jeg så sige at det er på sin vis også okay men jeg vil jo også gerne have lidt tid sammen med ham så nogen gange sætter jeg altså foden i døren.

Han går ikke så meget i byen (nok fordi han er 44) men når han gør så er det da også helt fint. Altså hvis klokken bliver mange kan jeg da godt lige give ham et kald. Mest fordi jeg vil være sikker på at han har det godt. ( jeg er nok lidt hysterisk) men det er også okay med ham. Og så kan jeg sove trygt igen.

Hvor mange penge han bruger det må han skam selv om for vi har heldigvis kun samme bugetkonto og ikke fælles økonomi.

Anmeld

22. februar 2012

pemiro

I starten af vores forhold var jeg meget kontrollerende, men var bare så bange for han fandt en anden (min selvtillid var lig 0). Han har dog vist mig at det er mig han vil, så nu går det meget bedre. Skriver omtrent ikke til ham når han er ude, svarer ham kun når han skriver han er kommet til festen (hvis den ikke er her i odense) og ellers har jeg lært at styre mig hvis man kan sige sådan.

Det eneste jeg styrer herhjemme er aftaler med familie, da kæresten ikke har sans for planlægning så der fortælller jeg bare at jeg har planer om det og det den og den dag og om det er ok med ham. Og det plejer det gerne at være, og så planlægger jeg og så ved han at han skal have "fri" fra alt den dag

Når han skal noget og han kommer og spørg om det er ok han hæver pege, fx 500 til en bytur, så kigger vi økonomien sammen og hvis der er penge til det så får han selvfølgelig lov.. Så her kommer det helt an på hvordan det ser ud økonomisk den måned vi lige er i. Men indtil videre har der ingen problemer været

Så jeg synes da ikke jeg styrer min mand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.