Har kvinderne ikke rimelig meget bukserne på? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

karina1980

Anonym skriver:

Det er da også meget dejligere, ikk?

Og egentligt er det jo bare en vanesag, jeg var selv strid i starten af forholdet, men nu kunne jeg næsten ikke være mere ligeglad, det kræver arbejde 

jo det meget lettere, og jeg nyder ikke at være jaloux længere

faktisk så måtte han jo indrømme, at han en gang imellem savnede jeg var, for det var jo rart at vide, at jeg var bange for at miste ham

meeen nu har han vænnet sig til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

musse1

Anonym skriver:

Det er måske også mere hvad man laver sammen så. Mange sidder jo bare hjemme eller går den samme tur hele tiden..

Vi tager på weekendeture, tager i Zoo, Kattegatcenteret osv osv. Andre gange tager jeg hjem til min mor i en weekend og så kan manden få fred og ro en hel weekend, det er som du siger sundt at tage ud hver for sig 

det lyder nu også som et sundt forhold i har, og dejligt at der sker noget  

ja selv om vi har 4 børn, kan vi ikke bare sidde der hjemme, der skal ske noget, vi tager også altid på ferie når vi har ferie, elsker at opleve noget andet,  vi har i år dog blivet enige om vi har 2 weekender børnene bliver passet, hvor vi plejer vores forhold. 

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

jo det meget lettere, og jeg nyder ikke at være jaloux længere

faktisk så måtte han jo indrømme, at han en gang imellem savnede jeg var, for det var jo rart at vide, at jeg var bange for at miste ham

meeen nu har han vænnet sig til det

Haha hvor er han sød 

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

det lyder nu også som et sundt forhold i har, og dejligt at der sker noget  

ja selv om vi har 4 børn, kan vi ikke bare sidde der hjemme, der skal ske noget, vi tager også altid på ferie når vi har ferie, elsker at opleve noget andet,  vi har i år dog blivet enige om vi har 2 weekender børnene bliver passet, hvor vi plejer vores forhold. 

Jamen jeg kan ikke fordrage at sidde hjemme i længere tid uden at der sker noget  ..

Altså bedsteforældre elsker jo som regel at passe børnene, så hvorfor ikke give sig selv den frihed  

Anmeld

22. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Det lyder også fint, selvfølgelig skal pengene være til det  Vi kigger også selv budgettet igennem herhjemme for at se hvor mange penge der er til de ting han gerne vil.

Ja kan godt følge dig, starten af et forhold kan godt være lidt tricky, jeg var selv usikker, men så længe man får det godt igen og man ved hvor man har hinanden  

Herhjemme er der 2 faste dage hvor han har "fri", selvfølgelig må kan han lave ting andre dage, men så ved han hvilke dage der er officielle fridage til at spille computer og andet - jeg vil også gerne have ham engang imellem 

Lige præcis..

Jeg tror også på, at hvis man klistrer for meget altid så skaber det problemer.. Og jeg ved da også at manden her nærmest blev provokeret i starten over at jeg var så "jaloux" og at han ikke kunne være sammen med vennerne uden jeg hele tiden skrev..

Nu er det nærmest blevet sådan ag han selv skriver når han er afsted, fordi han savner mig i stedet.. Og det er jo sundt

Jeg nyder da også at jeg kan lave ting uden at blive kontrolleret.. Det giver en vis frihed til lige at bare være sig selv (er man jo også med kæresten, men bare på den der måde der hehe)

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Lige præcis..

Jeg tror også på, at hvis man klistrer for meget altid så skaber det problemer.. Og jeg ved da også at manden her nærmest blev provokeret i starten over at jeg var så "jaloux" og at han ikke kunne være sammen med vennerne uden jeg hele tiden skrev..

Nu er det nærmest blevet sådan ag han selv skriver når han er afsted, fordi han savner mig i stedet.. Og det er jo sundt

Jeg nyder da også at jeg kan lave ting uden at blive kontrolleret.. Det giver en vis frihed til lige at bare være sig selv (er man jo også med kæresten, men bare på den der måde der hehe)

Hehe er helt enig  .. Min kæreste skriver også til mig når han er i byyen og gang på gang skal jeg bede ham om at lade være. Han er jo i byen for at hygge sig, men det er selvfølgelig lidt sødt at han alligevel altid tænker på mig efter alle de år  hehe

Anmeld

22. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Hehe er helt enig  .. Min kæreste skriver også til mig når han er i byyen og gang på gang skal jeg bede ham om at lade være. Han er jo i byen for at hygge sig, men det er selvfølgelig lidt sødt at han alligevel altid tænker på mig efter alle de år  hehe

DeT samme her.. Jeg slutter også aaaaltid hehe.. Når jeg ligesom mener at han har brugt alt for lang tid på hans mobil

Anmeld

22. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hej tøser.

Jeg ved næsten ikke engang hvor jeg skal starte  ..

Nå men, ved ikke om det bare er mig, men jeg syntes da virkelig at mange af kvinderne på Baby.dk har bukserne på derhjemme. Syntes mange brokker sig over små ting omkring deres mænd, har de mærkeligste regler for deres mænd - ja det virker i det hele taget som om mange af mændene ikke må noget som helst medmindre de har skrevet under på en kontrakt først   .. 

Herhjemme er der sjældent et nej, min kæreste kan nogle gange tage i byen 3 weekender i træk - og så kan der derefter også gå flere måneder før han igen tager afsted. - og der er aldrig noget der hedder sig at han skal være hjemme på et vis tidspunkt - han skal have lov at hygge sig nu han endelig er afsted!

Kan da godt se problemet hvis manden tager afsted hver weekend året rundt - men bare fordi man får børn betyder det da ikke at livet skal gå i stå, skal det?

Er flertallet af kvinderne herinde så afhængige af deres mænd at mændene ikke må gå nogen steder? Og hvis de så må tage afsted, må de så kun bruge 100 kr og skal være hjemme kl 2?..

Det er måske bare mig, men syntes der er mange debatter efterhånden (og for nyligt) herinde med kvinder der nærmest har deres mænd i snor men stadig brokker sig over dem  ..

Undskyld undskyld alle sammen, men ja jeg forstår det bare ikke  .. 

her i huset er der nok nogen som vil tro at jeg og mene at jeg er en strid sur stram tante som VIL bestemme alt hvad min kæreste fortager sig. Men dette er langt fra tilfældet. det er yderst sjældent jeg ringer til min kæreste når han er i byen ( det er sket 1 gang i den tid vi har været sammen) og jeg behøver som sådan ikke hører fra ham hele tiden ( men kan da godt lide det, hvis han selv vil også)

men kæresten vil gerne have at jeg sætter regler for hvornår han skal være hjemme, når jeg nu gerne vil have ham hjemme ved sengetid (har jeg altid haft det bedst med)

ved ikke om jeg synes at det gør at jeg som sådan har tøflen på, for så er der sikkert andre områder hvor han bestemmer.

Anmeld

22. februar 2012

Loa

Og hvad så hvis kvinderne har bukserne på Hvis manden ikke magter opgaven må kvinden da tage over

Sådan er der bare nogle forhold der fungere og sådan er det jo...... 

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

her i huset er der nok nogen som vil tro at jeg og mene at jeg er en strid sur stram tante som VIL bestemme alt hvad min kæreste fortager sig. Men dette er langt fra tilfældet. det er yderst sjældent jeg ringer til min kæreste når han er i byen ( det er sket 1 gang i den tid vi har været sammen) og jeg behøver som sådan ikke hører fra ham hele tiden ( men kan da godt lide det, hvis han selv vil også)

men kæresten vil gerne have at jeg sætter regler for hvornår han skal være hjemme, når jeg nu gerne vil have ham hjemme ved sengetid (har jeg altid haft det bedst med)

ved ikke om jeg synes at det gør at jeg som sådan har tøflen på, for så er der sikkert andre områder hvor han bestemmer.

Ja men det er så der hvor jeg tænker: Hvorfor skal han være hjemme ved sengetid? .. Jeg ville da også elske at min mand kom hjem til sengetid, men nu er han trods alt ude for at hygge sig, hvorfor så ikke lade ham hygge sig? Du kunne godt sige kl 4 i stedet for jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.