Anonym skriver:
Hej tøser.
Jeg ved næsten ikke engang hvor jeg skal starte
..
Nå men, ved ikke om det bare er mig, men jeg syntes da virkelig at mange af kvinderne på Baby.dk har bukserne på derhjemme. Syntes mange brokker sig over små ting omkring deres mænd, har de mærkeligste regler for deres mænd - ja det virker i det hele taget som om mange af mændene ikke må noget som helst medmindre de har skrevet under på en kontrakt først
..
Herhjemme er der sjældent et nej, min kæreste kan nogle gange tage i byen 3 weekender i træk - og så kan der derefter også gå flere måneder før han igen tager afsted. - og der er aldrig noget der hedder sig at han skal være hjemme på et vis tidspunkt - han skal have lov at hygge sig nu han endelig er afsted!
Kan da godt se problemet hvis manden tager afsted hver weekend året rundt - men bare fordi man får børn betyder det da ikke at livet skal gå i stå, skal det?
Er flertallet af kvinderne herinde så afhængige af deres mænd at mændene ikke må gå nogen steder? Og hvis de så må tage afsted, må de så kun bruge 100 kr og skal være hjemme kl 2?..
Det er måske bare mig, men syntes der er mange debatter efterhånden (og for nyligt) herinde med kvinder der nærmest har deres mænd i snor men stadig brokker sig over dem
..
Undskyld undskyld alle sammen, men ja jeg forstår det bare ikke
..
Jeg forstår godt hvad du skriver. Og jeg har tænkte det samme, MEN det har jo noget at gøre med at folk er forskellige og man skal respektere at folk er forskellige.
Ligesom nogen mænd kan finde ud af at tage i byen og stadig vide de har et ansvar derhjemme, så er der andre der ikke kan. Og på samme måde er der kvinder der godt kan lade deres mænd gå i byen uden at skulle være babysitter næste dag, og så er der nogen der ikke kan.
Personligt så har jeg en mand der kan tage i byen og gøre som han vil, jeg vil dog have lov til at sige min mening og sætte foden ned, hvis det er noget der kommet til at vedrøre mig, som f.eks. hvis han drikker så meget, at han slet ikke kan komme op dagen efter, til den aftale vi havde lavet.
Så vil mene at det ikke er sort eller hvidt, og man ved jo aldrig hvordan folk lever, på grund af de skriver om deres nuværende situation herinde.
og sidst men ikke mindst.... skal vi ikke lade det være op til de "stakkels mænd" at bestemme om de har "sure koner" 
Anmeld