overgreb....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Maja88

først et til jer alle...

jeg har også selv været der...

første gang begreb min farfar sig på mig og jeg fortryder noget så grusomt den dag i dag at jeg valgte at sige ja til at bære hans kiste.. dumme svin

anden gang var der en håndbold træner som gjorde det.. fuldbyrdet.. har aldrig fået det meldt.. men går med det i tankerne.. da jeg hører han stadigvæk gør det.. eller ihvertfald er meget meget meget nærgående ved de unge piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Mimic

Maja88 skriver:

først et til jer alle...

første gang begreb min farfar sig på mig og jeg fortryder noget så grusomt den dag i dag at jeg valgte at sige ja til at bære hans kiste.. dumme svin

anden gang var der en håndbold træner som gjorde det.. fuldbyrdet.. har aldrig fået det meldt.. men går med det i tankerne.. da jeg hører han stadigvæk gør det.. eller ihvertfald er meget meget meget nærgående ved de unge piger

meld ham!! bedre sent and aldrig, sådanne mennesker skal stoppes, jeg kan virkelig blive edderspændt rasende når jeg hører om mænd der er nærgående over for de unge piger... eller det der er værrer

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

først et til jer alle...

Meld ham meld ham!! Tænk på at DU kan redde piger fra at få ødelagt deres liv....

Anmeld

19. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

Meld ham meld ham!! Tænk på at DU kan redde piger fra at få ødelagt deres liv....

ja men han skal også meldes.. er bare svært synes jeg at skulle gå ned på stationen og gøre det

Anmeld

19. februar 2012

monzemussen

Jeg var udsat for sexuel overgreb af en af mine fars gode kammerater. Det stod på i 5 lange år

Jeg sagde det første gang da jeg var 7 år, men der troede mine forældre ikke på mig. Fortalte det så igen da jeg var 10 år til en veninde hvor hun så gik til vores klasselærer.

Jeg vidste ikke til at starte med at det ikke var okai det han gjorde, men det gik op for mig, da vi begyndte at få sexual undervisning.

Anmeld

19. februar 2012

Mimic

Maja88 skriver:

ja men han skal også meldes.. er bare svært synes jeg at skulle gå ned på stationen og gøre det

det er rigtigt svært at melde det til poltiet, jeg bistår gerne med råd og vejledning, skriv evt. en PB til mig, hvis du har spørgsmål, er selv igennem hele møllen i den her tid

Anmeld

19. februar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Hvor er det trist - incest er forfærteligt og det er dobbelt forfærteligt, når dem man regner aller mest med ikke tror på en og støtter en . Jeg er glad for at høre, at du har et godt liv i dag . Hvad kunne have fået dig til at sige det til nogle? Følte du, at du havde nogle mennesker i dit liv som du var fortrolige nok med til at du inderst inde havde lyst til at sige det? Blev du truet til at tie? Ændrede du adfærd?...

Undskyld hvis det er for mange spørgsmål, og jeg har fuld forståelse og respekt for, hvis du ikke har lyst til at svare

Jeg var super flov over det, der foregik, men jeg havde "heldigvis" min søster sin gennemgik det samme... Vi har prøvet at stikke af, men min mor kørte os altid tilbage med beskeden om, at det var noget pjat.Da vi kom på børnehjem kom hun en dag og spurgte, hvordan VI kunne gøre det mod hende. Ja, nogle er ikke egnede som forældre.Desuden blev jeg truet med både pistol, knojern og trusler om at jeg ikke fik min far at se igen.Det er ret skræmmende når man er 5 år. Jeg ændrede adfærd i kraft af, at jeg, skørt nok, blev meget mandeglad. Elskede at sidde på skødet af mænd osv. Ellers ville jeg bare ikke hjem eller være alene med ham.Min mors mand "lokkede" mig med, at vi skulle skifte sengetøj i sove ærendet eller prøve nyt undertøj.Sønnen hentede mig om natten og truede mig flere gange. Husker at han "stak" mig i umderlivet med skarpe genstande osv.Han var 13 år. Da overgrebene startede.Det viste sig senere, at manden også have forgrebet sig på sin egen datter..

Anmeld

19. februar 2012

Flødebollen

sne190810 skriver:

Øv, hvordan kan man som mor ikke forstå og TRO på sin barn, når sådan en hemmelighed fortælles?

FØJ, hvor er det bare super klamt, pisse tarveligt og noget af det mest forfærdelige man som lille/stort barn må blive udsat for. Jeg håber og ved der sidder nogle derude, med en meget beskidt smag i munden. Mon de kan se sig selv i spejlet hver aften? Næppe

Jeg bliver så harm!

1000 ,  og  til alle i piger som drenge, der har gennemgået den ene eller anden form for overgreb. I er så stærke, og seje at i har formået at holde hoved højt, og stadig kæmper den kamp det er at leve med sådan noget.

Min mor er et forfærdeligt menneske, og hun kommer aldrig til at se mine fremtidige børn.Hun bliver aldrig en del af mit liv.Desuden lever hun stadig med manden i det. Dumme kælling.Men jeg har lært at leve med det,Har været igennem meget og synes efterhånden at det er trist, ar hun kommer til at dø så ensom.

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Uden at have været i din situation kan jeg godt forstå, at det er meget svært at skulle ned og melde ham. Det ripper nok op i nogle ting, at skulle fortælle historien til et fremmed menneske? Sammel mod til dig og få styrke af at tænke på de piger du redder.

Håber du får det gjort - sender dig mange tanker

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvor er det bare nogle triste historier - alle sammen!! En ting der virkelig forarger mig er, at der er SÅ mange der har oplevet at deres nærmeste ikke troede på dem da de fortalte om overgrebene.

Jeg ville ALTID tro på min datter hvis hun sagde sådan noget.... håber bare sådan at hun vil sige det hvis nogle er onde mod hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.