Read the baby, not the books.
Anonym skriver:
LJeL
Syntes absolut heller ikke det er ulækkert eller noget, men syntes det er unødvendigt.
Vi har et venne par hvor deres dreng på snart 2 år bare går hen hovedet under mors bluse også igang, for mig er det simpelthen for meget, sorry to say.
Kunne da os forestille mig at barnets udvikling kan blive lidt fastlåst i det infatile uden at vide det, syntes bare amning er til babyer..
Det jo heller ikke meningen at barnet skal tage styringen på den måde, herhjemme bruger vi baby-tegn, hvor den lille lære at sige til på en pæn måde at han vil ammes, hvilket er mere diskret plus det er mig der styre om han skal have eller ej.
Amning er et tilskud, et sundt et af slagsen. Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne amme et barn på halvandet år. Barnet lever 97% af fast føde, men får et tilskud af modermælk som indeholder en masse gode ting plus barnet får tryghed, nærhed og hud til hud kontakt.
Alt det vil jeg gerne give min søn, fordi jeg kan og fordi det vil jeg gerne, og fordi det passer ind i vores familie, men det jo ikke alle der har det godt med det og det jo også ok, jeg kigger ikke skævt til andre der gør det anderledes end mig, men har lagt mærke til at det er noget mange ikke bryder sig om.
Anmeld