Puslingen skriver:
Ringede til vagtlægen da Charlie nu på 4 døgn har diarre og lægen sagde da vi var der torsdag grundet slim at hvis den blev grøn skulle vi ringe og det er den blevet. Lægen sagde slap du bare af sådan noget vare max et døgn! Hvor til jeg jo kunne sige at nej det gør det ikke, plus han mente at hans afføring var grøn fordi han havde spist noget grønt. Men det eneste han har spist de sidste mange dage er salt chips, lidt havregrød og kiks. Han sluttede af med at sige at det jo først er diarre når det er mere end ti vandet afføringer i døgnet.... Ja, han har så igennem snit 8 af den slags på 3 timer! Det bliver bare værre og det er så tyndt at det bare løber ud af bleen når der er tryk på. Hans numse er hudløs, ildrød og hævet.Åndssvage læge
Ja, der er altså nogle af de der vagtlæger/læger der bare er så ski** ignorante og bedrevidende at det er til at
sig over... !!
Nå, men de gange vi har fået sådan en type i røret og det har omhandlet vores børn, har vi valgt at ringe direkte til børneafdelingen på sygehuset
Ja, min vilje skal jeg altså nok få når det kommer til mine drenge
og så er vi typisk blevet opfordret til at vi bare kunne komme forbi til et tjek, efter vi har fortalt om vagtlægens svar
Det er sjældent de er syge, men det er sket da de var yngre og gider ikke en læge der ikke tager mig seriøst... det mindste de kan gøre er ski' da at kigge på ham
Pointen var bare at du jo også har den mulighed at ringe direkte til børneafd.
Qnuz
Anmeld