flabet vagtlægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

2721

bullerbassen skriver:

Ej hvad filan bilder han sig ind.

Hvor længe er det han har haft tynd mave nu ??? hvad med feber er det over ???

syntes ikke det er ok, det er så nemt og blive dehydreret når det hele løbet ud igen.. Også selv om han drikker

Vi nærmer os 5 dage og ja han har stadig feber.

Men nu sover han da, men hvis det fortsætter som nu og de andre dag vil natten blive en endeløs skiften ble og tørren bræk op. Er pænt udmattede efterhånden da jeg jo kun får 10 min her og der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Joan ( Smallie )

Puslingen skriver:

Tusind tak, det vil jeg klart give et forsøg. Koger man dem i en gryde?

Hvordan opbevare man dem?

Ja jeg kogte dem i en gryde og så tog jeg en skål med låg til og lige heller kogende vand i den også så ligger jeg det bare der i med vand og det hele. Når du så skal bruge den vrider du den bae let op og så på numsen.

Anmeld

11. februar 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

Det er ikke sjovt hvis han ofte er syg, ham charlie drengen...

Vi står som regl hver gang; hvad sker der lige og hvordan forholder vi os lige det og hvordan kan vi hjælpe frederic bedst... Hver gang der er en af de der børne sygdomme oppe i bh/vs tænker jeg - uh, gå vores hus forbi. Så han er gået udenom skoldkopper - lussinge syge - mund/fod/hånd - børne sår mm. 

Tak og i lige måde til jer også...

Det kan jeg godt forstå.

Men hånden på hjerte så føler jeg mig nu også det meste af tiden på bar bund selvom han er syg, så tit, da det jo sjældent er det samme. Men Charlie min skønne dreng, han tager det i stiv arm

Dejligt at i er sluppet så heldigt indtil nu

Tak søde, jeg er dog forberedt på denne nat bliver som de sidste mange gab

Håber snart Frederic bliver frisk, syntes du har rigeligt at slås med

Anmeld

11. februar 2012

2721

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja jeg kogte dem i en gryde og så tog jeg en skål med låg til og lige heller kogende vand i den også så ligger jeg det bare der i med vand og det hele. Når du så skal bruge den vrider du den bae let op og så på numsen.

Smart

Jeg vil starks sætte vand over

Tak

Anmeld

11. februar 2012

norenberg

Puslingen skriver:

Ø

Fik den samme læge i røret igen, samme smøre og så mente han at det ville være væk i morgen

Øv øv jeg havde bedt om at snakke med en ande hvad angår læger og sygehus giver jeg mig ikke, klør bare på og finder mig ikke i nogwt, grundet mange tidligere dårlige oplevelser hvor både min mor og jeg har været ved at dø af læge sjusk.....

Anmeld

11. februar 2012

2721

norenberg skriver:

Øv øv jeg havde bedt om at snakke med en ande hvad angår læger og sygehus giver jeg mig ikke, klør bare på og finder mig ikke i nogwt, grundet mange tidligere dårlige oplevelser hvor både min mor og jeg har været ved at dø af læge sjusk.....

Han sover nu og forhåbentlig lidt mere end en halv time/time. Men hvis det fortsætter må jeg skrue bissen på

Anmeld

11. februar 2012

dpb

Puslingen skriver:

Ringede til vagtlægen da Charlie nu på 4 døgn har diarre og lægen sagde da vi var der torsdag grundet slim at hvis den blev grøn skulle vi ringe og det er den blevet. Lægen sagde slap du bare af sådan noget vare max et døgn! Hvor til jeg jo kunne sige at nej det gør det ikke, plus han mente at hans afføring var grøn fordi han havde spist noget grønt. Men det eneste han har spist de sidste mange dage er salt chips, lidt havregrød og kiks. Han sluttede af med at sige at det jo først er diarre når det er mere end ti vandet afføringer i døgnet.... Ja, han har så igennem snit 8 af den slags på 3 timer! Det bliver bare værre og det er så tyndt at det bare løber ud af bleen når der er tryk på. Hans numse er hudløs, ildrød og hævet.Åndssvage læge

Ja, der er altså nogle af de der vagtlæger/læger der bare er så ski** ignorante og bedrevidende at det er til at  sig over... !!

Nå, men de gange vi har fået sådan en type i røret og det har omhandlet vores børn, har vi valgt at ringe direkte til børneafdelingen på sygehuset Ja, min vilje skal jeg altså nok få når det kommer til mine drenge og så er vi typisk blevet opfordret til at vi bare kunne komme forbi til et tjek, efter vi har fortalt om vagtlægens svar

Det er sjældent de er syge, men det er sket da de var yngre og gider ikke en læge der ikke tager mig seriøst... det mindste de kan gøre er ski' da at kigge på ham

Pointen var bare at du jo også har den mulighed at ringe direkte til børneafd.

Qnuz

Anmeld

11. februar 2012

2721

dpb skriver:

Ja, der er altså nogle af de der vagtlæger/læger der bare er så ski** ignorante og bedrevidende at det er til at  sig over... !!

Nå, men de gange vi har fået sådan en type i røret og det har omhandlet vores børn, har vi valgt at ringe direkte til børneafdelingen på sygehuset Ja, min vilje skal jeg altså nok få når det kommer til mine drenge og så er vi typisk blevet opfordret til at vi bare kunne komme forbi til et tjek, efter vi har fortalt om vagtlægens svar

Det er sjældent de er syge, men det er sket da de var yngre og gider ikke en læge der ikke tager mig seriøst... det mindste de kan gøre er ski' da at kigge på ham

Pointen var bare at du jo også har den mulighed at ringe direkte til børneafd.

Qnuz

Er det rigtigt??

Det vidste jeg ikke. Kunne være man skulle give det en chance, hvis det her fortsætter?

Tak for svar

Anmeld

11. februar 2012

B&J

Puslingen skriver:

Hvor jeg ked over at læse der er så mange der har haft en dårlig oplevelse med vagtlægen

Jeg regager jo blot på at min læge siger at afføringer ikke må blive grøn, så skulle jeg ringe, plus det blot bliver værre og værre med hans diarre og han græder fordi det gør så ondt

ej hvor er det synd for ham, har i prøvet at ringe ingen for det skal da gøres noget ved

Anmeld

11. februar 2012

2721

B&J skriver:

ej hvor er det synd for ham, har i prøvet at ringe ingen for det skal da gøres noget ved

Jeg ringede igen lidt efter men fik samme læge i røret og samme smøre og så mente han bestemt at det ville være ovre i morgen

Han er endelig faldet i søvn og har indtil nu sovet små 40 min uden at vågne grundet han har lavet, så jeg giver det lidt tid og ellers så må jeg finde min indre løvemor frem og brokke mig til de vil se på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.