flabet vagtlægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

2721

bullerbassen skriver:

Har du nævnt overfor vagt lægén , at du er bekymret da Charlie døjer med dårlig immunforsvar ??

Hvad siger han til den grønne afføring ???

Så langt nåede jeg aldrig i samtalen, da han ikke mente der var mere at tale om når han alligevel ville være frisk i morgen.

Den grønne afføring afskrev han med kosten på trods af jeg sagde han intet har fået der var grønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Nessie

Puslingen skriver:

Det tror jeg også er min taktik. Pt håber jeg han kan få sovet lidt

Ja, jeg syntes han drikker nogenlunde, men det render lige igennem ham. Lægen sagde torsdag at han lugtede af acetone og det betød at han ikke optager næring

Han har ihvertfald haft en våd ble i dag

Så får han jo heller ikke det væske han skal have, kan slet, slet ikke forstå at vagtlægen ikke vil tage det mere alvorligt.

Hvis det bliver ved, og vagtlægen nægter at tage jer ind, så må i jo troppe op hos dem, eller hos skadestuen. Det kan jo ikke passe at sådan en lille fyr skal have det sådan, og du så bare bliver fejet af, når du reagerer på det du har fået besked på at reagere på

Anmeld

11. februar 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

Rigtig træls du fik samme læge igen, han må da blive skiftet ud i løbet af i aften...

Ja meget, han er jo sjælendt syg - men når han så bliver det ligger han total brak...

Håber på en roligere nat i nat...

Charlie er tit syg, så der skal rigtig meget til efterhånden før han ligger på langs.

Håber også i får en bedre nat

Tror også jeg giver dem et kald senere hvis ikke ham får sovet

Anmeld

11. februar 2012

2721

Nessie skriver:

Så får han jo heller ikke det væske han skal have, kan slet, slet ikke forstå at vagtlægen ikke vil tage det mere alvorligt.

Hvis det bliver ved, og vagtlægen nægter at tage jer ind, så må i jo troppe op hos dem, eller hos skadestuen. Det kan jo ikke passe at sådan en lille fyr skal have det sådan, og du så bare bliver fejet af, når du reagerer på det du har fået besked på at reagere på

Tak, det er virkelig rart at læse det ikke er mig den er helt gal med. Min kæreste syntes også jeg er hys da Charlie jo stadig er vågen og kan lave ting og såen, man begynder helt at tvivle på sig selv

Anmeld

11. februar 2012

Nessie

Puslingen skriver:

Tak, det er virkelig rart at læse det ikke er mig den er helt gal med. Min kæreste syntes også jeg er hys da Charlie jo stadig er vågen og kan lave ting og såen, man begynder helt at tvivle på sig selv

Nej, jeg synes bestemt ikke at du er hys. Det er ikke normalt for nogen at have diarré så længe, og slet ikke et lille barn.

Anmeld

11. februar 2012

Joan ( Smallie )

Puslingen skriver:

Hold da op, det lyder ikke rart

Godt din søn klarede den.

Tak for rådet, det vil jeg klart givet et forsøg. Skal den blive i bleen indtil han skal skiftes eller??

Ja ind til han laver igen eller bare skal skiftes. Og når han får lidt mer estyr på det så skal numsen have så meget luft så muligt

Anmeld

11. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Så langt nåede jeg aldrig i samtalen, da han ikke mente der var mere at tale om når han alligevel ville være frisk i morgen.

Den grønne afføring afskrev han med kosten på trods af jeg sagde han intet har fået der var grønt

Ej hvad filan bilder han sig ind.

Hvor længe er det han har haft tynd mave nu ??? hvad med feber er det over ???

syntes ikke det er ok, det er så nemt og blive dehydreret når det hele løbet ud igen.. Også selv om han drikker

Anmeld

11. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Charlie er tit syg, så der skal rigtig meget til efterhånden før han ligger på langs.

Håber også i får en bedre nat

Tror også jeg giver dem et kald senere hvis ikke ham får sovet

Det er ikke sjovt hvis han ofte er syg, ham charlie drengen...

Vi står som regl hver gang; hvad sker der lige og hvordan forholder vi os lige det og hvordan kan vi hjælpe frederic bedst... Hver gang der er en af de der børne sygdomme oppe i bh/vs tænker jeg - uh, gå vores hus forbi. Så han er gået udenom skoldkopper - lussinge syge - mund/fod/hånd - børne sår mm. 

Tak og i lige måde til jer også...

Anmeld

11. februar 2012

2721

Nessie skriver:

Nej, jeg synes bestemt ikke at du er hys. Det er ikke normalt for nogen at have diarré så længe, og slet ikke et lille barn.

Nej vel??

Lægen sagde der kunne riskier at gå op til en uge før hans mave var helt normal plus minus men vi nærmer os snart 5 døgn hvor det bare blive værre og værre

Anmeld

11. februar 2012

2721

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja ind til han laver igen eller bare skal skiftes. Og når han får lidt mer estyr på det så skal numsen have så meget luft så muligt

Tusind tak, det vil jeg klart give et forsøg. Koger man dem i en gryde?

Hvordan opbevare man dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.