flabet vagtlægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Puslingen skriver:

Er det rigtigt??

Det vidste jeg ikke. Kunne være man skulle give det en chance, hvis det her fortsætter?

Tak for svar

Det er rigtig effektiv med de kogte klude.. lærte det, da jeg lå indlagt på Neo...

Din søn skal ikke gå og have det sådan, så jeg ville straks ringe til den nærmeste børneafd og fortælle om hele forløbet inkl den latterlige lægevagt... også selvom lille manden sover, for hvis nu det bliver værre, så har i en åben invitation derud til.... Så ring med det samme...

Da min den store var lille, blev vi indlagt med opkast, hvor de også tjekkede afføringen... den ændrede farve til grøn og så blev den ellers testede, så du hellere få det tjekket...

Der sidder desværre nogle fjolser sådanne steder... Jeg mistede min mor pga af en.. Så jeg tager ikke til takke med hvad som helst derude mere....

Pøj Pøj med lille manden..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

dpb

Er det rigtigt??

Det vidste jeg ikke. Kunne være man skulle give det en chance, hvis det her fortsætter?

Tak for svar

ja, det er faktisk rigtig...  Har kun prøvet én gang hvor vi fik afvide det skulle gå gennem vagtlægen, de var enige i der skulle tjekkes, men det skulle altså gå igennem vagtlæge...hvor vi så ringede til vagtlægen igen og fortalte hvad børneafd. havde sagt og så kom vi ind alligevel... 

Der skal meget til før jeg opsøger læge, så når jeg/vi så endelig gør er jeg/vi også meget insisterende eller hvad man nu lige skal kalde det... og det er uanset om jeg skal gå af omveje/bagveje for at få min vilje...

Så syntes klart det er forsøget værd, når nu vagtlægen ikke er seriøs i sit arbejde...

Qnuz

Anmeld

11. februar 2012

2721

Mathias Villads skriver:

Det er rigtig effektiv med de kogte klude.. lærte det, da jeg lå indlagt på Neo...

Din søn skal ikke gå og have det sådan, så jeg ville straks ringe til den nærmeste børneafd og fortælle om hele forløbet inkl den latterlige lægevagt... også selvom lille manden sover, for hvis nu det bliver værre, så har i en åben invitation derud til.... Så ring med det samme...

Da min den store var lille, blev vi indlagt med opkast, hvor de også tjekkede afføringen... den ændrede farve til grøn og så blev den ellers testede, så du hellere få det tjekket...

Der sidder desværre nogle fjolser sådanne steder... Jeg mistede min mor pga af en.. Så jeg tager ikke til takke med hvad som helst derude mere....

Pøj Pøj med lille manden..

Knus Mette

Tak for svar, det vil jeg klart give et forsøg.

Jeg syntes jo heller ikke det kan være rigtig det skal blive værre, men samtidig ligger han jo ikke slap hen. Han er bare heller ikke et barn det piver ret meget.

Det gør mig ondt med din mor

Anmeld

11. februar 2012

CamillaSoefelt

Puslingen skriver:

Ringede til vagtlægen da Charlie nu på 4 døgn har diarre og lægen sagde da vi var der torsdag grundet slim at hvis den blev grøn skulle vi ringe og det er den blevet. Lægen sagde slap du bare af sådan noget vare max et døgn! Hvor til jeg jo kunne sige at nej det gør det ikke, plus han mente at hans afføring var grøn fordi han havde spist noget grønt. Men det eneste han har spist de sidste mange dage er salt chips, lidt havregrød og kiks. Han sluttede af med at sige at det jo først er diarre når det er mere end ti vandet afføringer i døgnet.... Ja, han har så igennem snit 8 af den slags på 3 timer! Det bliver bare værre og det er så tyndt at det bare løber ud af bleen når der er tryk på. Hans numse er hudløs, ildrød og hævet.Åndssvage læge

De der vagtlæger? De er så ringe så jeg ingengang tror de er uddannede. Sådan føler man i hvert fald!!!

God bedring;0)

Anmeld

11. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Vi nærmer os 5 dage og ja han har stadig feber.

Men nu sover han da, men hvis det fortsætter som nu og de andre dag vil natten blive en endeløs skiften ble og tørren bræk op. Er pænt udmattede efterhånden da jeg jo kun får 10 min her og der

Ville som de andre skriver ringe direkte til en børneafdeling / sygehus.Forstå slet ikke vagtlægen er sådan med Charlie s baggrund ..Han er jo tydeligvis hårdt ramt ..

Anmeld

11. februar 2012

B&J

Puslingen skriver:

Jeg ringede igen lidt efter men fik samme læge i røret og samme smøre og så mente han bestemt at det ville være ovre i morgen

Han er endelig faldet i søvn og har indtil nu sovet små 40 min uden at vågne grundet han har lavet, så jeg giver det lidt tid og ellers så må jeg finde min indre løvemor frem og brokke mig til de vil se på ham

håber virkelig han sover natten igen og han har det bedre imorgen og håber stadig den bette mand sover og ja ellers må du finde din indre løve frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.