flabet vagtlægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

2721

rikkeregnbue skriver:

Stakkels Charlie!!! Kæmpe krammer til jer begge  Og god bedring med ham.

- Og helt ærligt... Så er det typisk vagtlæger!!

tak, håber også snart han får det bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

2721

Kay skriver:

jeg giver ærligtalt ikke meget for vagtlæger... jeg havde MØB da jeg var 6+? og ringede til vagtlægen da det startede lørdag...

han sagde i ramme alvor at han intet kunne gøre for mig når jeg var gravid... jeg måtte intet få og han kunne ikke hjælpe mig...

da jeg mandag ringede til min læge blev hun så sur over hans svar... selvfølgelig skal man ikke gå med ubehandlet MØB som gravid... sådan en idiot...

hvis jeg var dig ville jeg ringe igen... det er sjældent man får den samme læge i røret...

Øv en dårlig oplevelse, dejligt din læge kunne hjælpe dig

Jeg fik den sammr læge igen, som igen gav mig den samme smøre og mente det ville være overstået imorgen

Anmeld

11. februar 2012

Kay

Puslingen skriver:

Øv en dårlig oplevelse, dejligt din læge kunne hjælpe dig

Jeg fik den sammr læge igen, som igen gav mig den samme smøre og mente det ville være overstået imorgen

ihh sådan en

har snart opbygget et had til vagtlæger

Anmeld

11. februar 2012

2721

B&J skriver:

hold da kæft jeg ville blive stik tosset jeg ville forlange en tid det er da møg hammer synd for din dreng

men ja typisk vagtlæger har selv oplevet det hvor de sagde i telefonen jamen jeres dreng fejler ingen ting blev pisse sur og sagde jamen jeg står sku da ikke og bilder dig en masse ind forlanger du ser på ham og det gjorde de og hvad var resultatet astmatisk bronkitis og han var sååå dum

håber snart jeres dreng får det meget meget bedre

Hvor jeg ked over at læse der er så mange der har haft en dårlig oplevelse med vagtlægen

Jeg regager jo blot på at min læge siger at afføringer ikke må blive grøn, så skulle jeg ringe, plus det blot bliver værre og værre med hans diarre og han græder fordi det gør så ondt

Anmeld

11. februar 2012

bullerbassen

jeg ville ringe igen , det kan simpelhen ikke være rigig.

Skru bissen på , og sig din lægen har sagt DU SKAL ringe.

Åndsvage vagtlæger, forstår ikke hvorfor de sidder der de er jo tydeligvis ikke interesseret i at hjælpe

Håber han snart får det bedre stakkels pus

Anmeld

11. februar 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

Ih altså...

Rigtig god bedring med ham..

Her started han med et kæmpe hostanfald i nat kl lidt i 3 og siden da bare kastet op (uden indhold) Bare ligget stille og pasiv i enten vores seng eller hans egen, hele dagen. Kun afbrudt af grædeture og mave kramper - da han intet har at kaste op af..

Nu har han så også fået feber og flydene panodil, kaste han op, lige som med alt andet... Men fandt en stikpille i skab, så nu leger han trods alt for første gang idag... 

Ih, det er træls... Og ham der lige havde rundet 11 kg...

Årh altsåStakkels stakkels Frederic.

Det gør bare så ondt i hjerte når de har det så skidt.

Dejligt det hjalp med noget panodil

Anmeld

11. februar 2012

2721

norenberg skriver:

Jeg vil bare ringe op igen....hos os er der flere læger på vagt så jeg ville ringe indtil jeg fik en ny i røret

Fik den samme læge i røret igen, samme smøre og så mente han at det ville være væk i morgen

Anmeld

11. februar 2012

2721

SpunkenJo skriver:

Det var dog en ualmindelig dårlig behandling du fik der.

Kender du det her:
http://www.regionh.dk/menu/sundhedOghospitaler/Aku t+hjaelp/akuttelefon/Er+du+tvivl+om+hvad+du+skal+g oere+1.htm

Måske de kan hjælpe dig

Go bedring

Mange tak, dem vil jeg prøve

Anmeld

11. februar 2012

2721

Nessie skriver:

Han har vist ikke hørt ordentligt efter, prøv at ringe op igen, og se om ikke du får en anden i røret.
God bedring med Charlie.

Kan se at mange har haft problemer med vagtlægen, men vi har aldrig selv oplevet det. Er stort set altid bedt om at komme ind med det samme, eller ringe igen hvis det ikke er belvet bedre

Fik den samme læge i røret igen samme smøre og så mente han bestem at det ville være gået over i morgen

Jeg har faktisk også altid syntes at de har taget en seriøst når det har omhandlet Charlie og sagt ma bare skulle komme. Men ham her, han virker så nedladene og ligeglad med hvad man siger

Anmeld

11. februar 2012

2721

Joan ( Smallie ) skriver:

Sådan en nar.

Jeg ville ringe igen og stå fast på de skal se på ham ellers kan du sige så må du jo ringe 112 når de ikke vil kigge på ham. Det plejer jeg at gøre efter en meget dårlig oplevelse med vagtlæge der kunnehave kostet min søn livet.

Du skal stå fast på dit. Det er din søn og du kender ham bedst.

Held og lykke med det.

Og til den røde numse så tag en stof ble og klip den i stykker så det passer til den lille numse og kog den. Lad den køle og næste gange han skal skiftes så smæk sådan en våd en inde i bleen. Lyder underligt men det virker

Hold da op, det lyder ikke rart

Godt din søn klarede den.

Tak for rådet, det vil jeg klart givet et forsøg. Skal den blive i bleen indtil han skal skiftes eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.