flabet vagtlægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.702 visninger
55 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

2721

Ringede til vagtlægen da Charlie nu på 4 døgn har diarre og lægen sagde da vi var der torsdag grundet slim at hvis den blev grøn skulle vi ringe og det er den blevet. Lægen sagde slap du bare af sådan noget vare max et døgn! Hvor til jeg jo kunne sige at nej det gør det ikke, plus han mente at hans afføring var grøn fordi han havde spist noget grønt. Men det eneste han har spist de sidste mange dage er salt chips, lidt havregrød og kiks. Han sluttede af med at sige at det jo først er diarre når det er mere end ti vandet afføringer i døgnet.... Ja, han har så igennem snit 8 af den slags på 3 timer! Det bliver bare værre og det er så tyndt at det bare løber ud af bleen når der er tryk på. Hans numse er hudløs, ildrød og hævet.Åndssvage læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Stakkels Charlie!!! Kæmpe krammer til jer begge  Og god bedring med ham.

- Og helt ærligt... Så er det typisk vagtlæger!!

Anmeld

11. februar 2012

Kay

jeg giver ærligtalt ikke meget for vagtlæger... jeg havde MØB da jeg var 6+? og ringede til vagtlægen da det startede lørdag...

han sagde i ramme alvor at han intet kunne gøre for mig når jeg var gravid... jeg måtte intet få og han kunne ikke hjælpe mig...

da jeg mandag ringede til min læge blev hun så sur over hans svar... selvfølgelig skal man ikke gå med ubehandlet MØB som gravid... sådan en idiot...

hvis jeg var dig ville jeg ringe igen... det er sjældent man får den samme læge i røret...

Anmeld

11. februar 2012

B&J

hold da kæft jeg ville blive stik tosset jeg ville forlange en tid det er da møg hammer synd for din dreng

men ja typisk vagtlæger har selv oplevet det hvor de sagde i telefonen jamen jeres dreng fejler ingen ting blev pisse sur og sagde jamen jeg står sku da ikke og bilder dig en masse ind forlanger du ser på ham og det gjorde de og hvad var resultatet astmatisk bronkitis og han var sååå dum

håber snart jeres dreng får det meget meget bedre

Anmeld

11. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Ringede til vagtlægen da Charlie nu på 4 døgn har diarre og lægen sagde da vi var der torsdag grundet slim at hvis den blev grøn skulle vi ringe og det er den blevet. Lægen sagde slap du bare af sådan noget vare max et døgn! Hvor til jeg jo kunne sige at nej det gør det ikke, plus han mente at hans afføring var grøn fordi han havde spist noget grønt. Men det eneste han har spist de sidste mange dage er salt chips, lidt havregrød og kiks. Han sluttede af med at sige at det jo først er diarre når det er mere end ti vandet afføringer i døgnet.... Ja, han har så igennem snit 8 af den slags på 3 timer! Det bliver bare værre og det er så tyndt at det bare løber ud af bleen når der er tryk på. Hans numse er hudløs, ildrød og hævet.Åndssvage læge

Ih altså...

Rigtig god bedring med ham..

Her started han med et kæmpe hostanfald i nat kl lidt i 3 og siden da bare kastet op (uden indhold) Bare ligget stille og pasiv i enten vores seng eller hans egen, hele dagen. Kun afbrudt af grædeture og mave kramper - da han intet har at kaste op af..

Nu har han så også fået feber og flydene panodil, kaste han op, lige som med alt andet... Men fandt en stikpille i skab, så nu leger han trods alt for første gang idag... 

Ih, det er træls... Og ham der lige havde rundet 11 kg...

Anmeld

11. februar 2012

norenberg

Jeg vil bare ringe op igen....hos os er der flere læger på vagt så jeg ville ringe indtil jeg fik en ny i røret

Anmeld

11. februar 2012

SpunkenJo

Puslingen skriver:

Det var dog en ualmindelig dårlig behandling du fik der.

Kender du det her:
http://www.regionh.dk/menu/sundhedOghospitaler/Aku t+hjaelp/akuttelefon/Er+du+tvivl+om+hvad+du+skal+g oere+1.htm

Måske de kan hjælpe dig

Go bedring

Anmeld

11. februar 2012

Nessie

Han har vist ikke hørt ordentligt efter, prøv at ringe op igen, og se om ikke du får en anden i røret.
God bedring med Charlie.

Kan se at mange har haft problemer med vagtlægen, men vi har aldrig selv oplevet det. Er stort set altid bedt om at komme ind med det samme, eller ringe igen hvis det ikke er belvet bedre

Anmeld

11. februar 2012

Joan ( Smallie )

Sådan en nar.

Jeg ville ringe igen og stå fast på de skal se på ham ellers kan du sige så må du jo ringe 112 når de ikke vil kigge på ham. Det plejer jeg at gøre efter en meget dårlig oplevelse med vagtlæge der kunnehave kostet min søn livet.

Du skal stå fast på dit. Det er din søn og du kender ham bedst.

Held og lykke med det.

Og til den røde numse så tag en stof ble og klip den i stykker så det passer til den lille numse og kog den. Lad den køle og næste gange han skal skiftes så smæk sådan en våd en inde i bleen. Lyder underligt men det virker

Anmeld

11. februar 2012

Maria-s

Hvis du ikke kan snakke med fornuft med vagtlægen og der ikke er andre at snakke med, så ville jeg simpelthen køre derind og forlange at de så på ham! Og ellers ville jeg bare troppe op på skadestuen istedet for vagtlægen. Følg din mavefornemmelse. Hvis du er meget bekymret for din søn og de ikke tager dig alvorligt må du handle selv!

Er han slap og ikke rigtig til at komme i kontakt med, eller? Du skriver at han ikke rigtig har fået noget væske de sidste mange dage? Så kan han jo blive alvorligt dehydreret.

Det er min mening. Nogen gange er man selv nødt til at handle hvis man mener de røde lamper blinker. De sidder trods alt bag en telefon og kan ikke fysisk se din søn

Håber han snart får det bedre!......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.