flabet vagtlægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Nessie

Puslingen skriver:

Fik den samme læge i røret igen samme smøre og så mente han bestem at det ville være gået over i morgen

Jeg har faktisk også altid syntes at de har taget en seriøst når det har omhandlet Charlie og sagt ma bare skulle komme. Men ham her, han virker så nedladene og ligeglad med hvad man siger

Det var dog utroligt

Tænk at man kan være så "ligeglad" med et lille barn der har haft diarre i flere dage.

Der er jo næsten ikke andet for end at vente nogle timer og så prøve igen, og se om der ikek har været vagtskifte i mellemtiden. Får du væske i ham? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

2721

Maria-s skriver:

Hvis du ikke kan snakke med fornuft med vagtlægen og der ikke er andre at snakke med, så ville jeg simpelthen køre derind og forlange at de så på ham! Og ellers ville jeg bare troppe op på skadestuen istedet for vagtlægen. Følg din mavefornemmelse. Hvis du er meget bekymret for din søn og de ikke tager dig alvorligt må du handle selv!

Er han slap og ikke rigtig til at komme i kontakt med, eller? Du skriver at han ikke rigtig har fået noget væske de sidste mange dage? Så kan han jo blive alvorligt dehydreret.

Det er min mening. Nogen gange er man selv nødt til at handle hvis man mener de røde lamper blinker. De sidder trods alt bag en telefon og kan ikke fysisk se din søn

Håber han snart får det bedre!......

Han er ikke slap, men han græder rigtig meget fordi det gør så ondt.

Deen største grund til jeg ringede var at min læge sagde jeg skulle ringe hvis afføringe blev grøn og det er den, plus at i stedet for at aftage bliver det bare værre og værre og han kan ikke sove og er bare SÅ ulykkelig

Anmeld

11. februar 2012

2721

Kay skriver:

ihh sådan en

har snart opbygget et had til vagtlæger

Må godt nok os indrømme at ham her satte mit pis i kog

Anmeld

11. februar 2012

2721

bullerbassen skriver:

jeg ville ringe igen , det kan simpelhen ikke være rigig.

Skru bissen på , og sig din lægen har sagt DU SKAL ringe.

Åndsvage vagtlæger, forstår ikke hvorfor de sidder der de er jo tydeligvis ikke interesseret i at hjælpe

Håber han snart får det bedre stakkels pus

Fik den samme læge i røret med samme smøre og ja så mente han bestemt at det ville være ovre i morgen

Men helt ærligt hans mave bliver dårliger og dårliger og han er begyndt at skrige så snart han ser en engangsklud.

Lige nu er han ved at blive lagt i seng af Tim i håb om at han kan få lidt søvn, men allerede nu er han nød til at blive skiftet igen.

Jeg ved godt det "bare" er diarre men helt ærligt så snart han har fået lidt ind kommer det retur

Jeg hader der er intet jeg kan gøre

Anmeld

11. februar 2012

2721

Nessie skriver:

Det var dog utroligt

Tænk at man kan være så "ligeglad" med et lille barn der har haft diarre i flere dage.

Der er jo næsten ikke andet for end at vente nogle timer og så prøve igen, og se om der ikek har været vagtskifte i mellemtiden. Får du væske i ham? 

Det tror jeg også er min taktik. Pt håber jeg han kan få sovet lidt

Ja, jeg syntes han drikker nogenlunde, men det render lige igennem ham. Lægen sagde torsdag at han lugtede af acetone og det betød at han ikke optager næring

Han har ihvertfald haft en våd ble i dag

Anmeld

11. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Fik den samme læge i røret med samme smøre og ja så mente han bestemt at det ville være ovre i morgen

Men helt ærligt hans mave bliver dårliger og dårliger og han er begyndt at skrige så snart han ser en engangsklud.

Lige nu er han ved at blive lagt i seng af Tim i håb om at han kan få lidt søvn, men allerede nu er han nød til at blive skiftet igen.

Jeg ved godt det "bare" er diarre men helt ærligt så snart han har fået lidt ind kommer det retur

Jeg hader der er intet jeg kan gøre

For det første er diarre ikke bare diarre , når han har så tynd mave så længe er der altså sandsynlighed for at blive dehydreret.

Har selv prøvet det efter 2 dage med racerrøv, det kostede en tur på sygehuset i ambulance , var SÅ dårlig. Måtte ind og have væske for at komme ovenpå igen.

Syntes det er skamligt at de ikke vil / kan hjælpe når han er så dårlig.

Desværre er der så stor forskel på behandlig af det vagtlæger , at man kan undre sig over hvad de laver derinde.

Anmeld

11. februar 2012

2721

bullerbassen skriver:

For det første er diarre ikke bare diarre , når han har så tynd mave så længe er der altså sandsynlighed for at blive dehydreret.

Har selv prøvet det efter 2 dage med racerrøv, det kostede en tur på sygehuset i ambulance , var SÅ dårlig. Måtte ind og have væske for at komme ovenpå igen.

Desværre er der så stor forskel på behandlig af det vagtlæger , at man kan undre sig over hvad de laver derinde.

Puha, det lyder ikke rart søde

Tror ikke han er dehydreret pt, men kunne godt forstille mig han ender med at blive det, hvis det fortsætter i det her tempo.

Min bekymring ligger også i hvorfor er den grøn??

Er hans dårlige immunforsvar i stand til at bekæmpe det her?

Og hvor bliver det værre og værre i stedet for bedre??

Anmeld

11. februar 2012

2721

bullerbassen skriver:

Tror ikke han er dehydreret pt, men kunne godt forstille mig han ender med at blive det, hvis det fortsætter i det her tempo.

Anmeld

11. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Årh altsåStakkels stakkels Frederic.

Det gør bare så ondt i hjerte når de har det så skidt.

Dejligt det hjalp med noget panodil

Rigtig træls du fik samme læge igen, han må da blive skiftet ud i løbet af i aften...

Ja meget, han er jo sjælendt syg - men når han så bliver det ligger han total brak...

Håber på en roligere nat i nat...

Anmeld

11. februar 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Har du nævnt overfor vagt lægén , at du er bekymret da Charlie døjer med dårlig immunforsvar ??

Hvad siger han til den grønne afføring ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.