Børn dele værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

ja det er jo så en chance man må tage.. ellers må den lille sove i soveværelset indtil den ikke vågner om natten mere..

Ja, eller stuen, hvis det passer med lejligheden indretning (man ikke skal igennem stuen, få at komme på værelserne eller hvad man lige finder rart)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Ja, eller stuen, hvis det passer med lejligheden indretning (man ikke skal igennem stuen, få at komme på værelserne eller hvad man lige finder rart)

kunne jo os bare tage toilettet i brug..
ej det ville jeg nok ikke kunne finde på, men kender faktisk et par hvor den største sov på badeværelset længe fordi forældrene bare SKULLE have sit eget soveværelse.. :O

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

kunne jo os bare tage toilettet i brug..
ej det ville jeg nok ikke kunne finde på, men kender faktisk et par hvor den største sov på badeværelset længe fordi forældrene bare SKULLE have sit eget soveværelse.. :O

Det kunne jeg aldrig gøre, men jeg kunne godt lave lektier og se tv i køkkenet, hvis det bare omhandler et par måneder

Anmeld

9. februar 2012

4kløver

An&Jo skriver:

og de har aldrig haft problemer med at skulle dele værelse??

Jo det har de.. men så løser man det bare. De har haft hver sit men der sov de sammen for det meste..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Det kunne jeg aldrig gøre, men jeg kunne godt lave lektier og se tv i køkkenet, hvis det bare omhandler et par måneder

i den lejlighed jeg kigger på er stue og køkken vidst i et stort rum..

så må satse på deleværelse eller et barn i soveværelset..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

4kløver skriver:

Jo det har de.. men så løser man det bare. De har haft hver sit men der sov de sammen for det meste..

dejligt..

jeg må springe ud i det og tage ud og kigge på lejligheden..

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

dejligt..

jeg må springe ud i det og tage ud og kigge på lejligheden..

Synes jeg du skal, vis det forkorter udsigterne til eget hus, så ville (når ja, har jo lige selv gjort det) jeg bestemt gøre det

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Synes jeg du skal, vis det forkorter udsigterne til eget hus, så ville (når ja, har jo lige selv gjort det) jeg bestemt gøre det

ved ikke om jeg nogensinde kommer i hus igen.. er du gal der er meget arbejde i det..

Men en lejlighed inde midt i Aalborg siger jeg ikke nej tak til..

Anmeld

9. februar 2012

Chraz

An&Jo skriver:

Jeg overvejer at finde en billig 3 værelses lejlighed ved en privat og så simpelthen blive boende der indtil der er penge til at eje selv..

Jeg har så kigget lidt rundt, og faktisk fundet en rigtig fin en til en god husleje som er su venlig osv..

Men bliver i tvivl om, om det er godt for børnene at blive presset sammen på det samme værelse??

hvordan ser i på at børn skal dele værelse i en længere periode, vi snakker jo ihvertfald omkring 4 år..

Jeg ser intet problem i det overhovedet. Emma og Noah deler også værelse indtil vi får hus engang. Og har selv delt værelse med min søster til jeg var ca 11. Og så længe det ikke er længere tid end det. Mine børn kommer også til at skulle dele værelse i ca 4-5 år hvis alt går efter planen

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

ved ikke om jeg nogensinde kommer i hus igen.. er du gal der er meget arbejde i det..

Men en lejlighed inde midt i Aalborg siger jeg ikke nej tak til..

Man er forskellige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.