Børn dele værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

An&Jo

JeNoVa skriver:

Mine børn skal helt klart dele værelse, og så vil jeg indrette det, så de har en hule hver. Muligvis en slags forhæng rundt om sengen så de også kan få noget privatliv og trække sig tilbage. De skal først have eget værelse, når de selv en dag beder om det.

det lyder faktisk som en rigtig god ide..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Jeg delte værelse med min søster indtil vi blev 16

Det har på intet tidspunkt været særlig sjovt , heller ikke da vi var små , så jeg vil aldrig ha mine børn skal dele væresle .. 

Det er også en af grundende til vi flytter .. Godt nok har vi 121 kvm. her , men vi mangler et værelse til ny baby <3

må jeg spørge hvad det var der var i vejen med at dele værelse?? altså hvorfor det ikke var godt??

jeg tænker jo at børnene vil være så små at de måske vil synes det er trygt og hyggeligt at sove på samme værelse??

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

dpb skriver:

Syntes det kommer meget an på str. på værelset og så alder på børnene Vores 2 mellemste deler vær. ganske enkelt fordi det er nødvendigt. da vi købte huset havde vi ikke planner om tre børn, men kun de to vi havde, så derfor mangler vi et vær. sådan som det ser ud lige nu... og økonomien er der ikke til at få udnyttet loft til førstesal, som planen ellers også var da vi købte det...

Sådan som jeg ser det, er det fint med delevær. indtil omkring skolealderen så hvis du har fundet en som du føler er pefekt for jer, så syntes jeg I skal gøre det, for syntes det er en super plan du har fået

Qnuz

der vil være 2,5 år imellem børnene når den næste kommer til verden, vil selvfølgelig gå efter en lejlighed med størst mulige værelser og så vil de selvfølgelig få det største til deling og det mindste vil blive soveværelse..

Anmeld

10. februar 2012

delimus

An&Jo skriver:

Jeg overvejer at finde en billig 3 værelses lejlighed ved en privat og så simpelthen blive boende der indtil der er penge til at eje selv..

Jeg har så kigget lidt rundt, og faktisk fundet en rigtig fin en til en god husleje som er su venlig osv..

Men bliver i tvivl om, om det er godt for børnene at blive presset sammen på det samme værelse??

hvordan ser i på at børn skal dele værelse i en længere periode, vi snakker jo ihvertfald omkring 4 år..

Det ser jeg absolut ikke som noget problem 

Førhen var der da mange, der delte værelse med deres søskende og de blev da også til mennesker 

Så jeg vil da bare sige Go for it 

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

Zeus skriver:

Jeg har delt værelse med min lillebror i mange år, og det er gået fint Og ellers er der jo ikke andet for, at du må give dit værelse til den ene, og sove på sofaen, hvis de pludselig slet ikke kan enes

puha, så tror jeg mere at vi skal flytte, for har rigtig dårlig ryg, og kan ikke sove på en af de der elendige sovesofaer man kan få.. :/

Men jeg er vel nødt til at tage chancen og kigge på det..

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

delimus skriver:

Det ser jeg absolut ikke som noget problem 

Førhen var der da mange, der delte værelse med deres søskende og de blev da også til mennesker 

Så jeg vil da bare sige Go for it 

ja præcis, man gjorde det førhan, men det bliver ikek rigtig praktiseret idag synes jeg ikke..

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

PT skriver:

Jeg bor i en 3-værelses, og lige nu har min datter på 2,5 år sit eget værelse. Lillemanden kommer til at sove hos mig ca det første år, og så er det meningen, de skal overtage det store værelse sammen, og jeg så rykker ind i det mindre.

Jeg regner med at skulle bo her 2-3 år mere, og jeg ser intet problem i, at de skal dele værelse, selvom de er hver sit køn, når de ikke er ældre.

Jeg synes, du skal flytte i den lejlighed, hvis den opfylder dine krav. Derudover ville en 4'er jo også for det meste blive al for dyr, når man er (alene?) på SU 

mht standen så opfylder den mere end mine krav, huslejen er BILLIG, og den ligger så centralt at jeg kan cykle til skole..

køkkenet er dejlig stort, og der følger vaskemaskine, tørretumbler og opvaskemaskine med til lejligheden..

indtil videre er jeg alene ja, meningen er at faren til babyen skal flytte ind på et tidspunkt, men jeg skal være sikker på at han ikke stikker halen mellem benene når det bliver hårdt inden han får lov..

Anmeld

10. februar 2012

delimus

An&Jo skriver:

ja præcis, man gjorde det førhan, men det bliver ikek rigtig praktiseret idag synes jeg ikke..

Nej men det er da fordi vi er blevet nogle luksusdyr  

Det kan jo ikke blive stort og vildt nok. 

Hvis vi skal have nummer 2, så bliver det også noget med et deleværelse. Er så glad for at bo her hvor vi bor og det er jo heller ikke lige tidspunktet at sælge hus på, men det vil jeg da ikke have et problem med  De vil da så nok bare, sætte endnu mere pris på det, når de så engang får deres eget værelse 

Anmeld

10. februar 2012

132319

An&Jo skriver:

må jeg spørge hvad det var der var i vejen med at dele værelse?? altså hvorfor det ikke var godt??

jeg tænker jo at børnene vil være så små at de måske vil synes det er trygt og hyggeligt at sove på samme værelse??

Mine børn elsker det i hvert fald

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

delimus skriver:

Nej men det er da fordi vi er blevet nogle luksusdyr  

Det kan jo ikke blive stort og vildt nok. 

Hvis vi skal have nummer 2, så bliver det også noget med et deleværelse. Er så glad for at bo her hvor vi bor og det er jo heller ikke lige tidspunktet at sælge hus på, men det vil jeg da ikke have et problem med  De vil da så nok bare, sætte endnu mere pris på det, når de så engang får deres eget værelse 

det har du nok ret i.. har jo os ledt efter noget hvor der var et værelse til hver osv, men føøøøj det er dyrt her i Aalborg.. :O

om man så vælger boligforening eller privat kommer man ikke under 7000kr for en 4 værelses.. :O det har jeg simpelthen ikke råd til og slet ikke hvis jeg på lang sigt skal flytte sammen med faderen til det her barn.. så ville jeg blive tvunget væk fra su og det vil jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.