Børn dele værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

An&Jo

132319 skriver:

Hov, du spurgte jo ikke om billeder

Men jeg ser det som ren og skær luksus at børn har hvert sit værelse. Mine unger på 4 år og 1½ år elsker at dele værelse. De leger stort set med de samme ting og jeg har gjort værelset nogenlunde neutralt, dog med hver deres drengede og pigede hjørne.

Mine børn kommer til at dele værelse mindst 2-4 år endnu og det ser jeg slet ikke som et problem

an være jeg vil se billeder på et senere tidspunkt..

men ja det er nok ret luksus hvis man tænker lidt tilbage i tiden.. tænker os at hvis nu de ville få det store værelse, at så var det måske ikke så slemt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

An&Jo

Frøken Christiansen skriver:

det synes jeg nu godt er man kan  vores børn har netop her i weekenden fået det store værelse og de skal så dele det hvor min ældste bliver 5 om en måned og den yngste er 5 måneder, og der går da nok 3-4 år før vi flytter endnu da indskudet lige skal spares op til

er jeres af samme køn??

men ja det kan jo nok godt lade sig gøre.. bare mig der tænker lidt for meget..

Anmeld

9. februar 2012

132319

An&Jo skriver:

an være jeg vil se billeder på et senere tidspunkt..

men ja det er nok ret luksus hvis man tænker lidt tilbage i tiden.. tænker os at hvis nu de ville få det store værelse, at så var det måske ikke så slemt..

Vi var 6 mennesker i en to værelses lejlighed. 4 unger på et værelse og min far og stedmor sov i stuen

Men ja, tiderne har skiftet Da vi flyttede i hus, hadede jeg at have mit eget værelse og vil egentlig hellere bare sove sammen med mine søskende

Anmeld

9. februar 2012

wamse

Jeg ser det slet ikke som et problem, at børn deler værelser. Det er jo fedt, at have andre mennesker, man kan være sammen med

Jeg har selv haft deleværelse med min lillebror, og jeg husker det kun som hyggeligt, og som noget helt vildt specielt, for vi havde mange dybe samtaler, om alle de ting vi ville ud og lege næste dag, og vi snakkede meget om alle vores oplevelser både negative og positive 

Anmeld

9. februar 2012

bobbles

An&Jo skriver:

er jeres af samme køn??

men ja det kan jo nok godt lade sig gøre.. bare mig der tænker lidt for meget..

ja 2 piger

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

132319 skriver:

Vi var 6 mennesker i en to værelses lejlighed. 4 unger på et værelse og min far og stedmor sov i stuen

Men ja, tiderne har skiftet Da vi flyttede i hus, hadede jeg at have mit eget værelse og vil egentlig hellere bare sove sammen med mine søskende

jeg har faktisk altid haft mit eget værelse.. mine forældre har altid haft hus, så vi har jo haft masser af plads..

men skal nok bare udover den tanke med at man skal have hver sit, og så indse at børn altså godt kan dele..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Frøken Christiansen skriver:

ja 2 piger

ja jeg ved jo så ikke om nummer 2 bliver dreng eller pige endnu.. der går lige et par uger inden det kan lade sig gøre..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

wamse skriver:

Jeg ser det slet ikke som et problem, at børn deler værelser. Det er jo fedt, at have andre mennesker, man kan være sammen med

Jeg har selv haft deleværelse med min lillebror, og jeg husker det kun som hyggeligt, og som noget helt vildt specielt, for vi havde mange dybe samtaler, om alle de ting vi ville ud og lege næste dag, og vi snakkede meget om alle vores oplevelser både negative og positive 

ja det vil jo hænge godt sammen med at man er flokdyr ihvertfald.. tænker os at de vil føle sig mere trygge..

tror skisme jeg er nødt til at tage ud og kigge på den lejlighed..

Anmeld

9. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng på 4 år og 3 mdr., og pige på 2 år og 10 mdr. deler værelse og har altid gjort det. De ELSKER det og der har aldrig været problemer.

Anmeld

9. februar 2012

wamse

An&Jo skriver:

ja det vil jo hænge godt sammen med at man er flokdyr ihvertfald.. tænker os at de vil føle sig mere trygge..

tror skisme jeg er nødt til at tage ud og kigge på den lejlighed..

Jeg tror nemlig også, at vi lærer så meget af hinanden som børn, og mest når der ikke altid er forældre der

Jeg brugte enormt meget tid med mine brødre som barn, hvor vi var ude og udforske verden sammen

Man kan jo sagtens finde på løsninger på, hvordan man eventuelt ville kunne dele et værelse op, hvis de har brug for noget alenetid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.